Jack Daniel’s oslavil 150. výročí s originálními regály v Tescu
U příležitosti 150. výročí založení první palírny Jack Daniel’s připravila společnost Brown-Forman pro zákazníky kampaň s limitovanou edicí whiskey Jack Daniel’s a prémiovými doprovodnými předměty. V obchodním řetězci Tesco…
Společnost Pet Center představila novou podobu poboček
Prodejce potřeb pro domácí mazlíčky Pet Center redesignuje prodejny a své zákazníky láká na vzdušnější a modernější prostředí. Modernizované pojetí in-store designu se netýká pouze nově otevřených prodejen, ale postupně se…
Originální Metaxa party
S nápadem, jak originálně ozvláštnit nadcházející letní party jsme přišli společně se společností Rémy Cointreau. Svým zákazníkům v Bratislavě nabízí během letních měsíců k pronájmu kontejner Metaxa Partyhaus zařízený jako…
Nescafé Dolce Gusto zve na kávu s novou podobou stojanů
Společnost Nestlé připravila pro milovníky kávy nový branding a také větší balení oblíbené kávy Nescafé Dolce Gusto. Jako součást komplexní podpory jsme pro klienta zrealizovali moderní a elegantní vystavení, které nyní lák…
Vítězství na POPAI Awards v Paříži pro tři naše projekty
Z letošního ročníku prestižní evropské soutěže POPAI Awards Paris putují do České republiky hned tři ocenění a všechna pro projekty realizované naší společností. Z Francie si přivezeme jedno zlaté umístění, jedno stříbrné a…
DAGO je nově partnerem výzkumného projektu POPAI CE
Znalost maloobchodního trhu v České republice je pro naší práci zásadní. Současně nám velmi záleží na jeho fungování, a proto jsme v DAGU přivítali možnost stát se partnerem výzkumného projektu asociace POPAI CE zaměřeného…
Metaxa domácí party a Kingswood Rosé s příjemným posezením se ciderem
Hned dvě realizace pro produkty z kategorie alkoholických nápojů jsme dostali od našich klientů příležitost vyvinout a implementovat do prodejen. Jednou z nich je originální regálový modul Metaxa, který radí zákazníkům, jak…
Vitana farmářské tržiště v hypermarketech
Praha, 9. května 2016 – Společnost Vitana, lídr v polévkové produktové kategorii, představila novou řadu polévek a rozhodla se podpořit launch lákavým vystavením. Zákazníky ke skvělým produktům lákala realizace, díky níž si…
POPAI Awards Paris – i letos se nám zadařilo.
Praha, Paříž, 7. dubna 2016 – Prestižní evropská soutěž POPAI Awards Paris v úterý oznámila projekty, které postupují do červnového finále. Tři z nich realizovala naše společnost a již teď je jasné, že získají ve svých kate…
Chuťovky z Pinterestu
I tentokrát přinášíme pár obrázků zajímavých realizací, které jsme během začátku roku objevili na Pinterestu.
Tyto i další zajímavé instalace naleznete na « Nejnovější«...10...1617181920...»» Nejstarší
Pro Purinu jsme vytvořili unikátní shop-in-shop vystavení
![0-02-04-b84a6a7b5d672a500a99b1ee5b69b1b721e6efa333170c0a70b6f6b4a94bf523_516b49f284999652](https://www.dago.cz/wp-content/uploads/2021/10/0-02-04-b84a6a7b5d672a500a99b1ee5b69b1b721e6efa333170c0a70b6f6b4a94bf523_516b49f284999652.jpg)
Kvalitní krmivo si zaslouží stejně kvalitní prezentaci, jen tak se stane pro zákazníka lehce zapamatovatelným a odlišným od konkurence. „Společnost Nestlé s.r.o. ve spolupráci s obchodním a internetovým obchodem Mall.cz nás před časem oslovila, abychom zpracovali unikátní provedení shop in shop pro značku Purina, které bude zabudováno do zdi v jejich brněnské prodejně,“ vysvětluje Lucie Michajlov, projektová manažerka ze společnosti Dago.
Na rozdíl od standardních shop-in-shopů (SIS), které bývají umístěny volně na prodejní ploše, je tento SIS tvořen jako samostatný modul zabudovaný do předem připraveného otvoru.
SIS je vyroben z masivu a lamina a je opticky rozdělen na dvě poloviny – první část je zaměřena na produkty pro psy, druhá polovina modulu je určena pro kočky. Ve stejném duchu je laděna i grafika, a to včetně podpůrných 3D prvků. V sekci pro psy je umístěna psí bouda, která funguje nejen jako dekorace, ale také jako prodejní prostor. Kočičí části pak dominuje škrabadlo sloužící jako výstavní regál na drobné zboží.
Vjem rozdělení na psí a kočičí část podtrhují siluety psa a kočky, které dominují celému prodejnímu regálu. „Práce Daga se mi opravdu líbí. Prezentace perfektně zapadla do našeho konceptu a patří k těm vizuálně nejzajímavějším. Velice oceňuji i tematicky rozdělené sekce pro psy a kočky,“ hodnotí vystavení Jiří Staněk, store design manager společnosti Mall.cz.
Potenciál POS vystavování v kategorii pet food je opravdu silný, nepodléhá totiž sezónnosti, má tudíž dlouhodobý charakter. Je známo, že prezentace v retailu jdoucí ruku v ruce s aktuálními trendy navýší prodeje až o několik procent.
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY