POPAI Masters Chicago
V říjnu se v Chicagu uskuteční tradiční POPAI University Master´s Program. Prestižní vzdělávací program se zaměří například na využití neuromarketingu, design a kreativitu, nákupní chování a další témata z oblasti shopper m…
GlaxoSmithKline SIS v Globusu
Společnost GlaxoSmithKline Consumer Healthcare (GSK) se rozhodla využít shop-in-shop v plzeňském a pražském Globusu k prezentaci svých zubních značek. Kruhový stojan prezentuje značky Sensodyne, Paradontax a Corega. Vystave…
Evropské POPAI Awards Paris – završili jsme vítězné tažení
Praha, Paříž, 19. června – POPAI Awards Paris mají své vítěze, do Česka putují jen dvě ocenění, obě pro naši společnost, jedno z nich společně s Mondelez, druhé s Rémy Cointreu Czech Republic. Soutěž POPAI AWARDS Paris se k…
3D CHALUPY OD NESTLE V GLOBUSU
Společnost Nestlé v červnu a červenci podporuje prodej všech značek bonbonů. Činí tak pomocí soutěže „S bonbóny tě baví svět!“ ve spolupráci s portálem chatyachalupy.cz. Výherci v ČR i na Slovensku si užijí celkem 42 pobytů…
In-store v Šanghaji a Pekingu
Právě jsme se vrátili ze světa, kam jsme se vydali za dalším in-store dobrodružstvím s tradičním cílem inspirovat se a obhlédnout nové trendy v oboru P.O.P. komunikace. Tentokrát jsme zamířili do Číny. Nejprve na veletrh C-…
JOJO v Tesco přitahuje zákazníky uhrančivým kruhem
Značka bonbonů JOJO od minulého týdne podporuje prodeje ve vybraných prodejnách TESCO námi navrženými a vyrobenými regálovými čely s vířící fantazií v hlavní roli. Cílovou skupinou jsou trochu překvapivě mladé ženy. Kromě p…
Baileys ve stylové vaně
Našemu klientovi STOCK Plzeň, distributorovi známého likéru jsme do vybraných prodejen TESCO k uvedení nového dárkového balení dodali pravou stylovou koupelnovou vanu. Originální vystavení mělo za cíl vzbudit pozornost a zá…
Uspěli jsme v GLOBAL POPAI AWARDS
Na největším světovém retailovém veletrhu Globalshop v americkém Las Vegas byli právě vyhlášeni vítězové pátého ročníku POPAI Global Award…
Shanghai, Las Vegas a Paříž
Naše projekty, které uspěly v posledním ročníku POPAI Awards Czech Republic se právě utkávají s konkurencí z celého světa v hlavní evropské so…
Frisco Night láká stojanem na noční život
Jemně perlivý alkoholický nápoj získal loni na podzim novou variantu Frisco Night. Plzeňský Prazdroj, a. s., tímto krokem reagoval na spotřebitelské chování hlavní cílové skupiny, tedy žen do 35 let, které navštěvují večírk…
Pro Purinu jsme vytvořili unikátní shop-in-shop vystavení
![0-02-04-b84a6a7b5d672a500a99b1ee5b69b1b721e6efa333170c0a70b6f6b4a94bf523_516b49f284999652](https://www.dago.cz/wp-content/uploads/2021/10/0-02-04-b84a6a7b5d672a500a99b1ee5b69b1b721e6efa333170c0a70b6f6b4a94bf523_516b49f284999652.jpg)
Kvalitní krmivo si zaslouží stejně kvalitní prezentaci, jen tak se stane pro zákazníka lehce zapamatovatelným a odlišným od konkurence. „Společnost Nestlé s.r.o. ve spolupráci s obchodním a internetovým obchodem Mall.cz nás před časem oslovila, abychom zpracovali unikátní provedení shop in shop pro značku Purina, které bude zabudováno do zdi v jejich brněnské prodejně,“ vysvětluje Lucie Michajlov, projektová manažerka ze společnosti Dago.
Na rozdíl od standardních shop-in-shopů (SIS), které bývají umístěny volně na prodejní ploše, je tento SIS tvořen jako samostatný modul zabudovaný do předem připraveného otvoru.
SIS je vyroben z masivu a lamina a je opticky rozdělen na dvě poloviny – první část je zaměřena na produkty pro psy, druhá polovina modulu je určena pro kočky. Ve stejném duchu je laděna i grafika, a to včetně podpůrných 3D prvků. V sekci pro psy je umístěna psí bouda, která funguje nejen jako dekorace, ale také jako prodejní prostor. Kočičí části pak dominuje škrabadlo sloužící jako výstavní regál na drobné zboží.
Vjem rozdělení na psí a kočičí část podtrhují siluety psa a kočky, které dominují celému prodejnímu regálu. „Práce Daga se mi opravdu líbí. Prezentace perfektně zapadla do našeho konceptu a patří k těm vizuálně nejzajímavějším. Velice oceňuji i tematicky rozdělené sekce pro psy a kočky,“ hodnotí vystavení Jiří Staněk, store design manager společnosti Mall.cz.
Potenciál POS vystavování v kategorii pet food je opravdu silný, nepodléhá totiž sezónnosti, má tudíž dlouhodobý charakter. Je známo, že prezentace v retailu jdoucí ruku v ruce s aktuálními trendy navýší prodeje až o několik procent.
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY