Rozdáváme radost v Nestlé

Ve čtvrtek 20. ledna jsme slavnostně předali diplom ze soutěže POP STAR za nejlepší in-store realizaci měsíce října. Vítězná realizace prodejní stěny Purina je k vidění v brněnské prodejně Mall.cz. Tato prodejní stěna získala od odborné poroty celkovou známku 7,87 bodů z maxima 10 bodů.

Celkem šest ocenění jsme získali v soutěži POPAI Awards

Ve čtvrtek 25. listopadu se uskutečnilo slavnostní vyhlášení výsledků soutěže POPAI Awards, ve které jsou oceňovány nejlepší projekty in store komunikace v místě prodeje na domácím i na zahraničním trhu. I letos jsme uspěli a odnášíme si celkem šest ocenění.

Pro Purinu jsme vytvořili unikátní shop-in-shop vystavení

Prodeje chovatelských potřeb v kamenných i internetových obchodech stále rostou. Češi, proslulí jako chovatelé domácích mazlíčků, se tak stávají lídry v segmentu pet food. Jedním z nejdůležitějších kritérií při výběru krmiva je rozhodně jeho kvalita.

Kvalitní krmivo si zaslouží stejně kvalitní prezentaci, jen tak se stane pro zákazníka lehce zapamatovatelným a odlišným od konkurence. „Společnost Nestlé s.r.o. ve spolupráci s obchodním a internetovým obchodem Mall.cz nás před časem oslovila, abychom zpracovali unikátní provedení shop in shop pro značku Purina, které bude zabudováno do zdi v jejich brněnské prodejně,“ vysvětluje Lucie Michajlov, projektová manažerka ze společnosti Dago.

Na rozdíl od standardních shop-in-shopů (SIS), které bývají umístěny volně na prodejní ploše, je tento SIS tvořen jako samostatný modul zabudovaný do předem připraveného otvoru.

SIS je vyroben z masivu a lamina a je opticky rozdělen na dvě poloviny – první část je zaměřena na produkty pro psy, druhá polovina modulu je určena pro kočky. Ve stejném duchu je laděna i grafika, a to včetně podpůrných 3D prvků. V sekci pro psy je umístěna psí bouda, která funguje nejen jako dekorace, ale také jako prodejní prostor. Kočičí části pak dominuje škrabadlo sloužící jako výstavní regál na drobné zboží.

Vjem rozdělení na psí a kočičí část podtrhují siluety psa a kočky, které dominují celému prodejnímu regálu. „Práce Daga se mi opravdu líbí. Prezentace perfektně zapadla do našeho konceptu a patří k těm vizuálně nejzajímavějším. Velice oceňuji i tematicky rozdělené sekce pro psy a kočky,“ hodnotí vystavení Jiří Staněk, store design manager společnosti Mall.cz.

Potenciál POS vystavování v kategorii pet food je opravdu silný, nepodléhá totiž sezónnosti, má tudíž dlouhodobý charakter. Je známo, že prezentace v retailu jdoucí ruku v ruce s aktuálními trendy navýší prodeje až o několik procent.

 

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Pin It on Pinterest

Share This