Pampers láká maminky interaktivním modulem

Jak zatraktivnit prostředí dětské sekce, konkrétně jednorázových plenek, a edukovat nakupující, jsme vymysleli společně se společností Procter & Gamble. V obchodním řetězci Globus jsme realizovali kampaň na podporu prém…

Společnost Pet Center představila novou podobu poboček

Prodejce potřeb pro domácí mazlíčky Pet Center redesignuje prodejny a své zákazníky láká na vzdušnější a modernější prostředí. Modernizované pojetí in-store designu se netýká pouze nově otevřených prodejen, ale postupně se…

Originální Metaxa party

S nápadem, jak originálně ozvláštnit nadcházející letní party jsme přišli společně se společností Rémy Cointreau. Svým zákazníkům v Bratislavě nabízí během letních měsíců k pronájmu kontejner Metaxa Partyhaus zařízený jako…

Nescafé Dolce Gusto zve na kávu s novou podobou stojanů

Společnost Nestlé připravila pro milovníky kávy nový branding a také větší balení oblíbené kávy Nescafé Dolce Gusto. Jako součást komplexní podpory jsme pro klienta zrealizovali moderní a elegantní vystavení, které nyní lák…

DAGO je nově partnerem výzkumného projektu POPAI CE

Znalost maloobchodního trhu v České republice je pro naší práci zásadní. Současně nám velmi záleží na jeho fungování, a proto jsme v DAGU přivítali možnost stát se partnerem výzkumného projektu asociace POPAI CE zaměřeného…

Demo jednotky Samsung

Společnost Samsung a její dceřiná agentura Cheil (zastoupená p. Kamilem Kaliszanem) ve spolupráci s naší společností zrealizovala v extrémně krátkém čase tři speciální demo jednotky pro prezentaci nejnovějších tabletů Galaxy Note 10.1 značky Samsung.

Jedná se o mobilní rozebíratelné moduly, které budou montážními týmy DAGO přemísťovány v přibližně týdenních periodách po nákupních centrech v České a Slovenské republice v průběhu října a listopadu.
Tyto stánky byly vyrobeny a instalovány v průběhu jednoho týdne. K výrobě bylo využito dřevěných, hliníkových a plastových komponentů, jako dekorační prvky jsou aplikovány bannery.

Rozměry stánku jsou 10 × 4 × 3,5 m a stavba fakticky stojí pouze na 4 nosných fundamentech.
Celkový dojem kvality zpracování a čistoty expozice demonstruje preciznost produktového portfolia Samsung.

Cílem této vizuálně výrazné, prostorově dominantní a jistě atraktivní demo jednotky ve stylu podporované značky je seznámit zákazníky s novými produkty Samsung Galaxy Note 10.1 a podpořit tak jejich prodej.

Fotogalerie

Pin It on Pinterest

Share This