Orion přináší do obchodů atmosféru Velikonoc

S velikonočními svátky jsou vedle pomlázky a barvených vajec spojeny i čokoládové dobroty pro koledníky. Na to nezapomíná ani přední výrobce čokolády Orion společnosti Nestlé, která se svým zákazníkům rozhodla zprostředkova…

Máme Shop! Global Award za Somersby

Sedmý ročník mezinárodní soutěže Shop! Global Awards zná vítěze nejlepších in-store realizací za rok 2016. Mezi oceněnými je také stojan cideru Somersby z dílny našeho týmu. Z maloobchodního veletrhu Euroshop v Dusseldorfu…

Nescafé Dolce s mixem kapslí na míru

Společnost Nestlé ve spolupráci s naší společností připravila pro příznivce kávy Nescafé Dolce Gusto možnost vytvořit si vlastní kolekci kapslí podle své chuti v unikátním pop-up store, v němž si mohou zákazníci sami vybrat…

GEM-GEN2 – máme nový informační systém

Náš tým DAGO se kromě zajímavých realizací může pochlubit ještě jednou zajímavou věcí. Je jí unikátní, na míru vytvořený informační systém GEM druhé generace, založený na platformě Lotus Notes od IBM.

„Ve společnosti DAGO…

Vánoční chuťovky z Pinterestu

Ani v prosinci jsme nezapomněli a vybrali jsme pro vás na Pinterestu zajímavé realizace. Jak jinak než s vánoční tematikou.
Nechte se inspirovat v naší fotogalerii nebo na

Díky za ocenění POPAI CE AWARDS 2016

Ve čtvrtek 24. listopadu proběhlo vyhlášení letošních POPAI Awards o nejlepší reklamní prostředky v oblasti in-store komunikace. A stejně jako v loňském roce si i letos nejvíce cen odnesla naše společnost. Uspěli jsme hned se…

DAGO partnerem POPAI průzkumu v segmentu HORECA

Segment hotelů, restaurací, pivnic, kaváren apod. často pro kontakt se zákazníky využívá nástrojů POP komunikace. Jejich funkci a vliv na spotřební chování, hodnotu značek a prodej podporovaných produktů právě v segmentu HO…

Pampers láká maminky interaktivním modulem

Jak zatraktivnit prostředí dětské sekce, konkrétně jednorázových plenek, a edukovat nakupující, jsme vymysleli společně se společností Procter & Gamble. V obchodním řetězci Globus jsme realizovali kampaň na podporu prém…

Demo stěny na mobilní telefony v Electroworld

Naše světelné stěny na mobilní telefony jsou jako dětská skládačka. Pomocí několika kliků na ovladači je možné změnit jejich barvu, snadno lze zaměnit i logo značky. Úplné přestavení aktuální nabídky telefonů na prodejně je tak mnohem rychlejší než dříve. Díky nim si zákazníci už z dálky všimnou top produktů z nabídky mobilních telefonů Již podruhé se naše společnost pustila do komplexního řešení produktové kategorie v prodejnách s elektronikou a ve spolupráci s Electro Worldem jsme navrhli, vyrobili a instalovali prodejní světelné stěny na mobilní telefony.

Zajímavé POP řešení již mohli spatřit zákazníci Electro Worldu v Čestlicích, instalace však dále probíhá v dalších dvaceti pobočkách po celé České republice.

Přehlednost, jednoduchost a možnost rychlé proměny

Čím jsou tyto světelné stěny tak výjimečné? Zaprvé svou přehledností a jednoduchostí, která zákazníkovi dává jasný přehled o výběru mobilů od konkrétní značky a maximálně podporuje jeho orientaci v rozmanitém sortimentu mobilních telefonů. Ta zároveň navazuje na celkovou strategii pojetí prodejní plochy Electro Worldu.  Zadruhé panely vynikají svou flexibilní ovladatelností. Zaměstnanci Electro Worldu mohou jejich vzhled jednoduše změnit dálkovým ovladačem.

Několika kliky tak lze nastavit barvu panelu a elektronické 3D logo dané značky lehce zaměnit. „Pokud by výstavní plocha kvůli změně nabídky prodejny nestačila, lze jednoduše připojit další díl stěny. Celá instalace totiž funguje na principu flexibilní skládačky podobné hračce Lego,“ vyzdvihuje přednosti světelných stěn Marek Končitík, obchodní a marketingový ředitel naši společnosti.

Nejlepší produkty vystavovaných značek zůstávají zvýrazněny

Instalace zároveň nijak neomezuje zákazníky, kteří si mohou jednotlivé mobily vyzkoušet a „ohmatat“ tak, jak jsou běžně zvyklí. Aktivní interakce s reálnými funkčními produkty pak zvyšuje pravděpodobnost jejich koupě. Třetí výhodou, která cílí na podporu prodeje výrobků daných značek, je zvýraznění nejlepších produktů daného výrobce v akčních světelných rámečcích. „Výběr vyznačených top produktů konzultujeme s výrobcem. Nejčastěji se jedná o nejnovější telefony v naší nabídce,“ uvádí Michal Navrátil, manažer divize telekomunikací ve firmě Electro World. Zákazníkům tento přístup usnadňuje orientaci a rozhodování.

Světelné stěny na mobilní telefony tak svou komplexitou navazují na zkušenosti s předchozí úspěšnou P.O.P. aplikací naší společnosti. Například na loňské řešení kategorie foto-video ve stejných prodejnách, nebo na mezinárodní projekt promotables na fotoaparáty Canon, za něž jsme získali na loňských POPAI Awards hlavní ocenění v kategorii promostánků.

Váš Dago team

Fotogalerie

Pin It on Pinterest

Share This