Chuťovky z Pinterestu

I tentokrát přinášíme pár obrázků zajímavých realizací, které jsme během začátku roku objevili na Pinterestu.
Tyto i další zajímavé instalace naleznete na

DAGO je superbrandem 2016

Naše společnost se v roce 2016 zařadila mezi značky oceněné titulem Business Superbrands. Jedná se o prestižní cenu udělovanou značkám s výjimečným postavením na domácím trhu, jejichž zákazníci si s nimi spojují významné a…

Náš Milka endcup na ČT24

In-store komunikace má za cíl přimět zákazníky, aby se rádi vraceli. Na vlastní kůži se o tom přesvědčila redaktorka České televize, kterou prodejnou v Letňanech provedli Daniel Jesenský, Managing partner naší společnosti a…

Úvod do mixologie v prodejně Makro

Se společností Brown-Forman Czechia distribuující značky prémiového alkoholu Jack Daniel’s, Pepe Lopez a další jsme společně vytvořili druhou generaci chytrých regálů, které tisknou recepty na míchané drinky dle výběru záka…

Rozhovor měsíce s Markem Končitíkem z DAGO

Čím se vyznačuje současný in-store marketing a jaké klade požadavky na značky i tvůrce POS materiálů, se můžete dozvědět v rozhovoru portálu Místoprodeje.cz s naším obchodním a marketingovým ředitelem Markem Končitíkem. Podle…

Orion vábí do světa cukrovinek proudem čokolády

Výrobce čokolád Orion společnost Nestlé Česko s.r.o se rozhodla zvýšit s naší pomocí hodnotu celé kategorie těchto výrobků a zároveň posílit frekvenci kupujících v sekci prostřednictvím exkluzivního vystavení svých produktů…

POPAI CE AWARDS ovládla loď Kapitána Morgana

Minulý týden proběhlo v Praze tradiční vyhlášení cen POPAI Central Europe Awards 2015. Naší společnosti se podařilo uspět se třemi realizacemi, z nichž pojízdný bar Loď Captain Morgan pro Stock Plzeň triumfoval čtyřmi oceněn…

Whisky festival z vás udělá experta

Společnost Rémy Cointreau, jež distribuuje řadu značek whisky a bourbonů, připravila pro české zákazníky Whisky festival. Je určen všem, kdo chtějí poznat nejoceňovanější světové whisky. Zákazníci mají šanci získat s nákupe…

Captain Morgan v novém plavidle

Značka karibského rumu Captain Morgan začala k prezentaci na promo akcích a festivalech využívat nový mobilní bar ve tvaru lodi, který pro ni vytvořila naše společnost. Atmosféru vedle působivého vzhledu a řezbářské práce p…

Demo stěny na mobilní telefony v Electroworld

Naše světelné stěny na mobilní telefony jsou jako dětská skládačka. Pomocí několika kliků na ovladači je možné změnit jejich barvu, snadno lze zaměnit i logo značky. Úplné přestavení aktuální nabídky telefonů na prodejně je tak mnohem rychlejší než dříve. Díky nim si zákazníci už z dálky všimnou top produktů z nabídky mobilních telefonů Již podruhé se naše společnost pustila do komplexního řešení produktové kategorie v prodejnách s elektronikou a ve spolupráci s Electro Worldem jsme navrhli, vyrobili a instalovali prodejní světelné stěny na mobilní telefony.

Zajímavé POP řešení již mohli spatřit zákazníci Electro Worldu v Čestlicích, instalace však dále probíhá v dalších dvaceti pobočkách po celé České republice.

Přehlednost, jednoduchost a možnost rychlé proměny

Čím jsou tyto světelné stěny tak výjimečné? Zaprvé svou přehledností a jednoduchostí, která zákazníkovi dává jasný přehled o výběru mobilů od konkrétní značky a maximálně podporuje jeho orientaci v rozmanitém sortimentu mobilních telefonů. Ta zároveň navazuje na celkovou strategii pojetí prodejní plochy Electro Worldu.  Zadruhé panely vynikají svou flexibilní ovladatelností. Zaměstnanci Electro Worldu mohou jejich vzhled jednoduše změnit dálkovým ovladačem.

Několika kliky tak lze nastavit barvu panelu a elektronické 3D logo dané značky lehce zaměnit. „Pokud by výstavní plocha kvůli změně nabídky prodejny nestačila, lze jednoduše připojit další díl stěny. Celá instalace totiž funguje na principu flexibilní skládačky podobné hračce Lego,“ vyzdvihuje přednosti světelných stěn Marek Končitík, obchodní a marketingový ředitel naši společnosti.

Nejlepší produkty vystavovaných značek zůstávají zvýrazněny

Instalace zároveň nijak neomezuje zákazníky, kteří si mohou jednotlivé mobily vyzkoušet a „ohmatat“ tak, jak jsou běžně zvyklí. Aktivní interakce s reálnými funkčními produkty pak zvyšuje pravděpodobnost jejich koupě. Třetí výhodou, která cílí na podporu prodeje výrobků daných značek, je zvýraznění nejlepších produktů daného výrobce v akčních světelných rámečcích. „Výběr vyznačených top produktů konzultujeme s výrobcem. Nejčastěji se jedná o nejnovější telefony v naší nabídce,“ uvádí Michal Navrátil, manažer divize telekomunikací ve firmě Electro World. Zákazníkům tento přístup usnadňuje orientaci a rozhodování.

Světelné stěny na mobilní telefony tak svou komplexitou navazují na zkušenosti s předchozí úspěšnou P.O.P. aplikací naší společnosti. Například na loňské řešení kategorie foto-video ve stejných prodejnách, nebo na mezinárodní projekt promotables na fotoaparáty Canon, za něž jsme získali na loňských POPAI Awards hlavní ocenění v kategorii promostánků.

Váš Dago team

Fotogalerie

Pin It on Pinterest

Share This