Retail v růžové záplavě: Hodnocení pro Marketing & Media
Jen málokomu se na svátek sv. Valentýna podaří vymanit ze stereotypu prvoplánových symbolů a sladkých barevných kombinací
Nové vystavení Veselé krávy od Daga se zalíbí dětem i dospělým
Sýry od Veselé krávy a oblíbené pochoutky Sýr a Křup uniknou v těchto dnech pozornosti asi málokterého zákazníka.
Vánoční sumář: Jak jsme v obchodech podpořili naše klienty a jejich značky
Předvánoční čas je samozřejmě naprosto klíčový, co se prodejů čehokoliv týče. Pro DAGO je to čas plný výzev.
Rozdáváme radost v Nestlé
Ve čtvrtek 20. ledna jsme slavnostně předali diplom ze soutěže POP STAR za nejlepší in-store realizaci měsíce října. Vítězná realizace prodejní stěny Purina je k vidění v brněnské prodejně Mall.cz. Tato prodejní stěna získala od odborné poroty celkovou známku 7,87 bodů z maxima 10 bodů.
Za prodejní stěnu Purina jsme získali ocenění POP STAR měsíce října 2021
Portál Mistoprodeje.cz vyhlašuje nového vítěze soutěže POP STAR. Vítězem za měsíc říjen se stala realizace Prodejní stěna Purina.
Sortiment Vitana a Hamé se dá pořídit přímo ve vánoční kuchyni
Produkty značky Vitana a Hamé zaujímají již tradiční místo v českých domácnostech.
Celkem šest ocenění jsme získali v soutěži POPAI Awards
Ve čtvrtek 25. listopadu se uskutečnilo slavnostní vyhlášení výsledků soutěže POPAI Awards, ve které jsou oceňovány nejlepší projekty in store komunikace v místě prodeje na domácím i na zahraničním trhu. I letos jsme uspěli a odnášíme si celkem šest ocenění.
Nepodceňujme mileniály aneb Kde hledat zaměstnance?
Naše branže se pod tlakem pandemických změn nachází v renesanční době.
Ocenění POP STAR měsíce srpna 2021 získala realizace Aperol
Portál Mistoprodeje.cz vyhlásil nového vítěze soutěže o nejlepší in-store realizaci měsíce POP STAR. Vítězem za měsíc srpen se stalo naše dílo – realizace Aperol.
Model jelení hlavy aneb 3D tisk jako nový prvek POS materiálu
V měsíci srpnu mohli zákazníci v prodejnách Ahold narazit na inovativní vystavení od společnosti DAGO s použitím nového prvku POS materiálů – 3D tisku. Vznikl tak originální shop-in-shop, který na první pohled zachycuje jedinečnou filozofii značky Jägermeister.
Demo stěny na mobilní telefony v Electroworld

Naše světelné stěny na mobilní telefony jsou jako dětská skládačka. Pomocí několika kliků na ovladači je možné změnit jejich barvu, snadno lze zaměnit i logo značky. Úplné přestavení aktuální nabídky telefonů na prodejně je tak mnohem rychlejší než dříve. Díky nim si zákazníci už z dálky všimnou top produktů z nabídky mobilních telefonů Již podruhé se naše společnost pustila do komplexního řešení produktové kategorie v prodejnách s elektronikou a ve spolupráci s Electro Worldem jsme navrhli, vyrobili a instalovali prodejní světelné stěny na mobilní telefony.
Zajímavé POP řešení již mohli spatřit zákazníci Electro Worldu v Čestlicích, instalace však dále probíhá v dalších dvaceti pobočkách po celé České republice.
Přehlednost, jednoduchost a možnost rychlé proměny
Čím jsou tyto světelné stěny tak výjimečné? Zaprvé svou přehledností a jednoduchostí, která zákazníkovi dává jasný přehled o výběru mobilů od konkrétní značky a maximálně podporuje jeho orientaci v rozmanitém sortimentu mobilních telefonů. Ta zároveň navazuje na celkovou strategii pojetí prodejní plochy Electro Worldu. Zadruhé panely vynikají svou flexibilní ovladatelností. Zaměstnanci Electro Worldu mohou jejich vzhled jednoduše změnit dálkovým ovladačem.
Několika kliky tak lze nastavit barvu panelu a elektronické 3D logo dané značky lehce zaměnit. „Pokud by výstavní plocha kvůli změně nabídky prodejny nestačila, lze jednoduše připojit další díl stěny. Celá instalace totiž funguje na principu flexibilní skládačky podobné hračce Lego,“ vyzdvihuje přednosti světelných stěn Marek Končitík, obchodní a marketingový ředitel naši společnosti.
Nejlepší produkty vystavovaných značek zůstávají zvýrazněny
Instalace zároveň nijak neomezuje zákazníky, kteří si mohou jednotlivé mobily vyzkoušet a „ohmatat“ tak, jak jsou běžně zvyklí. Aktivní interakce s reálnými funkčními produkty pak zvyšuje pravděpodobnost jejich koupě. Třetí výhodou, která cílí na podporu prodeje výrobků daných značek, je zvýraznění nejlepších produktů daného výrobce v akčních světelných rámečcích. „Výběr vyznačených top produktů konzultujeme s výrobcem. Nejčastěji se jedná o nejnovější telefony v naší nabídce,“ uvádí Michal Navrátil, manažer divize telekomunikací ve firmě Electro World. Zákazníkům tento přístup usnadňuje orientaci a rozhodování.
Světelné stěny na mobilní telefony tak svou komplexitou navazují na zkušenosti s předchozí úspěšnou P.O.P. aplikací naší společnosti. Například na loňské řešení kategorie foto-video ve stejných prodejnách, nebo na mezinárodní projekt promotables na fotoaparáty Canon, za něž jsme získali na loňských POPAI Awards hlavní ocenění v kategorii promostánků.
Váš Dago team