Metaxa v retailu rozvíjí značku
Značka řeckých destilátů Metaxa přišla s vystavením v prodejnách Globus. Vedle podpory prodeje se zaměřuje na budování značky. Letošní rok je k tomu dobrá příležitost, neboť Metaxa prochází změnou vizuální identity. Připrav…
POPAI Euro Awards Paris: 5 našich projektů ve finále
Na úterním vyhlášení letošních POPAI Awards Paris jsme jako jediná česká firma získali 5 nominací našich projektů. Přihlášeno bylo 313 projektů ze 46 kategorií (loni 277 realizací ve 37 kategoriích). Finále proběhne v červn…
BIG SHOCK! dakarský adrenalin
Značka energetického nápoje BIG SHOCK! připravila pro zákazníky soutěž, v níž mohou vyhrát projížďku v závodním speciálu, který se letos účastnil Rallye Dakar. Na soutěž láká dvoupaletové vystavení s kartonovou maketou závo…
Remodelling Nestlé podnikové prodejny
Společnost Nestlé provedla remodelling své podnikové prodejny v Praze Modřanech. Zadání usilovalo o inovativní řešení, které zvládne ještě lépe reprezentovat společnost a její produkty. Kombinace materiálů i rozvržení prode…
Vychází kniha Marketingová komunikace v místě prodeje
Představujeme Vám novou knihu Marketingová komunikace v místě prodeje, která mapuje oblasti POP komunikace a Shopper Marketingu. Autorem je náš Managing partner Daniel Jesenský s týmem spoluautorů.
Tato v našem oboru uniká…
Adrenalin v podání OMEN od HP v Alze
Řada herních produktů od HP nazvaná OMEN láká náruživé hráče do gaming zóny v pražské a bratislavské pobočce Alza. Vytvořili jsme ji v temperamentním provedení, jež využívá geometrické tvary a červené osvětlení. Kombinace č…
Vánoční zpestření z Pinterestu
Jak si někteří designéři představují vánoční POS materiály.
Tyto a mnoho dalších realizací naleznete jako vždy na
23. listopadu proběhlo vyhlášení POPAI Awards o nejlepší reklamní prostředky v oblasti in-store komunikace za rok 2017. Z večera jsme si odnesli ocenění za šest projektů. Nejvíce úspěšná byla práce pro Jägermeister, která k… Pro značku bylinného likéru Jägermeister jsme vytvořili netradiční a atraktivní vystavení s „origami“ jelenem. Je určeno pro podzimní akci českých prodejen řetězce Globus a slovenské Metro. Realizace a návrhy, které nás zaujaly a mohly by se líbit i vám. Tyto a mnoho dalších realizací naleznete jako vždy na « Nejnovější«...10...1314151617...20...»» Nejstarší
POPAI AWARDS: 10 ocenění
Origami jelen od Jägermeistera láká na podzimní atmosféru
Společně se společností Remy Coin…
Letní zajímavosti z Pinterestu
Dětskou výživu Hami prodávají v Hamleys u větrného mlýna
![Foto 1](https://www.dago.cz/wp-content/uploads/2019/07/Foto-1-.jpg)
V pražském hračkářství Hamleys vyrostl ve spolupráci se společností Nutricia zábavný svět Hamíkov, kde mohou rodiče s dětmi trávit volný čas. Vytvořili jsme pro něj interaktivní stojan s nabídkou dětské výživy Hami.
Permanentní paletový stojan má zaujmout především rodiče s dětmi do tří let věku. „Usilujeme o to, aby si lidé trávící v novém dětském koutku čas pomocí vystavení zapamatovali naši značku Hami, jež nabízí produkty pro kojence a batolata. Dětem mohou zakoupit ovocnou přesnídávku nebo pestrý oběd v podobě masozeleninového příkrmu Hami. Stojan touto kombinací interaktivity a produktů podporuje navýšení prodejů,“ vysvětluje Lenka Doleželová, Trade Marketing Manager z firmy Nutricia, která dětskou výživu Hami prodává.
Aby si rodiče a děti paletového stojanu všimli, pojali jsme ho jako větrný mlýn s lávkou obklopený různobarevnými zvířaty. Přitahuje nejmenší návštěvníky, kteří si intuitivně chtějí pohrát. Jejich pozornost poutají tři hlavní hrací prvky: otočné lopatky mlýna, hrací kostky s ikonami Hami, které dohromady fungují jako skládačka, a barevná lávka, kterou mohou děti přecházet a rodiče je při tom vyfotit.
Interaktivita v kombinaci s atraktivním designem dělá z tohoto projektu plně trendovou záležitost. Stojan v sobě spojuje několik funkcí. Netradiční cestou ukazuje rodičům nabízené produkty a zároveň zabaví jejich děti.
Při vývoji stojanu jsme se zaměřili nejen na design, který musel korespondovat se zbytkem dětského koutku Hamíkov, ale dbali jsme i na bezpečnost. „Hrozilo, že stojan bude stát přesně na předělu mezi kobercem a linoleem. DAGO ale pro stojan navrhlo vhodné materiály a konstrukci, které by případné podlahové nerovnosti eliminovaly,“ doplňuje Lenka Doleželová z firmy Nutricia.
Projekty jako tento zprostředkovávají nevšední zážitky. Tím podporují nejen prodej, ale posilují také komunikovanou značku. Podobná zadání máme rádi, umožňují nám vytvářet inovativní řešení a přinášet větší hodnotu návrhů a realizací paletových vystavení.
Váš DAGO tým
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY