Společnost Pet Center představila novou podobu poboček

Prodejce potřeb pro domácí mazlíčky Pet Center redesignuje prodejny a své zákazníky láká na vzdušnější a modernější prostředí. Modernizované pojetí in-store designu se netýká pouze nově otevřených prodejen, ale postupně se…

Originální Metaxa party

S nápadem, jak originálně ozvláštnit nadcházející letní party jsme přišli společně se společností Rémy Cointreau. Svým zákazníkům v Bratislavě nabízí během letních měsíců k pronájmu kontejner Metaxa Partyhaus zařízený jako…

Nescafé Dolce Gusto zve na kávu s novou podobou stojanů

Společnost Nestlé připravila pro milovníky kávy nový branding a také větší balení oblíbené kávy Nescafé Dolce Gusto. Jako součást komplexní podpory jsme pro klienta zrealizovali moderní a elegantní vystavení, které nyní lák…

DAGO je nově partnerem výzkumného projektu POPAI CE

Znalost maloobchodního trhu v České republice je pro naší práci zásadní. Současně nám velmi záleží na jeho fungování, a proto jsme v DAGU přivítali možnost stát se partnerem výzkumného projektu asociace POPAI CE zaměřeného…

Vitana farmářské tržiště v hypermarketech

Praha, 9. května 2016 – Společnost Vitana, lídr v polévkové produktové kategorii, představila novou řadu polévek a rozhodla se podpořit launch lákavým vystavením. Zákazníky ke skvělým produktům lákala realizace, díky níž si…

POPAI Awards Paris – i letos se nám zadařilo.

Praha, Paříž, 7. dubna 2016 – Prestižní evropská soutěž POPAI Awards Paris v úterý oznámila projekty, které postupují do červnového finále. Tři z nich realizovala naše společnost a již teď je jasné, že získají ve svých kate…

Dětskou výživu Hami prodávají v Hamleys u větrného mlýna

V pražském hračkářství Hamleys vyrostl ve spolupráci se společností Nutricia zábavný svět Hamíkov, kde mohou rodiče s dětmi trávit volný čas. Vytvořili jsme pro něj interaktivní stojan s nabídkou dětské výživy Hami.

Permanentní paletový stojan má zaujmout především rodiče s dětmi do tří let věku. „Usilujeme o to, aby si lidé trávící v novém dětském koutku čas pomocí vystavení zapamatovali naši značku Hami, jež nabízí produkty pro kojence a batolata. Dětem mohou zakoupit ovocnou přesnídávku nebo pestrý oběd v podobě masozeleninového příkrmu Hami. Stojan touto kombinací interaktivity a produktů podporuje navýšení prodejů,“ vysvětluje Lenka Doleželová, Trade Marketing Manager z firmy Nutricia, která dětskou výživu Hami prodává.

Aby si rodiče a děti paletového stojanu všimli, pojali jsme ho jako větrný mlýn s lávkou obklopený různobarevnými zvířaty. Přitahuje nejmenší návštěvníky, kteří si intuitivně chtějí pohrát. Jejich pozornost poutají tři hlavní hrací prvky: otočné lopatky mlýna, hrací kostky s ikonami Hami, které dohromady fungují jako skládačka, a barevná lávka, kterou mohou děti přecházet a rodiče je při tom vyfotit.

Interaktivita v kombinaci s atraktivním designem dělá z tohoto projektu plně trendovou záležitost. Stojan v sobě spojuje několik funkcí. Netradiční cestou ukazuje rodičům nabízené produkty a zároveň zabaví jejich děti.

Při vývoji stojanu jsme se zaměřili nejen na design, který musel korespondovat se zbytkem dětského koutku Hamíkov, ale dbali jsme i na bezpečnost. „Hrozilo, že stojan bude stát přesně na předělu mezi kobercem a linoleem. DAGO ale pro stojan navrhlo vhodné materiály a konstrukci, které by případné podlahové nerovnosti eliminovaly,“ doplňuje Lenka Doleželová z firmy Nutricia.

Projekty jako tento zprostředkovávají nevšední zážitky. Tím podporují nejen prodej, ale posilují také komunikovanou značku. Podobná zadání máme rádi, umožňují nám vytvářet inovativní řešení a přinášet větší hodnotu návrhů a realizací paletových vystavení.

Váš DAGO tým

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Pin It on Pinterest

Share This