Becherovka na letišti ukazuje to nejlepší

Karlovarská Becherovka se rozhodla ukázat lidem z celého světa to nejlepší, co ve svém portfoliu má. Využívá k tomu náš shop-in-shop, které umístila na frekventované místo na pražském letišti. Kolemjdoucí si mohou dokonce přivonět k některým bylinkám, z nichž se známý alkoholický likér vyrábí.

Coca-Cola vsadila v restauracích na udržitelnost

Řada restaurací v Česku a na Slovensku prokoukne. Své hosty totiž přivítají novým zařízením venkovních zahrádek i vnitřních prostor, kterou jsme vyrobili pro Coca-Colu. Kladli jsme při tom důraz na udržitelný rozvoj a přírodní materiály.

Z paletového ostrova pro Heineken vyjíždí automobil

Blikající světla, osvětlený tubus a 3D efekty – to jsou nejvýraznější prvky našeho paletového ostrova pro radlery Zlatý Bažant, které nově poutají pozornost ve slovenských prodejnách. Stojan mimo jiné disponuje poměrně neobvyklou funkcí pohotového rebrandingu.

Colu od Birellu najdete pod kohoutem

„Chtělo by to přijít blíž a jednu plechovku si vzít,“ říkají si nejspíš zákazníci, kteří už v českých prodejnách spatřili naše regálové čelo pro novou Colu od Birellu. A je to správně! Toto vystavení chce totiž podnítit zvědavost a touhu objevovat.

Regálové čelo Cappy láká na snídani

Co může být lepšího než začít den výbornou snídaní, při které na stole nechybí džus z čerstvého
ovoce? Takové sdělení komunikuje naše nové regálové čelo, které jsme zhotovili pro nápoje Cappy.
Kolemjdoucí na prodejně vábí klasickými materiály, stylovým osvětlením i skutečnými potravinami.

Otvíráme pobočku na Slovensku

Od 1. června otevíráme novou slovenskou kancelář v Bratislavě. Díky tomu budeme moci rychleji reagovat na potřeby místního trhu a poskytneme zákazníkům stabilní zázemí pro jejich POS projekty a jejich následnou realizaci. Novinkou pro slovenské zákazníky bude také náš logistický systém pro online přehled a správu POP projektů.

Vyrábíme nástavec Nakliku. Minimalizuje přenos viru

Kliky jsou místo, kde se kupí velké množství bakterií a škodlivých látek. Proto je důležité, aby se lidé těchto míst dotýkali co nejméně. Spolu s Univerzitou Tomáše Bati ve Zlíně jsme vyvinuli speciální plastový nástavec, díky němuž lze dveře s klikou otevírat předloktím. Díky principu svého využití získal tento vynález název „Nakliku“.

Kamenné prodejny u elektroniky vedou

Veškeré dění se dnes přesouvá do virtuálního prostoru. Internetové prodeje raketově rostou. Téměř cokoliv je možné vyhledat a zakoupit ihned. Firmy napříč segmenty se přizpůsobují a elektronika není výjimkou. Kdo neumí oslovit zákazníky „skrz obrazovku“, ocitá na chvostu a prodeje klesají. Má v této době kamenný retail smysl?

Shop-in-shop Canonu v Lublani

Výrobce fotoaparátů Canon prodává nejen u nás, ale i v dalších více než dvou stovkách zemí světa. Působí také ve Slovinsku, kde hledal cestu, jak veřejnosti představit své portfolio tiskáren a fotoaparátů. Proto jsme zrealizovali designový promostánek, který vystavené zboží podpoří přímo v místě prodeje.

Na dakarské závody s Big Shockem!

Soutěž o projížďku v kamionu, který závodí ve světoznámé Rallye Dakar, je tady! Upozorňuje na ni limitovaná edice energetického nápoje Big Shock!, pro kterou jsme navrhli regálové čelo a paletový ostrov.

Devět ocenění z POPAI AWARDS, Captain Morgan je absolutní vítěz

Na letošních POPAI Awards o nejlepší in-store reklamní prostředky se nám opět podařilo uspět a získali jsme celkem devět ocenění pro sedm projektů včetně absolutního vítězství. To získalo vystavení Captain Morgan, které je také nejlepší materiálovou a technologickou inovací a vítězem v kategorii alkoholických nápojů.

Jedná se o čtvrtý rok v řadě s absolutním vítězstvím pro nás, které si odnáší paletové vystavení Captain Morgan. Projekt uspěl také jako nejlepší materiálová a technologická inovace a vystavení alkoholických nápojů. Paletový ostrov evokuje prvky lodní konstrukce převážející vzácný náklad. Provedení v barvách dřeva obsahuje prémiové černé prvky upravené speciálně vyvinutým postupem opalování, drátkování a moření. Zakulacený střed s červenou stříškou dodává vystavení originalitu a jemnost, kterou ocení i dámy. Nestandardní prémiová vystavení kromě vlivu na prodeje pomáhají v budování značky. Těší nás, že tyto projekty mají úspěch také v oborových soutěžích, a dále se tím potvrzuje, že má smysl snažit se zákazníka v maloobchodě maximálně zaujmout a zprostředkovat mu zážitek.

Jako vynikající realizace uspěly dva projekty. V prvním došlo k přeměně sekce piva a nealko nápojů ve spolupráci s Budvarem a Kofolou v českobudějovické prodejně Terno. Realizaci předcházel roční průzkum, podle jehož výsledků bylo vytvořeno prostředí s dřevěným dekorem, prémiovými regálovými čely a prosvětlenými vizuály podle druhu nápojů a momentu spotřeby. Druhý projekt oceněný jako vynikající realizace je paletové vystavení Metaxa, které posouvá značku k nové modrobílé kombinaci barev. Metaxa je synonymem slunce a Řecka, což podtrhuje použití 70 metrů LED osvětlení.

V kategorii nealko nápojů uspělo vystavení Big Shock s kartonovým dakarským speciálem Liaz, který překonává překážky se stejnou silou, jakou poskytuje tento nápoj. V péči o zdraví zvítězil stejně jako v předchozím ročníku projekt pro značku Oral-B, tentokrát se jedná o produktový stojan „Touch and Feel.“ Zákazník může produkty nejen vyzkoušet, ale po zvednutí elektrického zubního kartáčku také zhlédnout spot ke konkrétnímu modelu. Produkty jsou zabezpečeny bezdrátově pomocí alarmu, který se spustí při vzdálení mimo bezpečný okruh. Významnou funkcí je on-line dálková správa stojanu a analýza jeho využití, která dodává cenná data a pomáhá při promo akcích a kampaních.

Stejně jako loni i nyní získalo DAGO vavřín v kategorii Pet food s podlahovým displejem psího krmiva Beyond od Nestlé. Díky masivnímu dřevu v bílém provedení působí venkovským dojmem psí boudy na farmě, kde pes žije spokojeným a šťastným životem i kvůli zdravé stravě z kvalitních surovin. Netradiční naklopené police vybízejí k prozkoumání a bočnice dávají informace o složení.

Po loňském absolutním úspěchu s 3D jelenem letos uspělo paletové vystavení Jägermeister v kategorii Světelná komunikace, světelné a orientační systémy. Dominantou je emblém jelena s unikátními světelnými efekty. Atypická, nepravidelná středová část tvoří dojem rozervanosti a síly a zaujme zejména muže. Prosvícení v bílých částech připomíná vrcholky ledovců, čímž nenápadně připomíná ideální servírovací teplotu –18 °C.

Děkujeme, váš DAGO team

Fotogalerie

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Pin It on Pinterest

Share This