Přijmeme schopného konstruktéra

Přijmeme do našeho vývojového teamu schopného konstruktéra. V případě zájmu o tuto pozici kontaktujte Martina Vorla na e-mailu martin.vorel@dago.cz.

Náplň práce:

  • návrh a realizace konstrukčních řešení reklamních…

„Český svět grilování“ pro Bongrain

K létu patří grilování, a proto se Povltavské mlékárny (Bongrain) rozhodly nakupujícím ve spolupráci s naší společností přípravu takové akce co nejvíce zjednodušit a zpříjemnit. Na jednom místě v rámci tematického promokout…

DEMO jednotka Philips beauty

Naše společnost vytvořila pro produkty Philips permanentní demo jednotky pro podporu prodeje, na kterých jsou vystaveny reálné produkty s patřičným zabezpečením tak, aby s nimi potenciální zákazníci mohli pohodlně manipulov…

Akční čelo Nescafe Dolce Gusto

Naše společnost navrhla a implementovala pro svého klienta Nestlé další projekt, který zohledňuje pravidla zákaznického rozhodování. Jedná se o prémiová POP akční čela (end cup) pro značku NESCAFÉ® Dolce Gusto®, která jsou…

Parazitní displeje Burn a Monster

Společnost Coca-Cola, zastoupená marketingovým manažerem Ondřejem Balvínem, realizovala ve spolupráci s námi v předešlém měsíci sadu nových POP materiálů pro své značky energydrinků Monster a Burn pro prodejny TESCO. Návrh…

Exkluzívní promostolky Timotei

Naše společnost navrhla a následně vyrobila pro svého zákazníka Unilever promostolky Timotei v originálním designu. Celkově netradiční pojetí promostolku využívá pro dosažení výjimečné vizuální atraktivity na promoakcích kl…

SLAVÍME 20 LET NA TRHU

Naše společnost letos v březnu slaví kulaté dvacáté výročí svého působení na českém trhu. Za tu dobu se firma průběžně rozvíjela společně s celým oborem POP komunikace. Od našich úplných začátků v roce 1993 se trh dynamicky…

Nové displeje NESCAFÉ

Naše společnost byla svým dlouholetým klientem společností NESTLÉ oslovena a následně vybrána v rámci tendru jako výrobce nového typu permanentního podlahového stojanu pro produkty značky NESCAFÉ. Cílovým místem určení jsou…

Unikátní paletové vystavení pro Budvar

Pro svého zákazníka Budějovický Budvar, n.p., jsme vytvořili netradiční prodejní jednotky pro druhotné vystavení promovaných skupinových balení piva Budvar. Kromě návrhu a výroby v rekordním čase jsme zajistili také instala…

Displeje Tassimo pro Kraft Foods

Naše společnost pro svého zákazníka Kraft Foods navrhla, vyrobila a na českém trhu v listopadu 2012 implementovala luxusní podlahové displeje Tassimo. Tyto POP stojany slouží k podpoře prodeje kávovarů Bosch a kávy Tassimo…

Devět ocenění z POPAI AWARDS, Captain Morgan je absolutní vítěz

Na letošních POPAI Awards o nejlepší in-store reklamní prostředky se nám opět podařilo uspět a získali jsme celkem devět ocenění pro sedm projektů včetně absolutního vítězství. To získalo vystavení Captain Morgan, které je také nejlepší materiálovou a technologickou inovací a vítězem v kategorii alkoholických nápojů.

Jedná se o čtvrtý rok v řadě s absolutním vítězstvím pro nás, které si odnáší paletové vystavení Captain Morgan. Projekt uspěl také jako nejlepší materiálová a technologická inovace a vystavení alkoholických nápojů. Paletový ostrov evokuje prvky lodní konstrukce převážející vzácný náklad. Provedení v barvách dřeva obsahuje prémiové černé prvky upravené speciálně vyvinutým postupem opalování, drátkování a moření. Zakulacený střed s červenou stříškou dodává vystavení originalitu a jemnost, kterou ocení i dámy. Nestandardní prémiová vystavení kromě vlivu na prodeje pomáhají v budování značky. Těší nás, že tyto projekty mají úspěch také v oborových soutěžích, a dále se tím potvrzuje, že má smysl snažit se zákazníka v maloobchodě maximálně zaujmout a zprostředkovat mu zážitek.

Jako vynikající realizace uspěly dva projekty. V prvním došlo k přeměně sekce piva a nealko nápojů ve spolupráci s Budvarem a Kofolou v českobudějovické prodejně Terno. Realizaci předcházel roční průzkum, podle jehož výsledků bylo vytvořeno prostředí s dřevěným dekorem, prémiovými regálovými čely a prosvětlenými vizuály podle druhu nápojů a momentu spotřeby. Druhý projekt oceněný jako vynikající realizace je paletové vystavení Metaxa, které posouvá značku k nové modrobílé kombinaci barev. Metaxa je synonymem slunce a Řecka, což podtrhuje použití 70 metrů LED osvětlení.

V kategorii nealko nápojů uspělo vystavení Big Shock s kartonovým dakarským speciálem Liaz, který překonává překážky se stejnou silou, jakou poskytuje tento nápoj. V péči o zdraví zvítězil stejně jako v předchozím ročníku projekt pro značku Oral-B, tentokrát se jedná o produktový stojan „Touch and Feel.“ Zákazník může produkty nejen vyzkoušet, ale po zvednutí elektrického zubního kartáčku také zhlédnout spot ke konkrétnímu modelu. Produkty jsou zabezpečeny bezdrátově pomocí alarmu, který se spustí při vzdálení mimo bezpečný okruh. Významnou funkcí je on-line dálková správa stojanu a analýza jeho využití, která dodává cenná data a pomáhá při promo akcích a kampaních.

Stejně jako loni i nyní získalo DAGO vavřín v kategorii Pet food s podlahovým displejem psího krmiva Beyond od Nestlé. Díky masivnímu dřevu v bílém provedení působí venkovským dojmem psí boudy na farmě, kde pes žije spokojeným a šťastným životem i kvůli zdravé stravě z kvalitních surovin. Netradiční naklopené police vybízejí k prozkoumání a bočnice dávají informace o složení.

Po loňském absolutním úspěchu s 3D jelenem letos uspělo paletové vystavení Jägermeister v kategorii Světelná komunikace, světelné a orientační systémy. Dominantou je emblém jelena s unikátními světelnými efekty. Atypická, nepravidelná středová část tvoří dojem rozervanosti a síly a zaujme zejména muže. Prosvícení v bílých částech připomíná vrcholky ledovců, čímž nenápadně připomíná ideální servírovací teplotu –18 °C.

Děkujeme, váš DAGO team

Fotogalerie

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Pin It on Pinterest

Share This