Big Shock! přináší hudební zážitek přímo do prodejen

Tradiční letní limitovaná edice energetických drinků Big Shock! MUSIC, která reprezentuje hravost hudebních zážitků a letních festivalů, na sebe nyní v obchodech upozorňuje pomocí unikátního vystavení ve tvaru sluchátek, které jsme v Dagu vytvořili.

Ocenění POP STAR měsíce února 2021 získala realizace JOJO

Portál Mistoprodeje.cz vyhlašuje nového vítěze soutěže POP STAR. Vítězem za měsíc únor se stala realizace JoJo. V tomto měsíci bylo přihlášeno 10 In-storových realizací, které porotci opět hodnotili ve třech kritériích: kreativní zpracování, celkové produkční...

Správně zvolené POS jako podpora prodeje funguje

Úspěšné POS vychází z poznání klienta/zadavatele a brandu. Na ně navazuje určení si cíle, vytvoření strategie řešení POS, kontrola nákupního procesu, nalezení funkčních elementů pro prodej, nalezení benefitů, odlišností atd. Příprava těchto studií zabere více času než produkce samotného POS.

Nová značka rumu Heffron připlula k zákazníkům na lodi

Třtinový rum Heffron má své místo v sortimentu české Palírny U Zeleného stromu už od roku 2019. Nyní na sebe Heffron upozorňuje v českých obchodech pomocí našeho netradičního paletového vystavení ve tvaru lodi a majáku.

Propojení dvou různých konceptů Stock slavilo úspěch

Čtyřpaletí pro Stock Plzeň a.s. bylo opravdovou výzvou, slučovalo v sobě totiž prezentaci dvou naprosto odlišných konceptů. Na jedné straně to byly dvě nové tváře rozšiřující rodinu Božkov Republica, a to rumový elixír Božkov Republica Espresso a vodka z cukrové třtiny Božkov Republica Vodka, na druhé straně pak klasika – starý dobrý Fernet Stock Božkov.

Ovčák Éro šílí v obchodech po Brit Meaty Jerky

Ve spolupráci s českým výrobcem zvířecího krmiva VAFO Praha jsme představili nový psí snack Brit Meaty Jerky pomocí originálního permanentního vystavení. To bude ke zhlédnutí ve většině ze 75 zemí, kde společnost působí.

Big Shock vsadil na kreativní nabídku kompletního sortimentu

Značka Big Shock poprvé vystavila svůj kompletní sortiment na jednom místě, a to v rámci nového permanentního vystavení na prodejně Globus v Praze – Čakovicích. Kreativní endcap je kolektivním dílem společnosti Al-Namura a naší agentury.

Pětinásobné zlato z POPAI Awards

I letos se můžeme těšit z úspěchu na soutěži POPAI Awards, na kterých jsme uspěli s pěti realizacemi. Za vynikající realizaci bylo zvoleno vystavení se zubním kartáčkem Oral B.

Voda Natura proudí prodejnami Globus

Seznámit nakupující s balenou vodou Natura a upozornit na její rebranding má nový paletový ostrov pro společnost Coca-Cola HBC. Ten zapadá do široké kampaně s podobným cílem. Čistotu vody z Adršpachu lidem ukazuje pomocí bublající vody mezi skalami a živého jehličnanu uprostřed.

Díky za ocenění POPAI CE AWARDS 2016

Ve čtvrtek 24. listopadu proběhlo vyhlášení letošních POPAI Awards o nejlepší reklamní prostředky v oblasti in-store komunikace. A stejně jako v loňském roce si i letos nejvíce cen odnesla naše společnost. Uspěli jsme hned se šesti realizacemi.

Ocenění vynikající realizace získal endcap Captain Morgan vytvořený pro klienta Stock Plzeň-Božkov a navázal tak na loňský úspěch, kdy se stala Loď Captain Morgan dokonce absolutní vítězem večera. Také v další kategorii jsme zaznamenali s Captain Morganem úspěch. Akční paletový ostrov Captain Morgan, dřevěné ručně zdobené jednopaletí v podobě lodi, si odnesl první místo v kategorii alkoholických nápojů. Dalším naším oceněným projektem je kartonový stojan cideru Somersby Budějovického Budvaru navozující atmosféru příjemného letního dne, v soutěži získal vítězství v kategorii nejlepší realizace z kartonu.

V kategorii potraviny se na první příčce umístil endcap Vitana farmářských polévek v podobě farmářského stánku plného chuti. Realizace, díky níž si zákazníci mohli připadat jako na farmářských trzích, měla za úkol podpořit launch nové řady produktů. V kategorii nealkoholických nápojů zvítězila kreativní realizace pro Jupík od Kofoly v podobě interaktivního kartonového vláčku s diodami pro děti umožňující nejmenším zákazníkům stát se na chvíli strojvůdci. Další vítězství zajistil promostolek pro bližší seznámení nakupujících s rostlinnými tuky Flora. Přírodní provedení v podobě dřevěného a laminového stánku zabodovala v kategorii prototypů.
V letošním středoevropském kole soutěžilo 107 realizací v devatenácti kategoriích. Vítězství a ocenění šesti našich projektů si velmi vážíme a současně jsme rádi, že jsme mohli na těchto projektech pracovat a spolu s našimi klienty přispět k lepšímu prostředí místa prodeje.
Váš DAGO team

Pin It on Pinterest

Dago s.r.o.
undefined
undefined
undefined
undefined
undefined
Share This