Naše projekty berou v soutěži POP STAR zlato a stříbro

Soutěže portálu Místoprodeje.cz o nejlepší in-store realizaci měsíce se s našimi projekty účastníme pravidelně a daří se nám v ní uspět. Proto nás těší, že se nám zadařilo i v celkovém hodnocení za rok 2019. První dvě příčky v soutěži POP STAR obsadila právě naše vystavení.

Tullamore D.E.W. má nové bary, v Makru je z něj vidět do Irska

Oblíbenou irskou whiskey Tullamore D.E.W. najdou zákazníci v nových barech. Nejde však o podniky, ale o paletová vystavení v českých a slovenských řetězcích, která jsme vyrobili. Distributor whiskey Mast-Jaegermeister tím představil přepracovanou vizuální identitu, kterou chce zaujmout mladší cílovou skupinu.

Stojan pro Fantu z krvavého pomeranče vystraší, i pobaví

Svátek všech strašidel Halloween je u nás stále populárnější. Společnost Coca-Cola nedávno představila limitovanou edici nápoje Fanta Black Blood Orange, který svou příchutí krvavého pomeranče kombinuje halloweenskou hravost a bláznivost. Vyrobili jsme pro tento výrobek výrazný stojan se strašidelnou tématikou.

Oživený model auta ovládl prodejny Tesco a Globus

Výrobce cukrovinek, žvýkaček a krmiv Mars nedávno představil kampaň pro žvýkačky Orbit a Airwaves s názvem „Dojeď svěží v novém autě!“. Na akci upozorňovala naše jednopaletová vystavení, která v prodejnách Tesco a Globus poutala pozornost hlavně modelem auta s interaktivními prvky.

Naše loď Captain Morgana vyhrála prestižní Shop! Global Awards

Slavný koráb Captain Morgana, který jsme vyrobili pro společnost Stock Plzeň-Božkov, získal cenu mezinárodní asociace Shop! v soutěži Global Awards. Ze slavnostního vyhlášení, které se konalo v americkém Chicagu, si vezeme ocenění za nejlepší in-store marketingový projekt v silné kategorii alkoholických a tabákových výrobků.

Vezeme dvě zlaté medaile z POPAI Euro Awards 2019

Celkem pět medailových umístění jsme vybojovali na finále světové soutěže POPAI Euro Awards, ve kterém mezi sebou soutěží nejlepší projekty v oblasti in-store reklamy. Proměnili jsme všech pět březnových nominací.

Díky za ocenění POPAI CE AWARDS 2016

Ve čtvrtek 24. listopadu proběhlo vyhlášení letošních POPAI Awards o nejlepší reklamní prostředky v oblasti in-store komunikace. A stejně jako v loňském roce si i letos nejvíce cen odnesla naše společnost. Uspěli jsme hned se šesti realizacemi.

Ocenění vynikající realizace získal endcap Captain Morgan vytvořený pro klienta Stock Plzeň-Božkov a navázal tak na loňský úspěch, kdy se stala Loď Captain Morgan dokonce absolutní vítězem večera. Také v další kategorii jsme zaznamenali s Captain Morganem úspěch. Akční paletový ostrov Captain Morgan, dřevěné ručně zdobené jednopaletí v podobě lodi, si odnesl první místo v kategorii alkoholických nápojů. Dalším naším oceněným projektem je kartonový stojan cideru Somersby Budějovického Budvaru navozující atmosféru příjemného letního dne, v soutěži získal vítězství v kategorii nejlepší realizace z kartonu.

V kategorii potraviny se na první příčce umístil endcap Vitana farmářských polévek v podobě farmářského stánku plného chuti. Realizace, díky níž si zákazníci mohli připadat jako na farmářských trzích, měla za úkol podpořit launch nové řady produktů. V kategorii nealkoholických nápojů zvítězila kreativní realizace pro Jupík od Kofoly v podobě interaktivního kartonového vláčku s diodami pro děti umožňující nejmenším zákazníkům stát se na chvíli strojvůdci. Další vítězství zajistil promostolek pro bližší seznámení nakupujících s rostlinnými tuky Flora. Přírodní provedení v podobě dřevěného a laminového stánku zabodovala v kategorii prototypů.
V letošním středoevropském kole soutěžilo 107 realizací v devatenácti kategoriích. Vítězství a ocenění šesti našich projektů si velmi vážíme a současně jsme rádi, že jsme mohli na těchto projektech pracovat a spolu s našimi klienty přispět k lepšímu prostředí místa prodeje.
Váš DAGO team

Pin It on Pinterest

Share This