Budvar se spojil s Kofolou a předělal nápoje v Ternu

Českobudějovická prodejna Terno láká zákazníky předělanou kategorií piv a nealko nápojů. Je designově vzdušnější a přehlednější, což má vést ke zpříjemnění nakupování. Pilotní realizace je navržená podle výstupů ročního výz…

I tento rok se snažíme pomáhat

Uvědomujeme si, že pokud se nám daří, nesmíme být lhostejní vůči těm slabším a nesmíme na ně zapomínat. Pokud něco pro ně můžeme udělat, měli bychom to brát jako samozřejmost.

Dago každým rokem přispívá na několik organiza…

Robot Karel je k zastižení v Albertu a Hrušce

Kampaň Kofoly s robotem Karlem zaměřenou na podporu nových příchutí probíhá také v in-store prostředí. Po Globusu nyní běží v prodejnách Aholdu a vybraných obchodech Hruška. V tomto vystavení dal klient proti minulosti větš…

Captain Morgan brázdí vody prodejen Globus

V průběhu července je v řetězcích Globus k vidění akční vystavení připomínající loď, které jsme pro značku Captain Morgan vytvořili. Vedle důrazu na prodejní akci je záměrem také rozvoj značky. Výrazným rysem je námořní sty…

Analogové realizace opět předmětem zájmu

Pařížský veletrh příliš technologických inovací neukázal. Kreativita spočívala především v originálním designu a kombinacích materiálů.

Veletrh Marketing Point de Vente (MPV) si tradičně „vystačil“ s jedním pavilonem v pař…

Díky za ocenění POPAI CE AWARDS 2016

Ve čtvrtek 24. listopadu proběhlo vyhlášení letošních POPAI Awards o nejlepší reklamní prostředky v oblasti in-store komunikace. A stejně jako v loňském roce si i letos nejvíce cen odnesla naše společnost. Uspěli jsme hned se šesti realizacemi.

Ocenění vynikající realizace získal endcap Captain Morgan vytvořený pro klienta Stock Plzeň-Božkov a navázal tak na loňský úspěch, kdy se stala Loď Captain Morgan dokonce absolutní vítězem večera. Také v další kategorii jsme zaznamenali s Captain Morganem úspěch. Akční paletový ostrov Captain Morgan, dřevěné ručně zdobené jednopaletí v podobě lodi, si odnesl první místo v kategorii alkoholických nápojů. Dalším naším oceněným projektem je kartonový stojan cideru Somersby Budějovického Budvaru navozující atmosféru příjemného letního dne, v soutěži získal vítězství v kategorii nejlepší realizace z kartonu.

V kategorii potraviny se na první příčce umístil endcap Vitana farmářských polévek v podobě farmářského stánku plného chuti. Realizace, díky níž si zákazníci mohli připadat jako na farmářských trzích, měla za úkol podpořit launch nové řady produktů. V kategorii nealkoholických nápojů zvítězila kreativní realizace pro Jupík od Kofoly v podobě interaktivního kartonového vláčku s diodami pro děti umožňující nejmenším zákazníkům stát se na chvíli strojvůdci. Další vítězství zajistil promostolek pro bližší seznámení nakupujících s rostlinnými tuky Flora. Přírodní provedení v podobě dřevěného a laminového stánku zabodovala v kategorii prototypů.
V letošním středoevropském kole soutěžilo 107 realizací v devatenácti kategoriích. Vítězství a ocenění šesti našich projektů si velmi vážíme a současně jsme rádi, že jsme mohli na těchto projektech pracovat a spolu s našimi klienty přispět k lepšímu prostředí místa prodeje.
Váš DAGO team

Pin It on Pinterest

Share This