Celkem šest ocenění jsme získali v soutěži POPAI Awards

Ve čtvrtek 25. listopadu se uskutečnilo slavnostní vyhlášení výsledků soutěže POPAI Awards, ve které jsou oceňovány nejlepší projekty in store komunikace v místě prodeje na domácím i na zahraničním trhu. I letos jsme uspěli a odnášíme si celkem šest ocenění.

Model jelení hlavy aneb 3D tisk jako nový prvek POS materiálu

V měsíci srpnu mohli zákazníci v prodejnách Ahold narazit na inovativní vystavení od společnosti DAGO s použitím nového prvku POS materiálů – 3D tisku. Vznikl tak originální shop-in-shop, který na první pohled zachycuje jedinečnou filozofii značky Jägermeister.

Pro Purinu jsme vytvořili unikátní shop-in-shop vystavení

Prodeje chovatelských potřeb v kamenných i internetových obchodech stále rostou. Češi, proslulí jako chovatelé domácích mazlíčků, se tak stávají lídry v segmentu pet food. Jedním z nejdůležitějších kritérií při výběru krmiva je rozhodně jeho kvalita.

Big Shock! přináší hudební zážitek přímo do prodejen

Tradiční letní limitovaná edice energetických drinků Big Shock! MUSIC, která reprezentuje hravost hudebních zážitků a letních festivalů, na sebe nyní v obchodech upozorňuje pomocí unikátního vystavení ve tvaru sluchátek, které jsme v Dagu vytvořili.

Díky za ocenění POPAI CE AWARDS 2016

Ve čtvrtek 24. listopadu proběhlo vyhlášení letošních POPAI Awards o nejlepší reklamní prostředky v oblasti in-store komunikace. A stejně jako v loňském roce si i letos nejvíce cen odnesla naše společnost. Uspěli jsme hned se šesti realizacemi.

Ocenění vynikající realizace získal endcap Captain Morgan vytvořený pro klienta Stock Plzeň-Božkov a navázal tak na loňský úspěch, kdy se stala Loď Captain Morgan dokonce absolutní vítězem večera. Také v další kategorii jsme zaznamenali s Captain Morganem úspěch. Akční paletový ostrov Captain Morgan, dřevěné ručně zdobené jednopaletí v podobě lodi, si odnesl první místo v kategorii alkoholických nápojů. Dalším naším oceněným projektem je kartonový stojan cideru Somersby Budějovického Budvaru navozující atmosféru příjemného letního dne, v soutěži získal vítězství v kategorii nejlepší realizace z kartonu.

V kategorii potraviny se na první příčce umístil endcap Vitana farmářských polévek v podobě farmářského stánku plného chuti. Realizace, díky níž si zákazníci mohli připadat jako na farmářských trzích, měla za úkol podpořit launch nové řady produktů. V kategorii nealkoholických nápojů zvítězila kreativní realizace pro Jupík od Kofoly v podobě interaktivního kartonového vláčku s diodami pro děti umožňující nejmenším zákazníkům stát se na chvíli strojvůdci. Další vítězství zajistil promostolek pro bližší seznámení nakupujících s rostlinnými tuky Flora. Přírodní provedení v podobě dřevěného a laminového stánku zabodovala v kategorii prototypů.
V letošním středoevropském kole soutěžilo 107 realizací v devatenácti kategoriích. Vítězství a ocenění šesti našich projektů si velmi vážíme a současně jsme rádi, že jsme mohli na těchto projektech pracovat a spolu s našimi klienty přispět k lepšímu prostředí místa prodeje.
Váš DAGO team

Pin It on Pinterest

Share This