Šlápněte do pedálů! Birell novým vystavením láká na letní pohodu
Jak upozornit zákazníky, že nealkoholické osvěžení pro letní parné dny najdou i v pivním oddělení supermarketu Birell k tomu od začátku května využívá nové regálové čelo, které jsme vyrobili.
Endcap pro Coca-Cola vás vtáhne do hry
Velký černý puk, po stranách dvě hokejky a v pozadí nadšení fanoušci – to jsou nejvýraznější prvky regálového čela, které si u nás nechala zhotovit Coca-Cola. Odkazuje na blížící se mistrovství světa v hokeji a jeho cílem je propojit tento zimní sport se značkou Coca-Cola coby známým podpůrcem sportovních aktivit.
Nový software zkrátí vyřízení zakázky až o tři čtvrtiny
Výroba v segmentu POS je velmi komplexní a kooperuje na ní celá řada subjektů. Už dávno jsme si kladli otázku, jak docílit toho, aby správa každého z našich projektů byla efektivnější – od samotné produkce až po umístění produktu v prodejně.
Vůně Fernet Stock se line obchody řetězců Makro a Ahold
Pro předního výrobce lihovin Stock jsme vyrobili nové vystavení k propagaci jeho Fernetu Stock. Od konce března ho využívá v řetězci Makro a jeho hlavním cílem je představit novou láhev v moderním designu.
Na POPAI Awards 2019 jsme získali 5 nominací
Z nominačního večera soutěže POPAI Awards 2019 si do finále odvážíme skvělých 5 nominací. Počtem se tak držíme na stejné úrovni z loňska. Velké finále proběhne 13. června a o vítězství v něm zabojuje celkem 270 projektů nominovaných ve 44 kategoriích.
Více ukázek naší práce a intenzivnější komunikace. Spustili jsme nový web
Naše webové stránky dostaly nový, modernější vzhled a strukturu. Přibyly některé prvky, díky kterým budeme moci návštěvníkům webu lépe prezentovat naše projekty. Nový web nám umožní lépe vysvětlit náš přístup a to, co děláme.
Tullamore D.E.W. předvedlo v prodejnách Tesco svůj nový vizuál
Nové paletové vystavení irské whiskey Tullamore D.E.W. jsme zhotovili ve spolupráci s naším klientem a předním výrobcem lihovin Rémy Cointreau. Bylo umístěno ve vybraných prodejnách Tesco CZ a SK.
Captain Morgan je dle poroty portálu Místoprodeje.cz realizací roku 2018
Naše vystavení pro ikonický rum Captain Morgan zvítězilo v anketě o nejlepší reklamní instalaci roku 2018. Uspělo mezi řadou silných soupeřících projektů. Výhra v soutěži, kterou pořádá portál Místoprodeje.cz, potvrdila, že…
Tesco Mobile má velký shop in shop v Letňanech
Mobilní operátor Tesco Mobile otevřel shop in shop v prodejně Tesco v pražských Letňanech. Do této doby jako virtuální operátor využíval pro fyzický kontakt se zákazníky pouze menší pop up kontaktní místa, která jsme pro něj…
Tesco Mobile má velký shop in shop v Letňanech
Mobilní operátor Tesco Mobile otevřel shop in shop v prodejně Tesco v pražských Letňanech. Do této doby jako virtuální operátor využíval pro fyzický kontakt se zákazníky pouze menší pop up kontaktní místa, která jsme pro něj…
Displeje Tassimo pro Kraft Foods
![tassimo2](https://www.dago.cz/wp-content/uploads/2012/12/tassimo2-e1539849693430.jpg)
Naše společnost pro svého zákazníka Kraft Foods navrhla, vyrobila a na českém trhu v listopadu 2012 implementovala luxusní podlahové displeje Tassimo. Tyto POP stojany slouží k podpoře prodeje kávovarů Bosch a kávy Tassimo v globálních maloobchodních sítích.
Inspirací konceptu designu podlahového stojanu byl právě tvar kávovaru Bosch. Jako konstrukční materiál byly použity LTD desky s vysokým leskem v kombinaci s masivním plexisklem a světelným systémem LED. Design stojanu navozuje pocit vzdušnosti a lehkosti. Síla materiálu použitého na police umožňuje maximalizaci vizuálního efektu prosvětlením hran polic a vsazených grafických elementů v horní a spodní části stojanu. Celkový luxusní image je umocněn aplikací LCD displeje, který ve smyčce přehrává speciálně vytvořený spot. Právě světelné efekty a dynamický spot v kombinaci s exkluzívní vizuální strukturou podporují schopnost tohoto POP média vyrušit a zaujmout kupující s cílem je konvertovat ke koupi prezentovaných produktů. Celkově netradiční design displeje Tassimo podtrhuje kvalitu a jedinečné spojení přístroje známé a spolehlivé značky Bosch a oblíbené kávy Tassimo. Zajímavostí projektu je jeho ocenění odborníky v letošní soutěži POPAI Awards 2012, ve které jsme s ním zvítězili v jedné ze soutěžních kategorií (Domácí potřeby).