Propojení dvou různých konceptů Stock slavilo úspěch

Čtyřpaletí pro Stock Plzeň a.s. bylo opravdovou výzvou, slučovalo v sobě totiž prezentaci dvou naprosto odlišných konceptů. Na jedné straně to byly dvě nové tváře rozšiřující rodinu Božkov Republica, a to rumový elixír Božkov Republica Espresso a vodka z cukrové třtiny Božkov Republica Vodka, na druhé straně pak klasika – starý dobrý Fernet Stock Božkov.

Ovčák Éro šílí v obchodech po Brit Meaty Jerky

Ve spolupráci s českým výrobcem zvířecího krmiva VAFO Praha jsme představili nový psí snack Brit Meaty Jerky pomocí originálního permanentního vystavení. To bude ke zhlédnutí ve většině ze 75 zemí, kde společnost působí.

Big Shock vsadil na kreativní nabídku kompletního sortimentu

Značka Big Shock poprvé vystavila svůj kompletní sortiment na jednom místě, a to v rámci nového permanentního vystavení na prodejně Globus v Praze – Čakovicích. Kreativní endcap je kolektivním dílem společnosti Al-Namura a naší agentury.

Pětinásobné zlato z POPAI Awards

I letos se můžeme těšit z úspěchu na soutěži POPAI Awards, na kterých jsme uspěli s pěti realizacemi. Za vynikající realizaci bylo zvoleno vystavení se zubním kartáčkem Oral B.

Voda Natura proudí prodejnami Globus

Seznámit nakupující s balenou vodou Natura a upozornit na její rebranding má nový paletový ostrov pro společnost Coca-Cola HBC. Ten zapadá do široké kampaně s podobným cílem. Čistotu vody z Adršpachu lidem ukazuje pomocí bublající vody mezi skalami a živého jehličnanu uprostřed.

Krize nám pomohla k vnitřní proměně

Zdá se, že téma současné krize nás hned tak neopustí. Slyšíme o něm ze všech stran, a místo abychom se soustředili především na práci, bez přestání řešíme, co přijde. V Dagu jsme se rozhodli přistoupit k této krizi pozitivně a proaktivně. Provedli jsme...

Mazlíčkům dopřáváme víc než sobě

Česká republika je vyhlášeným národem pejskařů, v počtu psů na obyvatele se držíme na prvních příčkách Evropské unie. Nejedná se však jen o psy – nějakého domácího mazlíčka najdeme ve zhruba 70 procentech domácností, ať už se jedná o psy, kočky, králíky, morčata, či stále oblíbené rybičky.

Papoušek a hologram! JOJO se představuje pestrými vystaveními

Cukrovinky JOJO uniknou v těchto dnech pozornosti asi málokterého zákazníka. Pro jejich propagaci jsme vyrobili dva typy paletového vystavení, které jsou aktuálně k vidění ve vybraných prodejnách. První představuje značku pomocí hologramu, na druhém láká nakupující plyšový papoušek.

Becherovka na letišti ukazuje to nejlepší

Karlovarská Becherovka se rozhodla ukázat lidem z celého světa to nejlepší, co ve svém portfoliu má. Využívá k tomu náš shop-in-shop, které umístila na frekventované místo na pražském letišti. Kolemjdoucí si mohou dokonce přivonět k některým bylinkám, z nichž se známý alkoholický likér vyrábí.

Doba pečení se blíží. ECG promuje na prodejní ploše kuchyňské roboty

Od října mohou spotřebitele v prodejnách tuzemské́ sítě Expert Elektro nově zaujmout jedinečné́ POP stojany zhotovené pro značku ECG. O jejich design, výrobu a instalaci na prodejní ploše se postarala agentura Dago.

Celkem 11 kusů stojanů, zhotovených z prémiových materiálů, má za úkol přehledně odprezentovat výkonné kuchyňské roboty Forza. Ty si se svou výbavou hlasitě říkají o pozornost všech nadšených kuchařů. „Veškeré návrhy, které jsme od Daga obdrželi, byly velice zdařilé. Nakonec jsme se rozhodli pro tento stojan, který působil na první pohled nepřehlédnutelně a zároveň variabilně,“ říká Radka Čermáková, marketingová manažerka Expert Elektro.

Tři důležité aspekty

Využití laminových desek, kovu a leštěného plastu zaručuje luxusní, čistý vzhled a ideálně doplní designové kuchyňské roboty Forza. „Ve stojanech vyrobených pro značku ECG se nám podařilo spojit a vystihnout hned tři důležité aspekty – atypický design, možnost vystavení a dostatek prostoru pro velkou zásobu zboží k prodeji,“ komentuje vystavení Lucie Michajlov, projektová manažerka z agentury Dago.

Snadný rebranding

Výhodou těchto shop in shopů je jejich variabilnost. Byly totiž navrženy tak, aby se daly snadno rebrandovat. Podsvícené plochy, na které se umisťují bannery, jsou snadno měnitelné. Po skončení této promo akce mohou tedy aktivace sloužit dál i pro ostatní sortiment značky ECG. Stojany jsou doplněny o speciální kapsy, do kterých lze umístit tištěné promo materiály. „I přes to, že se jedná o paletový stojan, je provedení trochu atypické a designově odvážné. Hlavní doménou je velký světelný panel, který tvoří i základní opěrnou mechaniku. Z něho vede výstavní plocha, kde se prezentují fyzicky vystavené produkty, a pod touto plochou se nachází značný prostor pro zásobu zboží v obalech pro zakoupení,“ doplňuje Lucie Michajlov.

Reakce z trhu

Zpětná vazba z prodejen je pozitivní, zboží prezentované na stojanu je viditelné a netvoří jen další kousek v regálu. Láká tak k vyzkoušení, osahání a v neposlední řadě ke koupi. „Myslím, že jsme díky stojanu, provedení a variabilitě vyslali do trhu jasný vzkaz, a to ten, že to se značkou ECG a jejími produkty myslíme vážně,“ dodává Radka Čermáková.

Váš tým Dago 

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Pin It on Pinterest

Share This