Ocenění POP STAR měsíce února 2021 získala realizace JOJO

Portál Mistoprodeje.cz vyhlašuje nového vítěze soutěže POP STAR. Vítězem za měsíc únor se stala realizace JoJo. V tomto měsíci bylo přihlášeno 10 In-storových realizací, které porotci opět hodnotili ve třech kritériích: kreativní zpracování, celkové produkční...

Správně zvolené POS jako podpora prodeje funguje

Úspěšné POS vychází z poznání klienta/zadavatele a brandu. Na ně navazuje určení si cíle, vytvoření strategie řešení POS, kontrola nákupního procesu, nalezení funkčních elementů pro prodej, nalezení benefitů, odlišností atd. Příprava těchto studií zabere více času než produkce samotného POS.

Nová značka rumu Heffron připlula k zákazníkům na lodi

Třtinový rum Heffron má své místo v sortimentu české Palírny U Zeleného stromu už od roku 2019. Nyní na sebe Heffron upozorňuje v českých obchodech pomocí našeho netradičního paletového vystavení ve tvaru lodi a majáku.

Propojení dvou různých konceptů Stock slavilo úspěch

Čtyřpaletí pro Stock Plzeň a.s. bylo opravdovou výzvou, slučovalo v sobě totiž prezentaci dvou naprosto odlišných konceptů. Na jedné straně to byly dvě nové tváře rozšiřující rodinu Božkov Republica, a to rumový elixír Božkov Republica Espresso a vodka z cukrové třtiny Božkov Republica Vodka, na druhé straně pak klasika – starý dobrý Fernet Stock Božkov.

Ovčák Éro šílí v obchodech po Brit Meaty Jerky

Ve spolupráci s českým výrobcem zvířecího krmiva VAFO Praha jsme představili nový psí snack Brit Meaty Jerky pomocí originálního permanentního vystavení. To bude ke zhlédnutí ve většině ze 75 zemí, kde společnost působí.

Big Shock vsadil na kreativní nabídku kompletního sortimentu

Značka Big Shock poprvé vystavila svůj kompletní sortiment na jednom místě, a to v rámci nového permanentního vystavení na prodejně Globus v Praze – Čakovicích. Kreativní endcap je kolektivním dílem společnosti Al-Namura a naší agentury.

Pětinásobné zlato z POPAI Awards

I letos se můžeme těšit z úspěchu na soutěži POPAI Awards, na kterých jsme uspěli s pěti realizacemi. Za vynikající realizaci bylo zvoleno vystavení se zubním kartáčkem Oral B.

Voda Natura proudí prodejnami Globus

Seznámit nakupující s balenou vodou Natura a upozornit na její rebranding má nový paletový ostrov pro společnost Coca-Cola HBC. Ten zapadá do široké kampaně s podobným cílem. Čistotu vody z Adršpachu lidem ukazuje pomocí bublající vody mezi skalami a živého jehličnanu uprostřed.

Krize nám pomohla k vnitřní proměně

Zdá se, že téma současné krize nás hned tak neopustí. Slyšíme o něm ze všech stran, a místo abychom se soustředili především na práci, bez přestání řešíme, co přijde. V Dagu jsme se rozhodli přistoupit k této krizi pozitivně a proaktivně. Provedli jsme...

Doba pečení se blíží. ECG promuje na prodejní ploše kuchyňské roboty

Od října mohou spotřebitele v prodejnách tuzemské́ sítě Expert Elektro nově zaujmout jedinečné́ POP stojany zhotovené pro značku ECG. O jejich design, výrobu a instalaci na prodejní ploše se postarala agentura Dago.

Celkem 11 kusů stojanů, zhotovených z prémiových materiálů, má za úkol přehledně odprezentovat výkonné kuchyňské roboty Forza. Ty si se svou výbavou hlasitě říkají o pozornost všech nadšených kuchařů. „Veškeré návrhy, které jsme od Daga obdrželi, byly velice zdařilé. Nakonec jsme se rozhodli pro tento stojan, který působil na první pohled nepřehlédnutelně a zároveň variabilně,“ říká Radka Čermáková, marketingová manažerka Expert Elektro.

Tři důležité aspekty

Využití laminových desek, kovu a leštěného plastu zaručuje luxusní, čistý vzhled a ideálně doplní designové kuchyňské roboty Forza. „Ve stojanech vyrobených pro značku ECG se nám podařilo spojit a vystihnout hned tři důležité aspekty – atypický design, možnost vystavení a dostatek prostoru pro velkou zásobu zboží k prodeji,“ komentuje vystavení Lucie Michajlov, projektová manažerka z agentury Dago.

Snadný rebranding

Výhodou těchto shop in shopů je jejich variabilnost. Byly totiž navrženy tak, aby se daly snadno rebrandovat. Podsvícené plochy, na které se umisťují bannery, jsou snadno měnitelné. Po skončení této promo akce mohou tedy aktivace sloužit dál i pro ostatní sortiment značky ECG. Stojany jsou doplněny o speciální kapsy, do kterých lze umístit tištěné promo materiály. „I přes to, že se jedná o paletový stojan, je provedení trochu atypické a designově odvážné. Hlavní doménou je velký světelný panel, který tvoří i základní opěrnou mechaniku. Z něho vede výstavní plocha, kde se prezentují fyzicky vystavené produkty, a pod touto plochou se nachází značný prostor pro zásobu zboží v obalech pro zakoupení,“ doplňuje Lucie Michajlov.

Reakce z trhu

Zpětná vazba z prodejen je pozitivní, zboží prezentované na stojanu je viditelné a netvoří jen další kousek v regálu. Láká tak k vyzkoušení, osahání a v neposlední řadě ke koupi. „Myslím, že jsme díky stojanu, provedení a variabilitě vyslali do trhu jasný vzkaz, a to ten, že to se značkou ECG a jejími produkty myslíme vážně,“ dodává Radka Čermáková.

Váš tým Dago 

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Pin It on Pinterest

Share This