Rozhovor měsíce s Markem Končitíkem z DAGO
Čím se vyznačuje současný in-store marketing a jaké klade požadavky na značky i tvůrce POS materiálů, se můžete dozvědět v rozhovoru portálu Místoprodeje.cz s naším obchodním a marketingovým ředitelem Markem Končitíkem. Podle…
Orion vábí do světa cukrovinek proudem čokolády
Výrobce čokolád Orion společnost Nestlé Česko s.r.o se rozhodla zvýšit s naší pomocí hodnotu celé kategorie těchto výrobků a zároveň posílit frekvenci kupujících v sekci prostřednictvím exkluzivního vystavení svých produktů…
Chuťovky z Pinterestu
Na obrázkovou sociální síť průběžně dáváme realizace, které stojí za pozornost.
https://www.pinterest.com/dagoPOPagency/original-pop-displays
Proh…
POPAI CE AWARDS ovládla loď Kapitána Morgana
Minulý týden proběhlo v Praze tradiční vyhlášení cen POPAI Central Europe Awards 2015. Naší společnosti se podařilo uspět se třemi realizacemi, z nichž pojízdný bar Loď Captain Morgan pro Stock Plzeň triumfoval čtyřmi oceněn…
Whisky festival z vás udělá experta
Společnost Rémy Cointreau, jež distribuuje řadu značek whisky a bourbonů, připravila pro české zákazníky Whisky festival. Je určen všem, kdo chtějí poznat nejoceňovanější světové whisky. Zákazníci mají šanci získat s nákupe…
Captain Morgan v novém plavidle
Značka karibského rumu Captain Morgan začala k prezentaci na promo akcích a festivalech využívat nový mobilní bar ve tvaru lodi, který pro ni vytvořila naše společnost. Atmosféru vedle působivého vzhledu a řezbářské práce p…
HP poutá hráče k hernímu oltáři
Hewlett Packard (HP) má ve svém portfoliu notebook zaměřený na hráče nazvaný HP Omen. K příležitosti jeho vydání se rozhodla využít na vybraných prodejnách výrazný stojan, který působí vizuálně i zvukově. Stojan, který jsme…
POPAI Masters Chicago
V říjnu se v Chicagu uskuteční tradiční POPAI University Master´s Program. Prestižní vzdělávací program se zaměří například na využití neuromarketingu, design a kreativitu, nákupní chování a další témata z oblasti shopper m…
GlaxoSmithKline SIS v Globusu
Společnost GlaxoSmithKline Consumer Healthcare (GSK) se rozhodla využít shop-in-shop v plzeňském a pražském Globusu k prezentaci svých zubních značek. Kruhový stojan prezentuje značky Sensodyne, Paradontax a Corega. Vystave…
Evropské POPAI Awards Paris – završili jsme vítězné tažení
Praha, Paříž, 19. června – POPAI Awards Paris mají své vítěze, do Česka putují jen dvě ocenění, obě pro naši společnost, jedno z nich společně s Mondelez, druhé s Rémy Cointreu Czech Republic. Soutěž POPAI AWARDS Paris se k…
Doba pečení se blíží. ECG promuje na prodejní ploše kuchyňské roboty

Od října mohou spotřebitele v prodejnách tuzemské́ sítě Expert Elektro nově zaujmout jedinečné́ POP stojany zhotovené pro značku ECG. O jejich design, výrobu a instalaci na prodejní ploše se postarala agentura Dago.
Celkem 11 kusů stojanů, zhotovených z prémiových materiálů, má za úkol přehledně odprezentovat výkonné kuchyňské roboty Forza. Ty si se svou výbavou hlasitě říkají o pozornost všech nadšených kuchařů. „Veškeré návrhy, které jsme od Daga obdrželi, byly velice zdařilé. Nakonec jsme se rozhodli pro tento stojan, který působil na první pohled nepřehlédnutelně a zároveň variabilně,“ říká Radka Čermáková, marketingová manažerka Expert Elektro.
Tři důležité aspekty
Využití laminových desek, kovu a leštěného plastu zaručuje luxusní, čistý vzhled a ideálně doplní designové kuchyňské roboty Forza. „Ve stojanech vyrobených pro značku ECG se nám podařilo spojit a vystihnout hned tři důležité aspekty – atypický design, možnost vystavení a dostatek prostoru pro velkou zásobu zboží k prodeji,“ komentuje vystavení Lucie Michajlov, projektová manažerka z agentury Dago.
Snadný rebranding
Výhodou těchto shop in shopů je jejich variabilnost. Byly totiž navrženy tak, aby se daly snadno rebrandovat. Podsvícené plochy, na které se umisťují bannery, jsou snadno měnitelné. Po skončení této promo akce mohou tedy aktivace sloužit dál i pro ostatní sortiment značky ECG. Stojany jsou doplněny o speciální kapsy, do kterých lze umístit tištěné promo materiály. „I přes to, že se jedná o paletový stojan, je provedení trochu atypické a designově odvážné. Hlavní doménou je velký světelný panel, který tvoří i základní opěrnou mechaniku. Z něho vede výstavní plocha, kde se prezentují fyzicky vystavené produkty, a pod touto plochou se nachází značný prostor pro zásobu zboží v obalech pro zakoupení,“ doplňuje Lucie Michajlov.
Reakce z trhu
Zpětná vazba z prodejen je pozitivní, zboží prezentované na stojanu je viditelné a netvoří jen další kousek v regálu. Láká tak k vyzkoušení, osahání a v neposlední řadě ke koupi. „Myslím, že jsme díky stojanu, provedení a variabilitě vyslali do trhu jasný vzkaz, a to ten, že to se značkou ECG a jejími produkty myslíme vážně,“ dodává Radka Čermáková.
Váš tým Dago
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY