Big Shock vsadil na kreativní nabídku kompletního sortimentu

Značka Big Shock poprvé vystavila svůj kompletní sortiment na jednom místě, a to v rámci nového permanentního vystavení na prodejně Globus v Praze – Čakovicích. Kreativní endcap je kolektivním dílem společnosti Al-Namura a naší agentury.

Pětinásobné zlato z POPAI Awards

I letos se můžeme těšit z úspěchu na soutěži POPAI Awards, na kterých jsme uspěli s pěti realizacemi. Za vynikající realizaci bylo zvoleno vystavení se zubním kartáčkem Oral B.

Voda Natura proudí prodejnami Globus

Seznámit nakupující s balenou vodou Natura a upozornit na její rebranding má nový paletový ostrov pro společnost Coca-Cola HBC. Ten zapadá do široké kampaně s podobným cílem. Čistotu vody z Adršpachu lidem ukazuje pomocí bublající vody mezi skalami a živého jehličnanu uprostřed.

Krize nám pomohla k vnitřní proměně

Zdá se, že téma současné krize nás hned tak neopustí. Slyšíme o něm ze všech stran, a místo abychom se soustředili především na práci, bez přestání řešíme, co přijde. V Dagu jsme se rozhodli přistoupit k této krizi pozitivně a proaktivně. Provedli jsme...

Mazlíčkům dopřáváme víc než sobě

Česká republika je vyhlášeným národem pejskařů, v počtu psů na obyvatele se držíme na prvních příčkách Evropské unie. Nejedná se však jen o psy – nějakého domácího mazlíčka najdeme ve zhruba 70 procentech domácností, ať už se jedná o psy, kočky, králíky, morčata, či stále oblíbené rybičky.

Papoušek a hologram! JOJO se představuje pestrými vystaveními

Cukrovinky JOJO uniknou v těchto dnech pozornosti asi málokterého zákazníka. Pro jejich propagaci jsme vyrobili dva typy paletového vystavení, které jsou aktuálně k vidění ve vybraných prodejnách. První představuje značku pomocí hologramu, na druhém láká nakupující plyšový papoušek.

Becherovka na letišti ukazuje to nejlepší

Karlovarská Becherovka se rozhodla ukázat lidem z celého světa to nejlepší, co ve svém portfoliu má. Využívá k tomu náš shop-in-shop, které umístila na frekventované místo na pražském letišti. Kolemjdoucí si mohou dokonce přivonět k některým bylinkám, z nichž se známý alkoholický likér vyrábí.

Coca-Cola vsadila v restauracích na udržitelnost

Řada restaurací v Česku a na Slovensku prokoukne. Své hosty totiž přivítají novým zařízením venkovních zahrádek i vnitřních prostor, kterou jsme vyrobili pro Coca-Colu. Kladli jsme při tom důraz na udržitelný rozvoj a přírodní materiály.

Z paletového ostrova pro Heineken vyjíždí automobil

Blikající světla, osvětlený tubus a 3D efekty – to jsou nejvýraznější prvky našeho paletového ostrova pro radlery Zlatý Bažant, které nově poutají pozornost ve slovenských prodejnách. Stojan mimo jiné disponuje poměrně neobvyklou funkcí pohotového rebrandingu.

Colu od Birellu najdete pod kohoutem

„Chtělo by to přijít blíž a jednu plechovku si vzít,“ říkají si nejspíš zákazníci, kteří už v českých prodejnách spatřili naše regálové čelo pro novou Colu od Birellu. A je to správně! Toto vystavení chce totiž podnítit zvědavost a touhu objevovat.

Dvojnásobné zlato ze soutěže POPAI Awards

Ve čtvrtek 24. listopadu se jako každý rok konalo slavnostní vyhlášení výsledků soutěže POPAI Awards. V této soutěži jsou oceňovány nejlepší projekty in store komunikace na domácím trhu. I v letošním roce Dago uspělo a odneslo si zlato celkem ze dvou kategorií.

První ocenění získalo Dago v kategorii drogerie a kosmetika, a to za realizaci shop in shopů pro novou řadu zubních past Sensodyne Nourish společnosti GlaxoSmithKline. Cílem těchto shop in shopů je oslovit mladší generaci jak prostřednictvím hravého vyobrazení modelu zubu i produktu samotného, tak věcnou a jasnou komunikací všech klíčových benefitů. Na motivu kruhu, který vystavení lemuje, se nachází jednoduchá komunikace sdělující v kostce vše důležité. Pro mladou generaci je totiž důležité nejen jejich zdraví, ale i čas. Zdlouhavé zkoumání benefitů produktu tak není na pořadu dne. V souladu s hodnotami a smýšlením této cílové skupiny potěší zejména fakt, že jak krabička, tak i tuba a víčko jsou z recyklovatelného materiálu a samotná pasta je veganská. Jak napovídají zobrazené zelené elementy rostlin, nyní ji lze pořídit ve dvou nevšedních, překvapivých příchutích: aloe vera a citronová tráva.

Více o vystavení se můžete dozvědět zde.

Druhým oceněným projektem, a to v kategorii elektronika a IT produkty, se staly shop in shopy pro přední celosvětově působící společnost Hisense International, která je výrobcem smart technologických produktů. V České republice je značka Hisense zastoupena od roku 2015. Vskutku fascinující expozici dopřála svým produktům v showroomu v Alze v Chrášťanech. Všem prezentovaným spotřebičům ohromně svědčí místo na vyvýšeném podstavci, kde se s grácií mohou předvést v nejlepším světle. Samozřejmostí jsou informace o jednotlivých spotřebičích přehledně zobrazené na panelech u každého z nich. Jedná se hned o několik exkluzivních ostrůvků a výstavní stěnu, na které se vyjímá světelné logo značky. Tu pravou dávku elegance dodává expozici tmavě šedé lamino v matném provedení v kombinaci s dřevem v dekoru dubu Charleston. Třešničkou na dortu tohoto prémiového provedení jsou světelné vodicí lišty v tyrkysové barvě, která je barvou tohoto brandu.

Na video z realizace se můžete podívat zde.

Naše přihlášené projekty do soutěže POPAI Awards můžete najít zde.

Váš tým Dago 

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Pin It on Pinterest

Dago s.r.o.
undefined
undefined
undefined
undefined
undefined
Share This