Naše vítězství v POPAI AWARDS 2014
Devět. Přesně tolik ocenění jsme získali za naše P.O.P. aplikace přihlášené do mezinárodní soutěže o nejlepší prostředky komunikace a reklamy v prodejních místech POPAI AWARDS. Odbornou porotu nejvíce zaujala POP aplikace p…
Unikátní POP pro M&M´s v TESCO
Vytvořit unikátní P.O.P. aplikaci pro cukrovinky nebývá jednoduché. Zákazníci navíc koupi těchto produktů často neplánují a sladkosti v košíku mnohdy skončí až na základě impulzního rozhodnutí. Společnosti Wrigley se ve spo…
Shop in shop ACER pro Alzu
Jak nalákat zákazníky obchodu s elektronikou, aby se nebáli vyzkoušet veškeré vystavené technologie značky Acer a případně si je i pořídili? Vsadili jsme na prostorný a elegantní shop-in-shop.
Společnost Acer využila aktuál…
JOJO shop-in-shop v TESCO
Nestle nám dalo v srpnu příležitost vytvořit specifické shop in shopy pro oblíbenou značku bonbónů JOJO. V tuzemských prodejnách Tesco tak vzniká specifický bonbónový svět, který zákazníky upoutá hned na první pohled. Shop-…
Český svět grilování 2
Společnost Groupe Bongrain ve spolupráci s námi navázala na úspěšnou loňskou kampaň Českého světa grilování. I letos jsme tak pro zákazníky prodejen Interspar mohli navrhnout, vyrobit a nainstalovat tematické grilovací prom…
Unikátní display Budvar
Pro Budějovický Budvar jsme navrhli, vyrobili a právě nainstalovali vyjímečné regálové čelo, z něhož si milovníci českobudějovického piva mohou odnést jak plechovky, tak lahve či malé soudky.
Zákazníky hypermarketu TESCO v…
Top Class Shop in Shop Becherovka
Naše nové shop-in-shopy Becherovka zvyšují prodeje na pražském letišti v šesti obchodech Aelia Duty Free.
Nakupující v duty free shopech Aelia na Letišti Václava Havla mají možnost si s sebou na poslední chvíli přibalit i…
Světelné regály pro Imperial Tobacco
Naše společnost přišla s elegantním a jednoduchým řešením, jak zaujmout potenciální zákazníky značek společnosti Imperial Tobacco hned při příchodu do obchodu. Pro svého klienta jsme navrhli, vyrobili a instalovali nové svě…
Globalshop Las Vegas – shoppercentrismus standardem
Český a evropský svět in-store komunikace má své limity dané regionem i mentalitou. Uvažuje ve vlastním kulturním a myšlenkovém rámci a i když je logicky nutné tento přístup přijímat a pracovat s ním, trendy nastolené za oc…
Euroshop 2014 – sci-fi realitou
Naše branže se nesmírně mění a rozvíjí. Jasným důkazem toho byl letošní maloobchodní veletrh Euroshop 2014, kterého se nás několik z DAGO teamu tradičně zúčastnilo a proto se s Vámi můžeme alespoň touto cestou podělit o naš…
Dvojnásobné zlato ze soutěže POPAI Awards

Ve čtvrtek 24. listopadu se jako každý rok konalo slavnostní vyhlášení výsledků soutěže POPAI Awards. V této soutěži jsou oceňovány nejlepší projekty in store komunikace na domácím trhu. I v letošním roce Dago uspělo a odneslo si zlato celkem ze dvou kategorií.
První ocenění získalo Dago v kategorii drogerie a kosmetika, a to za realizaci shop in shopů pro novou řadu zubních past Sensodyne Nourish společnosti GlaxoSmithKline. Cílem těchto shop in shopů je oslovit mladší generaci jak prostřednictvím hravého vyobrazení modelu zubu i produktu samotného, tak věcnou a jasnou komunikací všech klíčových benefitů. Na motivu kruhu, který vystavení lemuje, se nachází jednoduchá komunikace sdělující v kostce vše důležité. Pro mladou generaci je totiž důležité nejen jejich zdraví, ale i čas. Zdlouhavé zkoumání benefitů produktu tak není na pořadu dne. V souladu s hodnotami a smýšlením této cílové skupiny potěší zejména fakt, že jak krabička, tak i tuba a víčko jsou z recyklovatelného materiálu a samotná pasta je veganská. Jak napovídají zobrazené zelené elementy rostlin, nyní ji lze pořídit ve dvou nevšedních, překvapivých příchutích: aloe vera a citronová tráva.
Více o vystavení se můžete dozvědět zde.
Druhým oceněným projektem, a to v kategorii elektronika a IT produkty, se staly shop in shopy pro přední celosvětově působící společnost Hisense International, která je výrobcem smart technologických produktů. V České republice je značka Hisense zastoupena od roku 2015. Vskutku fascinující expozici dopřála svým produktům v showroomu v Alze v Chrášťanech. Všem prezentovaným spotřebičům ohromně svědčí místo na vyvýšeném podstavci, kde se s grácií mohou předvést v nejlepším světle. Samozřejmostí jsou informace o jednotlivých spotřebičích přehledně zobrazené na panelech u každého z nich. Jedná se hned o několik exkluzivních ostrůvků a výstavní stěnu, na které se vyjímá světelné logo značky. Tu pravou dávku elegance dodává expozici tmavě šedé lamino v matném provedení v kombinaci s dřevem v dekoru dubu Charleston. Třešničkou na dortu tohoto prémiového provedení jsou světelné vodicí lišty v tyrkysové barvě, která je barvou tohoto brandu.
Na video z realizace se můžete podívat zde.
Naše přihlášené projekty do soutěže POPAI Awards můžete najít zde.
Váš tým Dago
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY