Chráněné dílny

Naše společnost rozšířila v letošním srpnu spolupráci s organizacemi se statutem chráněná dílna. V kontextu našeho etického kodexu se snažíme pomoci handicapovaným občanům se níženou pracovní schopností, tedy těm, kteří maj…

Nové fotostěny v ElectroWorld

Nové in-store řešení fotostěn v ElectroWorld od Dago. Již několik měsíců naše společnost ve spolupráci s maloobchodní společností Electro World, s.r.o., spolupracuje na projektu remodelingu prezentačních stěn na fotoaparáty…

Mobilní prodejní vozík KOLONÁDA

Pro svého klienta Kraft Foods jsme navrhli a vyrobili specifický prezentační stánek KOLONÁDA – mobilní prodejní vozík v retro stylu evokující dobu založení výroby tradičních oplatek Kolonáda.

Tvarem i konstrukčním řešením…

Prodejní demo jednotka Huawei

Prodejní demo jednotka Huawei – play table. Společnost Huawei se ve spolupráci s naší společností rozhodla posílit in-store prezentaci svých výrobků v prodejně internetového prodejce Alza.

Za tímto účelem jsme navrhli, vyrob…

Paletové ostrovy Budějovický Budvar

Dekorace paletových ostrovů Budějovický Budvar. Pro společnost Budějovický Budvar jsme navrhli a vyrobili projekt tří specifických dekorací paletových ostrovů. Jednalo se o dekoraci jedné palety s maximální visibilitou při…

Shop in shop Nikon v Alza

Nový projekt – Shop in shop Nikon v Alza. Naše společnost DAGO Vám představuje novou realizaci sofistikovaného shop in shopu Nikon, který jsme vyrobili a nainstalovali v prodejně Alza Bratislava. Zatímco většina podobných p…

ŠKOLENÍ – DAGO

Naše společnost nabízí svým klientům v rámci přístupu DAGO CIS (Complex In-store Solution) nový, unikátní, prakticko-teoretický školicí program zaměřený na in-store komunikaci. Školení je určeno implementátorům POP projektů z…

Sales promo v hobby marketech

O tom, že POS lze přizpůsobit i produktům mimo tradiční FMCG, není pochyb – ostatně vídáme podporu u telco, automotive či finančních služeb. Jak ale na atraktivní předvádění vrtaček, pil, brusek a jiných hobby produktů? Robe…

Nová firemní strategie

Na celofiremní konferenci jsme představili novou firemní strategii na příštích 5 let. Jejím základem je zejména zvyšování firemního know how v oblasti POP/POS, profilace jako znalostní firma a kromě stabilního růstu a akviz…

Elektrické zubní kartáčky Oral-B se v Alze „chlubí“ recenzemi zákazníků

Značka potřeb pro zubní hygienu Oral-B společnosti Procter & Gamble připravila pro zákazníky v showroomech Alza nové Shop in Shop vystavení elektrických kartáčků. To zaujme prémiovým provedením, které se kromě vzhledu a využití materiálů vyznačuje stimulací interakce zákazníka s vystaveným produktem. Náš DAGO tým, autor vystavení, využil mechaniku, kdy uchopení kartáčku doprovází rozšířená realita prostřednictvím produktového spotu a zobrazení aktuálního hodnocení zákazníků z webových stránek Alza.

Hlavní motivací pro vytvoření tak výrazného vystavení byla snaha přimět zákazníka, aby kartáčky vyzkoušel. „Chtěli jsme spotřebiteli umožnit snadné a přesné seznámení s produktem. K tomu si navíc může udělat obrázek o spokojenosti ostatních zákazníků a využít tak jejich reference ke svému rozhodnutí o nákupu,“ říká k projektu Andrej Murgaš, který má na starosti strategii dentálních produktů ve společnosti Procter & Gamble pro český a slovenský trh. Vystavení dominuje dvoumetrová maketa nového produktu GENIUS, který obsahuje řadu pokročilých funkcí a nabízí i propojení s mobilním telefonem. Použití hi-tech prvků se tak přímo nabízelo.

Vystavení bude využíváno dlouhodobě a Alza jako klíčový partner poskytla v showroomech v Praze a Bratislavě plochu devíti čtverečních metrů. Realizace proto musela splnit vysoká očekávání. 3D maketa novinky GENIUS využívá světelnou indikaci režimů péče o zuby stejně jako reálný výrobek. Pokud zákazník přistoupí blíže, obrazovky jej vyzvou k uchopení jednoho z kartáčků. Následuje spuštění produktového spotu daného modelu spolu se zobrazením hodnocení zákazníků Alza, kteří si kartáček nedávno koupili. „Vystavení je v Evropě ojedinělé a věřím, že pomůže v showroomu získat produktové novince nadprůměrnou pozornost, jakou si zcela jistě zaslouží,“ uvádí Andrej Murgaš.

Vystavení prokazuje svou technologickou pokročilost v komunikaci s nakupujícími, značce však poskytuje také cenná data pro marketing. Systém monitoruje četnost i čas manipulace s vystavenými kartáčky. Tato data jsou v reálném čase dostupná přes webové rozhraní a jsou dále využita pro plánování podpory prodeje vystaveného sortimentu.

Váš DAGO tým

Pin It on Pinterest

Dago s.r.o.
undefined
undefined
undefined
undefined
undefined
Share This