Nový prémiový ležák Krušovice Bohém vstupuje do obchodů velkolepě
Heineken Česká republika, a.s. přichází na tradičně silný pivní trh s novinkou, a tou je prémiový ležák Krušovice Bohém. Už z jeho názvu je patrné, že řešení prezentace značky na prodejní ploše si žádalo kreativu a odvahu. Přenést do vystavení netradiční nápady,...
Royal Crown Cola láká atmosférou jižanské Ameriky na osvěžení i soutěž
Ve spolupráci se společností Kofola a.s. jsme pro Royal Crown Colu připravili na prodejnách Albert a Globus POS nosiče, které nakupujícím umožní vychutnat si pohodu a klid jižanské Ameriky. Přenést se za oceán je možné nejen díky atraktivnímu a originálnímu vystavení...
Hotpointy Jägermeister fandí hokejovému mistrovství světa
Společnost Mast-Jägermeister CZ s.r.o. nabízí fanouškům ledního hokeje možnost zpříjemnit si čekání na vyvrcholení hokejové sezóny. Oblíbená bylinná lihovina Jägermeister se nově prezentuje na prodejních plochách hypermarketů Albert, a to v rámci unikátních...
Aktivace Coca-Cola je vítězem POP STAR 02/2023
Naše aktivace pro společnost Coca-Cola získala první místo v soutěži POP STAR o nejlepší projekt za měsíc únor. Vystavení, které jsme vytvořili u příležitosti soutěže Coca-Cola o lístky do Disneylandu či na pražský Comic-Con, u odborné poroty zaujalo nejvíce svým...
Vystavení DAGO získala dvě nominace na ceny SHOP! France Awards 2023
V letošním ročníku prestižních SHOP! France Awards (v minulých ročnících označeny jako POPAI Awards Paris) máme hned dvě želízka v ohni. Nominaci získal shop-in-shop Sensodyne Nourish, a to v kategorii Zdraví a léčiva (kartonové POS) a dále vánoční paletové vystavení...
Radegast láká na hořkost i světelné a zvukové efekty. Nová aktivace zasáhne lidské smysly
Již od ledna se mohou zákazníci ve vybraných hypermarketech Albert setkat s novými aktivacemi piva Radegast, které jsme zhotovili ve spolupráci se společností Plzeňský Prazdroj. Pro výrobu setu POS materiálů bylo využito hned několik inovativních prvků tak, aby se...
Hrdinové Marvelu vyzývají k soutěži v in-store kampani Coca-Cola
Spolupráce dvou ikonických značek, jakými jsou Coca-Cola a Marvel, si žádá něco výjimečného. K právě probíhající soutěži o zájezd do Marvel Avengers Campusu v Disneylandu Paris jsme pro Coca-Colu připravili hned několik vystavení pro český a slovenský trh.
Ikonické brambůrky Pringles v nových regálech jen tak nepřehlédnete
Značka Pringles se pouští do ještě výraznější vizibility. Jako první ji zaznamenají návštěvníci Global Free Shopu v Potůčkách a Brandově, kde má oblíbená značka Pringles nová permanentní prémiová vystavení.
Vánoční sumář: Jak si Dago poradilo se sezónními POS?
Předvánoční nákupní horečka láká spotřebitele k návštěvě kamenných prodejen, ve kterých nakupují dárky pro své nejbližší. Jak ale zazářit na zahlcených prodejních plochách?
Bez Zlatého Bažanta by Vánoce nestály za to! In-store aktivace na slovenském trhu
Kdyby šlo všechno snadno, Vánoce by nestály za to – to bylo motto sezonní kampaně ležáku Zlatý Bažant, se kterým oslovila publikum na slovenských prodejních plochách.
Elektrické zubní kartáčky Oral-B se v Alze „chlubí“ recenzemi zákazníků

Značka potřeb pro zubní hygienu Oral-B společnosti Procter & Gamble připravila pro zákazníky v showroomech Alza nové Shop in Shop vystavení elektrických kartáčků. To zaujme prémiovým provedením, které se kromě vzhledu a využití materiálů vyznačuje stimulací interakce zákazníka s vystaveným produktem. Náš DAGO tým, autor vystavení, využil mechaniku, kdy uchopení kartáčku doprovází rozšířená realita prostřednictvím produktového spotu a zobrazení aktuálního hodnocení zákazníků z webových stránek Alza.
Hlavní motivací pro vytvoření tak výrazného vystavení byla snaha přimět zákazníka, aby kartáčky vyzkoušel. „Chtěli jsme spotřebiteli umožnit snadné a přesné seznámení s produktem. K tomu si navíc může udělat obrázek o spokojenosti ostatních zákazníků a využít tak jejich reference ke svému rozhodnutí o nákupu,“ říká k projektu Andrej Murgaš, který má na starosti strategii dentálních produktů ve společnosti Procter & Gamble pro český a slovenský trh. Vystavení dominuje dvoumetrová maketa nového produktu GENIUS, který obsahuje řadu pokročilých funkcí a nabízí i propojení s mobilním telefonem. Použití hi-tech prvků se tak přímo nabízelo.
Vystavení bude využíváno dlouhodobě a Alza jako klíčový partner poskytla v showroomech v Praze a Bratislavě plochu devíti čtverečních metrů. Realizace proto musela splnit vysoká očekávání. 3D maketa novinky GENIUS využívá světelnou indikaci režimů péče o zuby stejně jako reálný výrobek. Pokud zákazník přistoupí blíže, obrazovky jej vyzvou k uchopení jednoho z kartáčků. Následuje spuštění produktového spotu daného modelu spolu se zobrazením hodnocení zákazníků Alza, kteří si kartáček nedávno koupili. „Vystavení je v Evropě ojedinělé a věřím, že pomůže v showroomu získat produktové novince nadprůměrnou pozornost, jakou si zcela jistě zaslouží,“ uvádí Andrej Murgaš.
Vystavení prokazuje svou technologickou pokročilost v komunikaci s nakupujícími, značce však poskytuje také cenná data pro marketing. Systém monitoruje četnost i čas manipulace s vystavenými kartáčky. Tato data jsou v reálném čase dostupná přes webové rozhraní a jsou dále využita pro plánování podpory prodeje vystaveného sortimentu.
Váš DAGO tým