Jako v baru! DAGO vsadilo v shop-in-shopu pro tonik Kinley na kreativitu

Kreativita zpracování vystavení je přímo úměrná odvážnosti zadavatele. A u Coca-Cola HBC toto pravidlo rozhodně platí a funguje. Důkazem toho může být nový shop-in-shop pro jeden z vlajkových nealkoholických produktů, a tím je tonik Kinley. DAGO pracovalo s poselstvím...

Christmas recap: Čím jsme oživili vánoční období v obchodech

Letošní vánoční rekapitulace bude o nápojích, které Češi milují. Všechny značky jsme v nejrůznějších obchodech podpořili nevšedními a výraznými vystaveními. Prohlédněte si je… Tradiční „santovská“ Coca Cola Vánoce jsou tady, Vánoce jsou tady. To si nejspíš většina...

Zasněžené Vánoce s plzeňským pivem? Ideální kombinace

Nevšední zážitek během nákupu častokrát nezažijete. Vánoční vystavení pro Plzeňský Prazdroj to však dokázalo díky unikátnímu spojení tradice piva Pilsner Urquell a neobvyklé technologie. K vidění je v obchodech u nás i na Slovensku. Vytvořit vánoční POS médium pro...

Z POPAI Awards 2023 si odnášíme osm ocenění včetně jednoho zlata!

Letošní POPAI Awards nám vykouzlily mnoho úsměvů! I přes špičkovou a vyrovnanou konkurenci jsme proměnili nominace hned několikrát. Největší radost nám samozřejmě udělalo 1. místo v kategorii Světelná komunikace, kde jsme zazářili s prémiovým endcupem pro Radegast....

Nakoukněte pod pokličku DAGO zákulisí a pobavte se s námi

Jsme pracovně vytížení a připravujeme jedno vystavení za druhým. Kvalitně odvedená práce je pro nás prioritou, za stejně důležité ale považujeme vztahy mezi kolegy a příjemnou atmosféru. Jsme pro každou legraci a mezi povinnostmi se stíháme i dobře pobavit a dodat si...

Endcap pro Coca-Cola vás vtáhne do hry

Velký černý puk, po stranách dvě hokejky a v pozadí nadšení fanoušci – to jsou nejvýraznější prvky regálového čela, které si u nás nechala zhotovit Coca-Cola. Odkazuje na blížící se mistrovství světa v hokeji a jeho cílem je propojit tento zimní sport se značkou Coca-Cola coby známým podpůrcem sportovních aktivit.

Výrobu čela do značné míry ovlivnil klientův požadavek na snadnou manipulaci se zbožím. „Chtěli jsme, aby šlo zboží dorovnávat do regálu snadno a efektivně, ale zároveň aby tím neutrpěla dostatečná brandová vizibilita,“ vysvětluje Gabriela Mandriková, channel development specialist ve společnosti Coca-Cola Hellenic Bottling Company.

Při výrobě endcapu jsme neobvykle použili výhradně karton, žádný jiný materiál na něm zákazník nenajde. Jde o poměrně komplikovaný materiál, protože se při tvarování a ohýbání snadno láme. Museli jsme ho proto vícekrát vzorovat. V této podobě nikdo jiný v České republice čistě kartonový branding nedělá.

Participují i hokejoví ambasadoři

Uprostřed čela zaujme výrazný hokejový kotouč s maskotem šampionátu medvědem Macejkem. Spodní část regálu je zabarvena do ledově stříbrné barvy, bočnice endcapu lemuje dvojice červených hokejek. Nad vystavením se pak „vznáší“ černá krychle s logem Coca-Cola. Imituje tu, na které se při opravdovém utkání zobrazují aktuální výsledky. „Snažíme se prostřednictvím těchto prvků přenést hokejovou atmosféru na prodejní plochu,“ dodává Gabriela Mandriková z Coca-Cola.

Topper navíc po obou stranách doplňuje nátisk charakteristických stadionových reflektorů, které vypadají velmi realisticky. Pozadí dotváří fotka hokejových fanoušků s jedním ze dvou ambasadorů šampionátu – světoznámými hokejisty Patrikem Eliášem nebo Mariánem Hossou.

Regálové čelo bylo rozmístěno v přibližně 40 prodejnách Tesco ČR a Slovensko. Několik jich stojí také v obchodech slovenského řetězce Fresh.

Po několika týdnech, kdy se toto regálové čelo v obchodech objevilo, se setkává s pozitivními ohlasy. „S výsledkem jsme nesmírně spokojení. U některých zákazníků se nám po nainstalování endcapu dokonce podařilo prodloužit dobu vystavení o další měsíc. Skvělou exekuci ze strany výrobce dokládá i milá příhoda přímo z trhu, kde jsme byli zákazníkem požádáni, jestli by šlo toto regálové čelo odkoupit,“ dodává Gabriela Mandriková z firmy Coca-Cola Hellenic Bottling Company.

Váš DAGO tým

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Pin It on Pinterest

Share This