DAGO je superbrandem 2016

Naše společnost se v roce 2016 zařadila mezi značky oceněné titulem Business Superbrands. Jedná se o prestižní cenu udělovanou značkám s výjimečným postavením na domácím trhu, jejichž zákazníci si s nimi spojují významné a…

Náš Milka endcup na ČT24

In-store komunikace má za cíl přimět zákazníky, aby se rádi vraceli. Na vlastní kůži se o tom přesvědčila redaktorka České televize, kterou prodejnou v Letňanech provedli Daniel Jesenský, Managing partner naší společnosti a…

Úvod do mixologie v prodejně Makro

Se společností Brown-Forman Czechia distribuující značky prémiového alkoholu Jack Daniel’s, Pepe Lopez a další jsme společně vytvořili druhou generaci chytrých regálů, které tisknou recepty na míchané drinky dle výběru záka…

Rozhovor měsíce s Markem Končitíkem z DAGO

Čím se vyznačuje současný in-store marketing a jaké klade požadavky na značky i tvůrce POS materiálů, se můžete dozvědět v rozhovoru portálu Místoprodeje.cz s naším obchodním a marketingovým ředitelem Markem Končitíkem. Podle…

Orion vábí do světa cukrovinek proudem čokolády

Výrobce čokolád Orion společnost Nestlé Česko s.r.o se rozhodla zvýšit s naší pomocí hodnotu celé kategorie těchto výrobků a zároveň posílit frekvenci kupujících v sekci prostřednictvím exkluzivního vystavení svých produktů…

POPAI CE AWARDS ovládla loď Kapitána Morgana

Minulý týden proběhlo v Praze tradiční vyhlášení cen POPAI Central Europe Awards 2015. Naší společnosti se podařilo uspět se třemi realizacemi, z nichž pojízdný bar Loď Captain Morgan pro Stock Plzeň triumfoval čtyřmi oceněn…

Whisky festival z vás udělá experta

Společnost Rémy Cointreau, jež distribuuje řadu značek whisky a bourbonů, připravila pro české zákazníky Whisky festival. Je určen všem, kdo chtějí poznat nejoceňovanější světové whisky. Zákazníci mají šanci získat s nákupe…

Captain Morgan v novém plavidle

Značka karibského rumu Captain Morgan začala k prezentaci na promo akcích a festivalech využívat nový mobilní bar ve tvaru lodi, který pro ni vytvořila naše společnost. Atmosféru vedle působivého vzhledu a řezbářské práce p…

HP poutá hráče k hernímu oltáři

Hewlett Packard (HP) má ve svém portfoliu notebook zaměřený na hráče nazvaný HP Omen. K příležitosti jeho vydání se rozhodla využít na vybraných prodejnách výrazný stojan, který působí vizuálně i zvukově. Stojan, který jsme…

Endcap pro Coca-Cola vás vtáhne do hry

Velký černý puk, po stranách dvě hokejky a v pozadí nadšení fanoušci – to jsou nejvýraznější prvky regálového čela, které si u nás nechala zhotovit Coca-Cola. Odkazuje na blížící se mistrovství světa v hokeji a jeho cílem je propojit tento zimní sport se značkou Coca-Cola coby známým podpůrcem sportovních aktivit.

Výrobu čela do značné míry ovlivnil klientův požadavek na snadnou manipulaci se zbožím. „Chtěli jsme, aby šlo zboží dorovnávat do regálu snadno a efektivně, ale zároveň aby tím neutrpěla dostatečná brandová vizibilita,“ vysvětluje Gabriela Mandriková, channel development specialist ve společnosti Coca-Cola Hellenic Bottling Company.

Při výrobě endcapu jsme neobvykle použili výhradně karton, žádný jiný materiál na něm zákazník nenajde. Jde o poměrně komplikovaný materiál, protože se při tvarování a ohýbání snadno láme. Museli jsme ho proto vícekrát vzorovat. V této podobě nikdo jiný v České republice čistě kartonový branding nedělá.

Participují i hokejoví ambasadoři

Uprostřed čela zaujme výrazný hokejový kotouč s maskotem šampionátu medvědem Macejkem. Spodní část regálu je zabarvena do ledově stříbrné barvy, bočnice endcapu lemuje dvojice červených hokejek. Nad vystavením se pak „vznáší“ černá krychle s logem Coca-Cola. Imituje tu, na které se při opravdovém utkání zobrazují aktuální výsledky. „Snažíme se prostřednictvím těchto prvků přenést hokejovou atmosféru na prodejní plochu,“ dodává Gabriela Mandriková z Coca-Cola.

Topper navíc po obou stranách doplňuje nátisk charakteristických stadionových reflektorů, které vypadají velmi realisticky. Pozadí dotváří fotka hokejových fanoušků s jedním ze dvou ambasadorů šampionátu – světoznámými hokejisty Patrikem Eliášem nebo Mariánem Hossou.

Regálové čelo bylo rozmístěno v přibližně 40 prodejnách Tesco ČR a Slovensko. Několik jich stojí také v obchodech slovenského řetězce Fresh.

Po několika týdnech, kdy se toto regálové čelo v obchodech objevilo, se setkává s pozitivními ohlasy. „S výsledkem jsme nesmírně spokojení. U některých zákazníků se nám po nainstalování endcapu dokonce podařilo prodloužit dobu vystavení o další měsíc. Skvělou exekuci ze strany výrobce dokládá i milá příhoda přímo z trhu, kde jsme byli zákazníkem požádáni, jestli by šlo toto regálové čelo odkoupit,“ dodává Gabriela Mandriková z firmy Coca-Cola Hellenic Bottling Company.

Váš DAGO tým

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Pin It on Pinterest

Share This