Nové POP stojany Tassimo
Vítězství stojanu Tassimo v oborové soutěti POPAI Awards 2012 bylo pro nás výzvou k navržení a nasledné výrobě a implementaci nové verze menšího podlahového stojanu o půdorysu 1/4 palety. Zadavatelem projektu byla společnos…
Promostolky Sommersby pro Budvar
Promostolky připomínající dubový sud s jabloní, motiv, který provází alkoholický cider Sommersby, které navrhla a vyrobila naše společnost, přilákaly k ochutnání zhruba devět tisíc lidí a celkem se vypilo dva a půl tisíce l…
Přijmeme schopného konstruktéra
Přijmeme do našeho vývojového teamu schopného konstruktéra. V případě zájmu o tuto pozici kontaktujte Martina Vorla na e-mailu martin.vorel@dago.cz.
Náplň práce:
- návrh a realizace konstrukčních řešení reklamních…
„Český svět grilování“ pro Bongrain
K létu patří grilování, a proto se Povltavské mlékárny (Bongrain) rozhodly nakupujícím ve spolupráci s naší společností přípravu takové akce co nejvíce zjednodušit a zpříjemnit. Na jednom místě v rámci tematického promokout…
DEMO jednotka Philips beauty
Naše společnost vytvořila pro produkty Philips permanentní demo jednotky pro podporu prodeje, na kterých jsou vystaveny reálné produkty s patřičným zabezpečením tak, aby s nimi potenciální zákazníci mohli pohodlně manipulov…
Akční čelo Nescafe Dolce Gusto
Naše společnost navrhla a implementovala pro svého klienta Nestlé další projekt, který zohledňuje pravidla zákaznického rozhodování. Jedná se o prémiová POP akční čela (end cup) pro značku NESCAFÉ® Dolce Gusto®, která jsou…
Parazitní displeje Burn a Monster
Společnost Coca-Cola, zastoupená marketingovým manažerem Ondřejem Balvínem, realizovala ve spolupráci s námi v předešlém měsíci sadu nových POP materiálů pro své značky energydrinků Monster a Burn pro prodejny TESCO. Návrh…
Exkluzívní promostolky Timotei
Naše společnost navrhla a následně vyrobila pro svého zákazníka Unilever promostolky Timotei v originálním designu. Celkově netradiční pojetí promostolku využívá pro dosažení výjimečné vizuální atraktivity na promoakcích kl…
SLAVÍME 20 LET NA TRHU
Naše společnost letos v březnu slaví kulaté dvacáté výročí svého působení na českém trhu. Za tu dobu se firma průběžně rozvíjela společně s celým oborem POP komunikace. Od našich úplných začátků v roce 1993 se trh dynamicky…
Nové displeje NESCAFÉ
Naše společnost byla svým dlouholetým klientem společností NESTLÉ oslovena a následně vybrána v rámci tendru jako výrobce nového typu permanentního podlahového stojanu pro produkty značky NESCAFÉ. Cílovým místem určení jsou…
Endcap pro Coca-Cola vás vtáhne do hry
Velký černý puk, po stranách dvě hokejky a v pozadí nadšení fanoušci – to jsou nejvýraznější prvky regálového čela, které si u nás nechala zhotovit Coca-Cola. Odkazuje na blížící se mistrovství světa v hokeji a jeho cílem je propojit tento zimní sport se značkou Coca-Cola coby známým podpůrcem sportovních aktivit.
Výrobu čela do značné míry ovlivnil klientův požadavek na snadnou manipulaci se zbožím. „Chtěli jsme, aby šlo zboží dorovnávat do regálu snadno a efektivně, ale zároveň aby tím neutrpěla dostatečná brandová vizibilita,“ vysvětluje Gabriela Mandriková, channel development specialist ve společnosti Coca-Cola Hellenic Bottling Company.
Při výrobě endcapu jsme neobvykle použili výhradně karton, žádný jiný materiál na něm zákazník nenajde. Jde o poměrně komplikovaný materiál, protože se při tvarování a ohýbání snadno láme. Museli jsme ho proto vícekrát vzorovat. V této podobě nikdo jiný v České republice čistě kartonový branding nedělá.
Participují i hokejoví ambasadoři
Uprostřed čela zaujme výrazný hokejový kotouč s maskotem šampionátu medvědem Macejkem. Spodní část regálu je zabarvena do ledově stříbrné barvy, bočnice endcapu lemuje dvojice červených hokejek. Nad vystavením se pak „vznáší“ černá krychle s logem Coca-Cola. Imituje tu, na které se při opravdovém utkání zobrazují aktuální výsledky. „Snažíme se prostřednictvím těchto prvků přenést hokejovou atmosféru na prodejní plochu,“ dodává Gabriela Mandriková z Coca-Cola.
Topper navíc po obou stranách doplňuje nátisk charakteristických stadionových reflektorů, které vypadají velmi realisticky. Pozadí dotváří fotka hokejových fanoušků s jedním ze dvou ambasadorů šampionátu – světoznámými hokejisty Patrikem Eliášem nebo Mariánem Hossou.
Regálové čelo bylo rozmístěno v přibližně 40 prodejnách Tesco ČR a Slovensko. Několik jich stojí také v obchodech slovenského řetězce Fresh.
Po několika týdnech, kdy se toto regálové čelo v obchodech objevilo, se setkává s pozitivními ohlasy. „S výsledkem jsme nesmírně spokojení. U některých zákazníků se nám po nainstalování endcapu dokonce podařilo prodloužit dobu vystavení o další měsíc. Skvělou exekuci ze strany výrobce dokládá i milá příhoda přímo z trhu, kde jsme byli zákazníkem požádáni, jestli by šlo toto regálové čelo odkoupit,“ dodává Gabriela Mandriková z firmy Coca-Cola Hellenic Bottling Company.
Váš DAGO tým
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY