Unikátní paletové vystavení pro Budvar
Pro svého zákazníka Budějovický Budvar, n.p., jsme vytvořili netradiční prodejní jednotky pro druhotné vystavení promovaných skupinových balení piva Budvar. Kromě návrhu a výroby v rekordním čase jsme zajistili také instala…
Displeje Tassimo pro Kraft Foods
Naše společnost pro svého zákazníka Kraft Foods navrhla, vyrobila a na českém trhu v listopadu 2012 implementovala luxusní podlahové displeje Tassimo. Tyto POP stojany slouží k podpoře prodeje kávovarů Bosch a kávy Tassimo…
POP Tullamore Dew do barů
Při příležitosti uvedení nové lahve legendární irské whiskey Tullamore Dew a v kontextu dalších marketingových aktivit spojených s tímto launchem byla naše společnost oslovena distributorem této značky, společností STOCK Pl…
POPAI awards 2012
Ocenění v POPAI Awards 2012
Praha, 26. 11. 2012 – Do letošní soutěže o nejlepší reklamní prostředky v oblasti in-store komunikace POPAI Awards 2012 jsme přihlásili celkem sedm projektů. Tři z nich se staly vítězi kategorie,…
Demo jednotky Samsung
Společnost Samsung a její dceřiná agentura Cheil (zastoupená p. Kamilem Kaliszanem) ve spolupráci s naší společností zrealizovala v extrémně krátkém čase tři speciální demo jednotky pro prezentaci nejnovějších tabletů Galax…
Chráněné dílny
Naše společnost rozšířila v letošním srpnu spolupráci s organizacemi se statutem chráněná dílna. V kontextu našeho etického kodexu se snažíme pomoci handicapovaným občanům se níženou pracovní schopností, tedy těm, kteří maj…
Nové fotostěny v ElectroWorld
Nové in-store řešení fotostěn v ElectroWorld od Dago. Již několik měsíců naše společnost ve spolupráci s maloobchodní společností Electro World, s.r.o., spolupracuje na projektu remodelingu prezentačních stěn na fotoaparáty…
Mobilní prodejní vozík KOLONÁDA
Pro svého klienta Kraft Foods jsme navrhli a vyrobili specifický prezentační stánek KOLONÁDA – mobilní prodejní vozík v retro stylu evokující dobu založení výroby tradičních oplatek Kolonáda.
Tvarem i konstrukčním řešením…
POP Jacobs – promo hrnky
Prostředky pro podporu spotřebitelské soutěže „Hrníčky, které sbližují“ (www.jacobskronung.cz/hrnicky), běžící v termínu od 1. 7. 2012 do 31. 8. 2012.
Promoakce prob…
Prodejní demo jednotka Huawei
Prodejní demo jednotka Huawei – play table. Společnost Huawei se ve spolupráci s naší společností rozhodla posílit in-store prezentaci svých výrobků v prodejně internetového prodejce Alza.
Za tímto účelem jsme navrhli, vyrob…
Endcap pro Coca-Cola vás vtáhne do hry
Velký černý puk, po stranách dvě hokejky a v pozadí nadšení fanoušci – to jsou nejvýraznější prvky regálového čela, které si u nás nechala zhotovit Coca-Cola. Odkazuje na blížící se mistrovství světa v hokeji a jeho cílem je propojit tento zimní sport se značkou Coca-Cola coby známým podpůrcem sportovních aktivit.
Výrobu čela do značné míry ovlivnil klientův požadavek na snadnou manipulaci se zbožím. „Chtěli jsme, aby šlo zboží dorovnávat do regálu snadno a efektivně, ale zároveň aby tím neutrpěla dostatečná brandová vizibilita,“ vysvětluje Gabriela Mandriková, channel development specialist ve společnosti Coca-Cola Hellenic Bottling Company.
Při výrobě endcapu jsme neobvykle použili výhradně karton, žádný jiný materiál na něm zákazník nenajde. Jde o poměrně komplikovaný materiál, protože se při tvarování a ohýbání snadno láme. Museli jsme ho proto vícekrát vzorovat. V této podobě nikdo jiný v České republice čistě kartonový branding nedělá.
Participují i hokejoví ambasadoři
Uprostřed čela zaujme výrazný hokejový kotouč s maskotem šampionátu medvědem Macejkem. Spodní část regálu je zabarvena do ledově stříbrné barvy, bočnice endcapu lemuje dvojice červených hokejek. Nad vystavením se pak „vznáší“ černá krychle s logem Coca-Cola. Imituje tu, na které se při opravdovém utkání zobrazují aktuální výsledky. „Snažíme se prostřednictvím těchto prvků přenést hokejovou atmosféru na prodejní plochu,“ dodává Gabriela Mandriková z Coca-Cola.
Topper navíc po obou stranách doplňuje nátisk charakteristických stadionových reflektorů, které vypadají velmi realisticky. Pozadí dotváří fotka hokejových fanoušků s jedním ze dvou ambasadorů šampionátu – světoznámými hokejisty Patrikem Eliášem nebo Mariánem Hossou.
Regálové čelo bylo rozmístěno v přibližně 40 prodejnách Tesco ČR a Slovensko. Několik jich stojí také v obchodech slovenského řetězce Fresh.
Po několika týdnech, kdy se toto regálové čelo v obchodech objevilo, se setkává s pozitivními ohlasy. „S výsledkem jsme nesmírně spokojení. U některých zákazníků se nám po nainstalování endcapu dokonce podařilo prodloužit dobu vystavení o další měsíc. Skvělou exekuci ze strany výrobce dokládá i milá příhoda přímo z trhu, kde jsme byli zákazníkem požádáni, jestli by šlo toto regálové čelo odkoupit,“ dodává Gabriela Mandriková z firmy Coca-Cola Hellenic Bottling Company.
Váš DAGO tým
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY