Přivítejte svátky jara… a tun čokolády taky
Velikonoce jsou významným svátkem, který obchodníkům dopřává spoustu prostoru ke kreativitě.
Zprávy z retailu: Jak DAGO připravilo klienty na Velikonoce?
Velikonoce jsou pro obchodníky dalším obdobím hned po Vánocích, kdy mohou popustit uzdu své fantazii a blýsknout se nějakým nápaditým vystavením.
Irsko letí na med od českých včel
Tullamore D.E.W. Honey byla uvedena na trh již na podzim loňského roku. Komunikační agentura Dago pro tuto novinku letos vytvořila samplingový stánek, který efektivně propaguje spojení českého medu a irské whisky.
Dago se zaměřilo na karton, chystá stavbu nové haly
V loňském roce jsme zaznamenali růst obratu v projektech z kartonu o 40 %.
Palírna U Zeleného stromu se chlubí destilační varnou a láká na nové příchutě rumu Heffron
V posledních týdnech jsme realizovali hned několik vystavení pro produkty české likérky Palírna U Zeleného stromu.
NEW EDGE: Představujeme se světu nové reality v novém levelu
Co se stalo na trhu POS komunikace během pandemické krize a proč jsme nyní silnější a efektivnější?
Retail v růžové záplavě: Hodnocení pro Marketing & Media
Jen málokomu se na svátek sv. Valentýna podaří vymanit ze stereotypu prvoplánových symbolů a sladkých barevných kombinací
Nové vystavení Veselé krávy od Daga se zalíbí dětem i dospělým
Sýry od Veselé krávy a oblíbené pochoutky Sýr a Křup uniknou v těchto dnech pozornosti asi málokterého zákazníka.
Vánoční sumář: Jak jsme v obchodech podpořili naše klienty a jejich značky
Předvánoční čas je samozřejmě naprosto klíčový, co se prodejů čehokoliv týče. Pro DAGO je to čas plný výzev.
Rozdáváme radost v Nestlé
Ve čtvrtek 20. ledna jsme slavnostně předali diplom ze soutěže POP STAR za nejlepší in-store realizaci měsíce října. Vítězná realizace prodejní stěny Purina je k vidění v brněnské prodejně Mall.cz. Tato prodejní stěna získala od odborné poroty celkovou známku 7,87 bodů z maxima 10 bodů.
Evropské POPAI Awards Paris – završili jsme vítězné tažení
Praha, Paříž, 19. června – POPAI Awards Paris mají své vítěze, do Česka putují jen dvě ocenění, obě pro naši společnost, jedno z nich společně s Mondelez, druhé s Rémy Cointreu Czech Republic. Soutěž POPAI AWARDS Paris se koná od roku 1962. Do letošního ročníku bylo přihlášeno 290 prací. Prvním naším oceněním je zlato v kategorii za interaktivní regálové čelo Milka. Společně s Mondelez jsme za něj v lokální a globální soutěži dříve získali již dvě ocenění. Druhá cena je stříbrné místo také za regálové čelo, tentokrát pro značku Jägermeister, které jsme realizovali pro Rémy Cointreau Czech Republic. Obě ocenění jsou v kategorii Events.
Aplikace pro značku Milka kromě aktuálního zlatého umístění v kategorii Event – others získala již dvě předchozí ocenění POPAI Awards, jedno v národním kole a další v Las Vegas na Global Awards. Design čela s plyšovou hlavou kravičky Milka lákající k pohlazení spolu s využitím zvukových efektů očividně sklízí u porotců úspěch. „Tuto naši realizaci s Mondelez považuji za opravdu zdařilou a jsem rád, že dělá dobré jméno nejen značce Milka a naší firmě, ale i odvětví české in-store komunikace v zahraničí. Je to důkaz, že focus na zákazníka a zapojení více smyslů se vyplácí,“ říká Martin Vorel, výkonný ředitel naší společnosti.
Světelné čelo Jägermeister pro Rémy Cointreau Czech Republic získalo ve stejné kategorii v Paříži stříbrné ocenění. Jeho zpracování dominují světelné LED-diodové prvky. Důraz byl kladen na prosvětlené plexi evokující námrazu ve spodní části a čisté prosvětlené linie dvoumetrové lahve. Celkový dojem dotváří mraznička, do níž se shora zasunou lahve a lze podávat chlazený nápoj přímo v prodejně při promoakcích. Stojan je kompletně prosvětlen a barvy je díky RGB LED technologii možné s ohledem na případné změny brandu měnit.
Děkujeme porotě za ocenění a klientům za příležitost projekty společně realizovat. A vzhůru do další práce.
Váš DAGO team