Optice tradiční prodej přeje: HODNOCENÍ PRO MARKETING & MEDIA

V segmentu brýlí dochází k propojení onlinového a reálného světa, dbá se na udržitelné materiály.   Vybrané optiky pro oborový časopis Marketing & Media hodnotil náš projektový manažer Jakub Petráš.       1. For art’s sake   Mezi zajímavé řešení prodejního místa...

Exkluzívní promostolky Timotei

Naše společnost navrhla a následně vyrobila pro svého zákazníka Unilever promostolky Timotei v originálním designu. Celkově netradiční pojetí promostolku využívá pro dosažení výjimečné vizuální atraktivity na promoakcích klienta spojení atraktivního designu a unikátního technologického řešení.

Díky použití netradičního konstrukčního materiálu – polyuretanové pěny – imitují promostolky jedinečným způsobem skutečné produkty a na prodejně aktivně vzbuzují zájem zákazníků. Při vývoji promostolků byla mimo jiné věnována velká pozornost snadné mobilitě a praktičnosti – jednoduchému skládání, úložným prostorům uvnitř stolků, speciálním transportním kontejnerům na kolečkách.
V současné době probíhají promoakce ve vybraných maloobchodních řetězcích v ČR a SR, které se dle slov klienta setkávají s velkým zájmem nakupujících.

Fotogalerie

Pin It on Pinterest

Share This