Retail Safari v Düsseldorfu
Letošní cesta za inspirací v německém Düsseldorfu ukázala možnosti, jak se mohou prodejny stát příjemnou součástí volného času zákazníka.
V rámci návštěvy veletrhu Euroshop v Düsseldorfu jsme si nenechali ujít naši tradičn…
POP a děti: etika a podpora prodeje
POP komunikace zaměřená na děti přináší mnoho příležitostí i etická dilemata. Obchody i značky si to začínají uvědomovat.
Děti jsou pro marketéra v mnoha ohledech ideálními příjemci reklamních sdělení. Jsou jim…
Moderní nakupování – El Dorado zážitků a sci-fi pomocníci
Letošní maloobchodní veletrh Euroshop ukázal, že nakupování již zdaleka není jen o získávání zboží. Klíčovou roli v něm začíná hrát zážitek, který si zákazník z fyzického kontaktu se značkou a produkty odnáší za čím dál samoz…
Brand v místě prodeje – využívejte, chraňte, budujte…
Správná komunikace v místě prodeje využívá a buduje hodnoty značky.
Každý den jsme vystaveni nabídce nových produktů a čelíme rozhodování, jakou z mnoha velmi podobných variant si vybrat. Naše oči v takové chvíli hledají vo…
Design prodejny jako konkurenční prvek
Zákazníci nakupují všemi smysly. Bylo by bláhové myslet si, že o finálním výběru rozhoduje pouze kvalita výrobku bez ohledu na balení, cenu nebo například prostředí, v němž se nakupující nachází. A právě atmosféra obchodu,…
Smyslné nakupování aneb jak se chytá do sítě
Při nakupování vnímáme prostředí i nabízené výrobky více smysly. Je proto výhodné působit na zákazníky multisenzoricky, hlavní roli však mezi smysly hraje zrak, který je při výběru zboží rozhodující. Zrakem je řízeno přibli…
Reportáž z pařížského veletrhu a POPAI Euro Awards
Do Francie jsme se v DAGO teamu vydali kvůli veletrhu Le salon du marketing point de ventre a souběžně probíhající soutěži POPAI Awards. Do červnového finále v ní postupují hned 3 naše realizace. Radost jsme však měli z cel…
10 ÚČINNÝCH TIPŮ PRO LEPŠÍ MÍSTA PRODEJE
Emocionální vazby jsou klíčové k vyniknutí v dnešním přesyceném maloobchodním prostředí. Nabízíme Vám 10 tipů, jak může vaše místo prodeje lépe pracovat ve prospěch váš i vašich zákazníků.
1. Vytvářejte přehledné úseky
Pos…
Neplánované nákupy a jak je podpořit
Určitě znáte situaci, kdy jste se do obchodu vypravili pro pár nutných věcí a skončili jste s dvakrát tak plným košíkem. K nákupu neplánovaných položek nás z velké části nejspíše ovlivnila komunikace v m…
Vyvrácené mýty o nakupování
Některé názory ohledně nakupování, které jsou považovány za ověřené a pravdivé, se změnily. Zjistěte, jak zákazníci skutečně nakupují, a to jejich vlastníma očima.
V průběhu posledních desetiletí přinesly výzkumy týkající s…
Fenomény zdání – když POP reklama odrazuje
![foto_fenomeny-zdani-kdyz-92](https://www.dago.cz/wp-content/uploads/2018/09/foto_fenomeny-zdani-kdyz-92-1.jpg)
Ze zkušeností i průzkumů dlouhodobě vyplývá, že zákazníci na POP médiích dlouhodobě oceňují jednoduchost, srozumitelnost a případně vtip. Implementátoři by se tedy měli vyvarovat používání nad míru manipulativních prvků, které některé zákazníky ruší, anebo neadekvátně dráždí a potažmo je odrazují od interakce. Lze je nazvat například fenomény zdání.
Noční můry, které trápí obchodníky
Zde je několik příkladů zdání, která by vaše POP materiály neměly vzbuzovat:
1. Zdání nízké kvality produktu nebo nerelevantní prémiovosti
![](http://i.imgur.com/VKW3WvR.jpg)
V případě mobilních stánků pro uvedení nové řady Samsung Galaxy bylo potřeba vzbudit zejména dojem kvality a atraktivity, která přiláká návštěvníky nákupních center k vyzkoušení produktů Samsung. Provedení muselo odpovídat úrovni, na jaké výrobce produkt prezentuje. Realizace Dago.
2. Zdání nebezpečnosti
![](http://i.imgur.com/jIEVsNY.jpg)
3. Zdání komplikované manipulace s produktem v POP médiu
![](http://i.imgur.com/KQEQ080.jpg)
![](https://www.dago.cz/wp-content/uploads/2018/09/Stojan_Zdani_OK_manipulace.jpg)