Staňte se hvězdou prodeje. POP média Vám pomohou
Jak se může POP produkt stát prodejně úspěšným? Jakou má in-store komunikace sílu a proč do ní firmy aktuálně investují až 33 % svých rozpočtů? Jaké jsou základní principy funkčních POP materiálů a jak je potřeba přistupovat…
Neuromarketing a in-store – skvělá metoda má i své limity
Neuromarketing vnímají někteří marketéři jako mantru, která v budoucnu výrazně ovlivní způsoby propagace nejen v oblasti televizní, tiskové a on-line reklamy, ale také přímo v místě prodeje. Umožňuje totiž získávat informac…
Maloobchodní marketing budoucnosti – technologie, systém a selský rozum
Rozvoj technologií a jejich nasazování v oblasti retail marketingu skýtá obrovský potenciál k řízení vztahů se zákazníky a individualizovanému cílení na ně. Vše nasvědčuje tomu, že je za dveřmi doba, kdy vzájemnou integrací t…
POP kampaně: Kdy se vyplatí větší investice?
Cena není vždy primárním atributem, kterým by se měl zadavatel při výběru POP kampaně řídit. Je třeba vzít v potaz i odbornost, kreativitu, know how, spolehlivost či vlastní zkušenost s daným dodavatelem. Kvalitně zpracovaná…
Čtyři tipy, jak moderním briefem lépe bodovat v místě prodeje
Základem správného řešení jakékoli komunikační kampaně nebo jejího segmentu je kvalitní brief. Ten opravdu dobrý pomůže zajistit odpovídající hodnocení dodavatele a návrhu a umožní vybrat kvalitní agenturu.
Zaměříme-li se či…
Svět in-store komunikace za oceánem – Část 1. soutěž OMA a veletrh Global Shop
Reportáž z naší návštěvy nejen veletrhu a konference Globalshop v Las Vegas: Zkušenosti z mezinárodního veletrhu a konference GLOBAL SHOP, USA 2014
Český a evropský svět in-store komunikace má své limity dané regionem i menta…
Hledáme nové sales promotion. Zn. Rychle
Kolotoč sales promotion se točí neustále, a to pod nadvládou akcí, slev, letáků či plyšáků. I přesto, že obchodníci i dodavatelé znají důsledky. I přesto, že na ně doplácejí také zákazníci, kteří je dnes vnímají jako samozř…
Dialog s prodejnou je základ aneb problémy in-store komunikace
Efekt in-store komunikace rapidně snižuje nesprávné umístění P.O.P. médií v rámci prodejny. Často o něm rozhodují detaily, které by vás ani nenapadlo řešit.
Značky vynaklád…
Komu patří nápady?
Setkat se s výběrovým řízením, vypsaným ve smyslu „něco nám vymyslete”, kdy se nápady stanou podkladem pro obecný tendr na dodávku P.O.P. materiálů a zadavatel si je tak prakticky přivlastní, není v České republice žádný prob…
Opojení technologiemi polevilo, prim hraje autenticita
Z naší návštěvy veletrhu Globalshop bylo zřejmé, že adorace digitálními technologiemi ochladla.
Veletrh Globalshop, jenž se letos z Las Vegas přestěhoval zpět do Chicaga, vyzařoval o poznání méně nadšení z digitálních techn…
Fenomény zdání – když POP reklama odrazuje
![foto_fenomeny-zdani-kdyz-92](https://www.dago.cz/wp-content/uploads/2018/09/foto_fenomeny-zdani-kdyz-92-1.jpg)
Ze zkušeností i průzkumů dlouhodobě vyplývá, že zákazníci na POP médiích dlouhodobě oceňují jednoduchost, srozumitelnost a případně vtip. Implementátoři by se tedy měli vyvarovat používání nad míru manipulativních prvků, které některé zákazníky ruší, anebo neadekvátně dráždí a potažmo je odrazují od interakce. Lze je nazvat například fenomény zdání.
Noční můry, které trápí obchodníky
Zde je několik příkladů zdání, která by vaše POP materiály neměly vzbuzovat:
1. Zdání nízké kvality produktu nebo nerelevantní prémiovosti
![](http://i.imgur.com/VKW3WvR.jpg)
V případě mobilních stánků pro uvedení nové řady Samsung Galaxy bylo potřeba vzbudit zejména dojem kvality a atraktivity, která přiláká návštěvníky nákupních center k vyzkoušení produktů Samsung. Provedení muselo odpovídat úrovni, na jaké výrobce produkt prezentuje. Realizace Dago.
2. Zdání nebezpečnosti
![](http://i.imgur.com/jIEVsNY.jpg)
3. Zdání komplikované manipulace s produktem v POP médiu
![](http://i.imgur.com/KQEQ080.jpg)
![](https://www.dago.cz/wp-content/uploads/2018/09/Stojan_Zdani_OK_manipulace.jpg)