„Back to school“ sezóna musí být nepřehlédnutelná
Anna Brůžková hodnotila projekty v místech prodeje v rámci návratu do škol. Zde jsou ty nejlepší.
Model jelení hlavy aneb 3D tisk jako nový prvek POS materiálu
V měsíci srpnu mohli zákazníci v prodejnách Ahold narazit na inovativní vystavení od společnosti DAGO s použitím nového prvku POS materiálů – 3D tisku. Vznikl tak originální shop-in-shop, který na první pohled zachycuje jedinečnou filozofii značky Jägermeister.
Pro Purinu jsme vytvořili unikátní shop-in-shop vystavení
Prodeje chovatelských potřeb v kamenných i internetových obchodech stále rostou. Češi, proslulí jako chovatelé domácích mazlíčků, se tak stávají lídry v segmentu pet food. Jedním z nejdůležitějších kritérií při výběru krmiva je rozhodně jeho kvalita.
Zpátky do školy aneb Příležitost se vyřádit
Akce „back to school“ je oblíbená nejen u dětí školou povinných, ale zejména u obchodníků. Úspěch potomků ve škole je u většiny rodičů na prvním místě, a proto jsou ochotni investovat nemalé finanční částky právě do příprav k návratu do škol.
Kvalitní vystavení umí změnit postoje
In-store kampaň Red Bullu od Dago dotáhla misi virálního videa k nákupnímu košíku a zvýšila prodeje o 20 procent.
3 role kamenných obchodů po covidu
Budoucnost jistě přinese změny, ale kamenné ochody rozhodně nejsou na odpis.
POP-UP prodejny jako výhra – hodnocení pro Marketing & Media
Uplynulý rok a půl byl pro retail jízdou na horské dráze. Dočasné projekty však mohly mnohé zachránit.
Udržitelnost se v retailu dostává do popředí – klienti řeší materiály i provedení POS
Udržitelnost je zásadním tématem posledních měsíců. Většina klientů společnosti Dago řeší materiály, typ tisku i celkové provedení. Chce znát certifikáty a udržitelnost prezentuje např. u řetězců jako velký benefit pro samotné umístění displayů či jednotlivých vystavení.
Nealko je velmi rozmanité – k tématu nealko nápojů pro Marketing & Media
Nealkoholické nápoje jsou velmi obsáhlý segment produktů, kam se řadí vody, ochucené vody, limonády, kolové nápoje, džusy, energetické nápoje, káva a další. Na trhu se stále častěji objevují novinky právě v této kategorii.
MÍSTO PRODEJE: Nealko zkouší příběhy – Hodnocení pro Marketing & Media
Zdravé, nebo ne? Na tom příliš nezáleží, žízeň musí být totiž hlavně vidět.
Fenomény zdání – když POP reklama odrazuje
![foto_fenomeny-zdani-kdyz-92](https://www.dago.cz/wp-content/uploads/2018/09/foto_fenomeny-zdani-kdyz-92-1.jpg)
Ze zkušeností i průzkumů dlouhodobě vyplývá, že zákazníci na POP médiích dlouhodobě oceňují jednoduchost, srozumitelnost a případně vtip. Implementátoři by se tedy měli vyvarovat používání nad míru manipulativních prvků, které některé zákazníky ruší, anebo neadekvátně dráždí a potažmo je odrazují od interakce. Lze je nazvat například fenomény zdání.
Noční můry, které trápí obchodníky
Zde je několik příkladů zdání, která by vaše POP materiály neměly vzbuzovat:
1. Zdání nízké kvality produktu nebo nerelevantní prémiovosti
![](http://i.imgur.com/VKW3WvR.jpg)
V případě mobilních stánků pro uvedení nové řady Samsung Galaxy bylo potřeba vzbudit zejména dojem kvality a atraktivity, která přiláká návštěvníky nákupních center k vyzkoušení produktů Samsung. Provedení muselo odpovídat úrovni, na jaké výrobce produkt prezentuje. Realizace Dago.
2. Zdání nebezpečnosti
![](http://i.imgur.com/jIEVsNY.jpg)
3. Zdání komplikované manipulace s produktem v POP médiu
![](http://i.imgur.com/KQEQ080.jpg)
![](https://www.dago.cz/wp-content/uploads/2018/09/Stojan_Zdani_OK_manipulace.jpg)