Big Shock! přináší hudební zážitek přímo do prodejen
Tradiční letní limitovaná edice energetických drinků Big Shock! MUSIC, která reprezentuje hravost hudebních zážitků a letních festivalů, na sebe nyní v obchodech upozorňuje pomocí unikátního vystavení ve tvaru sluchátek, které jsme v Dagu vytvořili.
Ocenění POP STAR měsíce února 2021 získala realizace JOJO
Portál Mistoprodeje.cz vyhlašuje nového vítěze soutěže POP STAR. Vítězem za měsíc únor se stala realizace JoJo. V tomto měsíci bylo přihlášeno 10 In-storových realizací, které porotci opět hodnotili ve třech kritériích: kreativní zpracování, celkové produkční...
Správně zvolené POS jako podpora prodeje funguje
Úspěšné POS vychází z poznání klienta/zadavatele a brandu. Na ně navazuje určení si cíle, vytvoření strategie řešení POS, kontrola nákupního procesu, nalezení funkčních elementů pro prodej, nalezení benefitů, odlišností atd. Příprava těchto studií zabere více času než produkce samotného POS.
Nová značka rumu Heffron připlula k zákazníkům na lodi
Třtinový rum Heffron má své místo v sortimentu české Palírny U Zeleného stromu už od roku 2019. Nyní na sebe Heffron upozorňuje v českých obchodech pomocí našeho netradičního paletového vystavení ve tvaru lodi a majáku.
Kompletný sortiment Orion na jednom mieste
Nestlé Slovensko v rámci kreatívneho endcapu v predajniach Fresh predstaví ucelenú ponuku cukroviniek Orion.
Propojení dvou různých konceptů Stock slavilo úspěch
Čtyřpaletí pro Stock Plzeň a.s. bylo opravdovou výzvou, slučovalo v sobě totiž prezentaci dvou naprosto odlišných konceptů. Na jedné straně to byly dvě nové tváře rozšiřující rodinu Božkov Republica, a to rumový elixír Božkov Republica Espresso a vodka z cukrové třtiny Božkov Republica Vodka, na druhé straně pak klasika – starý dobrý Fernet Stock Božkov.
Ovčák Éro šílí v obchodech po Brit Meaty Jerky
Ve spolupráci s českým výrobcem zvířecího krmiva VAFO Praha jsme představili nový psí snack Brit Meaty Jerky pomocí originálního permanentního vystavení. To bude ke zhlédnutí ve většině ze 75 zemí, kde společnost působí.
Big Shock vsadil na kreativní nabídku kompletního sortimentu
Značka Big Shock poprvé vystavila svůj kompletní sortiment na jednom místě, a to v rámci nového permanentního vystavení na prodejně Globus v Praze – Čakovicích. Kreativní endcap je kolektivním dílem společnosti Al-Namura a naší agentury.
Pětinásobné zlato z POPAI Awards
I letos se můžeme těšit z úspěchu na soutěži POPAI Awards, na kterých jsme uspěli s pěti realizacemi. Za vynikající realizaci bylo zvoleno vystavení se zubním kartáčkem Oral B.
Voda Natura proudí prodejnami Globus
Seznámit nakupující s balenou vodou Natura a upozornit na její rebranding má nový paletový ostrov pro společnost Coca-Cola HBC. Ten zapadá do široké kampaně s podobným cílem. Čistotu vody z Adršpachu lidem ukazuje pomocí bublající vody mezi skalami a živého jehličnanu uprostřed.
Frisco Night láká stojanem na noční život
Jemně perlivý alkoholický nápoj získal loni na podzim novou variantu Frisco Night. Plzeňský Prazdroj, a. s., tímto krokem reagoval na spotřebitelské chování hlavní cílové skupiny, tedy žen do 35 let, které navštěvují večírky či různé party. Pro komunikaci nové příchutě v off-trade kanálu využil výrobce originální pojetí dočasného stojanu navrženého a vyrobeného naší společností . Naše stojany díky tomu lákají například v prodejnách Billa, Tesco, Albert nebo COOP na atmosféru noční párty a k umocnění zážitku využívá skutečnou disco kouli.
Nápoj Frisco Night přináší novou příchuť Okurka & máta spolu s vyšším obsahem alkoholu – 7 % namísto 4,5 %. Plzeňský Prazdroj tím reaguje na skutečnost, že cílovou skupinu představují aktivní ženy do 35 let, které Frisco pijí na klubových večírcích nebo domácích party. Z toho důvodu využil pro uvedení nové příchutě v off-trade kanálu originální provedení dočasného POP média. Rozhodli jsme se proto pojmout stojan pro Frisco Night tak, aby ladil s jeho pojetím jako stylového doplňku každé noční párty. Ten láká na atmosféru nočního života a k jejímu umocnění používá i skutečnou disco kouli. „Vycházeli jsme především z elegantního a prémiového designu značky, který osloví především ženy a chtěly jsme je v místech prodeje překvapit“ vysvětluje přípravu kreativního návrhu Jana Waldhansová, naše senior project manažerka. Radka Hejduková, project manažerka naší společnosti doplňuje: „ na prodejní stojan jsme pro maximalizaci impulzního potenciálu využili také tematickou „call-to-action“ výzvu – „Vychutnej si všechny barvy noci“. Zároveň jsme jednotlivé police barevně odlišili podle jednotlivých variant Frisca, abychom zákazníky co nejlépe orientovali a zároveň je na první pohled inspirovali nabídkou všech nových příchutí “.
Třpyt nočního života
Výsledná podoba stojanu má schopnost zaujmout nakupující zákazníky, stimulovat jejich emoce a pocity a navnadit je na produkt a moment jeho spotřeby. Specifická barevnost polic a decentní tělo stojanu, doplněné o klíčový vizuál mladé dívky a zmíněnou disco kouli, přináší výrazné odlišení od běžných stojanů, se kterými se zákazníci obvykle v této produktové kategorii setkávají. Celé ztvárnění také vhodně navazuje na nadlinkovou komunikaci a pokouší se sklízet v prodejnách co bylo zaseto do srdcí zákazníků mimo ně.
Zákazníci nový stojan oceňují
Úspěch nové podoby stojanu potvrzuje i náš zákazník Lucie Vaverová, shopper marketing specialista z Plzeňského Prazdroje: „Disco koule perfektně přiláká pozornost nakupujících a stylovou formou tak podporuje novinku Frisco Night i celý redesign značky“. Zároveň dodává „Také z trhu máme na nové stojany Frisco velmi pozitivní zpětnou vazbu od našich zákazníků“ .
Celkem jsme dodali a vyrobili 715 stojanů, z čehož 252 mělo 3D disco kouli, ve zbytku byla ztvárněna ve 2D. Do prodejen byly tyto stojany umístěny v listopadu loňského roku a můžete se s nimi potkávat doposud.
Přejeme produktům Frisco Night a jejím zákazníkům mnoho radostných společných zážitků.
Váš DAGO team