Budvar se spojil s Kofolou a předělal nápoje v Ternu
Českobudějovická prodejna Terno láká zákazníky předělanou kategorií piv a nealko nápojů. Je designově vzdušnější a přehlednější, což má vést ke zpříjemnění nakupování. Pilotní realizace je navržená podle výstupů ročního výz…
Devět ocenění z POPAI AWARDS, Captain Morgan je absolutní vítěz
Na letošních POPAI Awards o nejlepší in-store reklamní prostředky se nám opět podařilo uspět a získali jsme celkem devět ocenění pro sedm projektů včetně absolutního vítězství. To získalo vystavení Captain Morgan, které je…
Nové pokladní zóny od Nestlé zvyšují prodej cukrovinek o více než polovinu
Nestlé realizuje v Česku a na Slovensku dodávky pokladních zón do maloobchodních prodejen. Nese s tím spojené náklady a obchodům nabízí také výrazné zvýšení prodejů kategorie cukrovinek, které v testech dosáhly 57 %. Zajist…
I tento rok se snažíme pomáhat
Uvědomujeme si, že pokud se nám daří, nesmíme být lhostejní vůči těm slabším a nesmíme na ně zapomínat. Pokud něco pro ně můžeme udělat, měli bychom to brát jako samozřejmost.
Dago každým rokem přispívá na několik organiza…
V Electroworldu spolu s Nestlé vylepšujeme prezentaci kapslové kávy
Prodejce elektrospotřebičů Electroworld spouští v prodejnách redesign kategorie kapslové kávy. Aktuálně se testuje na dvou prodejnách, do konce roku jich bude dalších pět, v příštím roce zbývající. Projekt koordinujeme se záš…
Robot Karel je k zastižení v Albertu a Hrušce
Kampaň Kofoly s robotem Karlem zaměřenou na podporu nových příchutí probíhá také v in-store prostředí. Po Globusu nyní běží v prodejnách Aholdu a vybraných obchodech Hruška. V tomto vystavení dal klient proti minulosti větš…
Captain Morgan brázdí vody prodejen Globus
V průběhu července je v řetězcích Globus k vidění akční vystavení připomínající loď, které jsme pro značku Captain Morgan vytvořili. Vedle důrazu na prodejní akci je záměrem také rozvoj značky. Výrazným rysem je námořní sty…
Podařilo se nám proměnit všech pět nominací: Z POPAI Awards Paris si vezeme zlato, dvě stříbra a dva bronzy
Ve čtvrtek se nám podařilo proměnit všechny nominace a získali jsme první místo za vystavení Lego Duplo, druhé a třetí místo v kategorii nápojů pro Jaegermeister a Birell a druhé místo za playtable, u něhož si zákazníci v G…
Jarní dávka čerstvého Pinterestu
Analogové realizace opět předmětem zájmu
Pařížský veletrh příliš technologických inovací neukázal. Kreativita spočívala především v originálním designu a kombinacích materiálů.
Veletrh Marketing Point de Vente (MPV) si tradičně „vystačil“ s jedním pavilonem v pař…
Frisco Night láká stojanem na noční život
![foto1_30](https://www.dago.cz/wp-content/uploads/2018/09/foto1_30.jpg)
Jemně perlivý alkoholický nápoj získal loni na podzim novou variantu Frisco Night. Plzeňský Prazdroj, a. s., tímto krokem reagoval na spotřebitelské chování hlavní cílové skupiny, tedy žen do 35 let, které navštěvují večírky či různé party. Pro komunikaci nové příchutě v off-trade kanálu využil výrobce originální pojetí dočasného stojanu navrženého a vyrobeného naší společností . Naše stojany díky tomu lákají například v prodejnách Billa, Tesco, Albert nebo COOP na atmosféru noční párty a k umocnění zážitku využívá skutečnou disco kouli.
Nápoj Frisco Night přináší novou příchuť Okurka & máta spolu s vyšším obsahem alkoholu – 7 % namísto 4,5 %. Plzeňský Prazdroj tím reaguje na skutečnost, že cílovou skupinu představují aktivní ženy do 35 let, které Frisco pijí na klubových večírcích nebo domácích party. Z toho důvodu využil pro uvedení nové příchutě v off-trade kanálu originální provedení dočasného POP média. Rozhodli jsme se proto pojmout stojan pro Frisco Night tak, aby ladil s jeho pojetím jako stylového doplňku každé noční párty. Ten láká na atmosféru nočního života a k jejímu umocnění používá i skutečnou disco kouli. „Vycházeli jsme především z elegantního a prémiového designu značky, který osloví především ženy a chtěly jsme je v místech prodeje překvapit“ vysvětluje přípravu kreativního návrhu Jana Waldhansová, naše senior project manažerka. Radka Hejduková, project manažerka naší společnosti doplňuje: „ na prodejní stojan jsme pro maximalizaci impulzního potenciálu využili také tematickou „call-to-action“ výzvu – „Vychutnej si všechny barvy noci“. Zároveň jsme jednotlivé police barevně odlišili podle jednotlivých variant Frisca, abychom zákazníky co nejlépe orientovali a zároveň je na první pohled inspirovali nabídkou všech nových příchutí “.
Třpyt nočního života
Výsledná podoba stojanu má schopnost zaujmout nakupující zákazníky, stimulovat jejich emoce a pocity a navnadit je na produkt a moment jeho spotřeby. Specifická barevnost polic a decentní tělo stojanu, doplněné o klíčový vizuál mladé dívky a zmíněnou disco kouli, přináší výrazné odlišení od běžných stojanů, se kterými se zákazníci obvykle v této produktové kategorii setkávají. Celé ztvárnění také vhodně navazuje na nadlinkovou komunikaci a pokouší se sklízet v prodejnách co bylo zaseto do srdcí zákazníků mimo ně.
Zákazníci nový stojan oceňují
Úspěch nové podoby stojanu potvrzuje i náš zákazník Lucie Vaverová, shopper marketing specialista z Plzeňského Prazdroje: „Disco koule perfektně přiláká pozornost nakupujících a stylovou formou tak podporuje novinku Frisco Night i celý redesign značky“. Zároveň dodává „Také z trhu máme na nové stojany Frisco velmi pozitivní zpětnou vazbu od našich zákazníků“ .
Celkem jsme dodali a vyrobili 715 stojanů, z čehož 252 mělo 3D disco kouli, ve zbytku byla ztvárněna ve 2D. Do prodejen byly tyto stojany umístěny v listopadu loňského roku a můžete se s nimi potkávat doposud.
Přejeme produktům Frisco Night a jejím zákazníkům mnoho radostných společných zážitků.
Váš DAGO team