POPAI CE AWARDS ovládla loď Kapitána Morgana

Minulý týden proběhlo v Praze tradiční vyhlášení cen POPAI Central Europe Awards 2015. Naší společnosti se podařilo uspět se třemi realizacemi, z nichž pojízdný bar Loď Captain Morgan pro Stock Plzeň triumfoval čtyřmi oceněn…

Whisky festival z vás udělá experta

Společnost Rémy Cointreau, jež distribuuje řadu značek whisky a bourbonů, připravila pro české zákazníky Whisky festival. Je určen všem, kdo chtějí poznat nejoceňovanější světové whisky. Zákazníci mají šanci získat s nákupe…

Captain Morgan v novém plavidle

Značka karibského rumu Captain Morgan začala k prezentaci na promo akcích a festivalech využívat nový mobilní bar ve tvaru lodi, který pro ni vytvořila naše společnost. Atmosféru vedle působivého vzhledu a řezbářské práce p…

HP poutá hráče k hernímu oltáři

Hewlett Packard (HP) má ve svém portfoliu notebook zaměřený na hráče nazvaný HP Omen. K příležitosti jeho vydání se rozhodla využít na vybraných prodejnách výrazný stojan, který působí vizuálně i zvukově. Stojan, který jsme…

POPAI Masters Chicago

V říjnu se v Chicagu uskuteční tradiční POPAI University Master´s Program. Prestižní vzdělávací program se zaměří například na využití neuromarketingu, design a kreativitu, nákupní chování a další témata z oblasti shopper m…

GlaxoSmithKline SIS v Globusu

Společnost GlaxoSmithKline Consumer Healthcare (GSK) se rozhodla využít shop-in-shop v plzeňském a pražském Globusu k prezentaci svých zubních značek. Kruhový stojan prezentuje značky Sensodyne, Paradontax a Corega. Vystave…

3D CHALUPY OD NESTLE V GLOBUSU

Společnost Nestlé v červnu a červenci podporuje prodej všech značek bonbonů. Činí tak pomocí soutěže „S bonbóny tě baví svět!“ ve spolupráci s portálem chatyachalupy.cz. Výherci v ČR i na Slovensku si užijí celkem 42 pobytů…

In-store v Šanghaji a Pekingu

Právě jsme se vrátili ze světa, kam jsme se vydali za dalším in-store dobrodružstvím s tradičním cílem inspirovat se a obhlédnout nové trendy v oboru P.O.P. komunikace. Tentokrát jsme zamířili do Číny. Nejprve na veletrh C-…

JOJO v Tesco přitahuje zákazníky uhrančivým kruhem

Značka bonbonů JOJO od minulého týdne podporuje prodeje ve vybraných prodejnách TESCO námi navrženými a vyrobenými regálovými čely s vířící fantazií v hlavní roli. Cílovou skupinou jsou trochu překvapivě mladé ženy. Kromě p…

Frisco Night láká stojanem na noční život

Jemně perlivý alkoholický nápoj získal loni na podzim novou variantu Frisco Night. Plzeňský Prazdroj, a. s., tímto krokem reagoval na spotřebitelské chování hlavní cílové skupiny, tedy žen do 35 let, které navštěvují večírky či různé party. Pro komunikaci nové příchutě v off-trade kanálu využil výrobce originální pojetí dočasného stojanu navrženého a vyrobeného naší společností . Naše stojany díky tomu lákají například v prodejnách Billa, Tesco, Albert nebo COOP na atmosféru noční párty a k umocnění zážitku využívá skutečnou disco kouli.

Nápoj Frisco Night přináší novou příchuť Okurka & máta spolu s vyšším obsahem alkoholu – 7 % namísto 4,5 %. Plzeňský Prazdroj tím reaguje na skutečnost, že cílovou skupinu představují aktivní ženy do 35 let, které Frisco pijí na klubových večírcích nebo domácích party. Z toho důvodu využil pro uvedení nové příchutě v off-trade kanálu originální provedení dočasného POP média. Rozhodli jsme se proto pojmout stojan pro Frisco Night tak, aby ladil s jeho pojetím jako stylového doplňku každé noční párty. Ten láká na atmosféru nočního života a k jejímu umocnění používá i skutečnou disco kouli. „Vycházeli jsme především z elegantního a prémiového designu značky, který osloví především ženy a chtěly jsme je v místech prodeje překvapit“ vysvětluje přípravu kreativního návrhu Jana Waldhansová, naše senior project manažerka. Radka Hejduková, project manažerka naší společnosti doplňuje:  „ na prodejní stojan jsme pro maximalizaci impulzního potenciálu využili také tematickou  „call-to-action“ výzvu – „Vychutnej si všechny barvy noci“. Zároveň jsme jednotlivé police barevně odlišili podle jednotlivých variant Frisca, abychom zákazníky co nejlépe orientovali a zároveň je na první pohled inspirovali nabídkou všech nových příchutí “.

Třpyt nočního života

Výsledná podoba stojanu má schopnost zaujmout nakupující zákazníky, stimulovat jejich emoce a pocity a navnadit je na produkt a moment jeho spotřeby.  Specifická barevnost polic a decentní tělo stojanu, doplněné o klíčový vizuál mladé dívky a zmíněnou disco kouli, přináší výrazné odlišení od běžných stojanů, se kterými se zákazníci obvykle v této produktové kategorii setkávají. Celé ztvárnění také vhodně navazuje na nadlinkovou komunikaci a pokouší se sklízet v prodejnách co bylo zaseto do srdcí zákazníků mimo ně.

Zákazníci nový stojan oceňují

Úspěch nové podoby stojanu potvrzuje i náš zákazník Lucie Vaverová, shopper marketing specialista z Plzeňského Prazdroje: „Disco koule perfektně přiláká pozornost nakupujících a stylovou formou tak podporuje novinku Frisco Night i celý redesign značky“. Zároveň dodává „Také z trhu máme na nové stojany Frisco velmi pozitivní zpětnou vazbu od našich zákazníků“ .

Celkem jsme dodali a  vyrobili 715 stojanů, z čehož 252 mělo 3D disco kouli, ve zbytku byla ztvárněna ve 2D. Do prodejen byly tyto stojany umístěny v listopadu loňského roku a můžete se s nimi potkávat doposud.

Přejeme produktům Frisco Night a jejím zákazníkům mnoho radostných společných zážitků.

Váš DAGO team

Fotogalerie

Pin It on Pinterest

Share This