Za prodejní stěnu Purina jsme získali ocenění POP STAR měsíce října 2021
Portál Mistoprodeje.cz vyhlašuje nového vítěze soutěže POP STAR. Vítězem za měsíc říjen se stala realizace Prodejní stěna Purina.
Sortiment Vitana a Hamé se dá pořídit přímo ve vánoční kuchyni
Produkty značky Vitana a Hamé zaujímají již tradiční místo v českých domácnostech.
Celkem šest ocenění jsme získali v soutěži POPAI Awards
Ve čtvrtek 25. listopadu se uskutečnilo slavnostní vyhlášení výsledků soutěže POPAI Awards, ve které jsou oceňovány nejlepší projekty in store komunikace v místě prodeje na domácím i na zahraničním trhu. I letos jsme uspěli a odnášíme si celkem šest ocenění.
Nepodceňujme mileniály aneb Kde hledat zaměstnance?
Naše branže se pod tlakem pandemických změn nachází v renesanční době.
Ocenění POP STAR měsíce srpna 2021 získala realizace Aperol
Portál Mistoprodeje.cz vyhlásil nového vítěze soutěže o nejlepší in-store realizaci měsíce POP STAR. Vítězem za měsíc srpen se stalo naše dílo – realizace Aperol.
Model jelení hlavy aneb 3D tisk jako nový prvek POS materiálu
V měsíci srpnu mohli zákazníci v prodejnách Ahold narazit na inovativní vystavení od společnosti DAGO s použitím nového prvku POS materiálů – 3D tisku. Vznikl tak originální shop-in-shop, který na první pohled zachycuje jedinečnou filozofii značky Jägermeister.
Pro Purinu jsme vytvořili unikátní shop-in-shop vystavení
Prodeje chovatelských potřeb v kamenných i internetových obchodech stále rostou. Češi, proslulí jako chovatelé domácích mazlíčků, se tak stávají lídry v segmentu pet food. Jedním z nejdůležitějších kritérií při výběru krmiva je rozhodně jeho kvalita.
Kvalitní vystavení umí změnit postoje
In-store kampaň Red Bullu od Dago dotáhla misi virálního videa k nákupnímu košíku a zvýšila prodeje o 20 procent.
Red Bull prechádza s formulou 1 české a slovenské predajne
V obchodoch a na čerpacích staniciach naprieč Českom a Slovenskom teraz púta pozornosť netradičná prezentácia značky a produktov Red Bull s tematikou formuly 1.
Ocenění POP STAR měsíce dubna 2021 získaly po měsíci opět dvě realizace – limitovaná edice – BIG SHOCK! MUSIC 2021 a STARBUCKS
Portál Mistoprodeje.cz vyhlašuje nového vítěze soutěže POP STAR. Vítězem za měsíc duben se staly dvě realizace. Jsou to realizace Limitovaná edice – Big Shock! MUSIC! 2021 a Starbucks. Na třetím místě se umístila kampaň SIS Bonduelle. V dubnu bylo přihlášeno 10...
Frisco Night láká stojanem na noční život
Jemně perlivý alkoholický nápoj získal loni na podzim novou variantu Frisco Night. Plzeňský Prazdroj, a. s., tímto krokem reagoval na spotřebitelské chování hlavní cílové skupiny, tedy žen do 35 let, které navštěvují večírky či různé party. Pro komunikaci nové příchutě v off-trade kanálu využil výrobce originální pojetí dočasného stojanu navrženého a vyrobeného naší společností . Naše stojany díky tomu lákají například v prodejnách Billa, Tesco, Albert nebo COOP na atmosféru noční párty a k umocnění zážitku využívá skutečnou disco kouli.
Nápoj Frisco Night přináší novou příchuť Okurka & máta spolu s vyšším obsahem alkoholu – 7 % namísto 4,5 %. Plzeňský Prazdroj tím reaguje na skutečnost, že cílovou skupinu představují aktivní ženy do 35 let, které Frisco pijí na klubových večírcích nebo domácích party. Z toho důvodu využil pro uvedení nové příchutě v off-trade kanálu originální provedení dočasného POP média. Rozhodli jsme se proto pojmout stojan pro Frisco Night tak, aby ladil s jeho pojetím jako stylového doplňku každé noční párty. Ten láká na atmosféru nočního života a k jejímu umocnění používá i skutečnou disco kouli. „Vycházeli jsme především z elegantního a prémiového designu značky, který osloví především ženy a chtěly jsme je v místech prodeje překvapit“ vysvětluje přípravu kreativního návrhu Jana Waldhansová, naše senior project manažerka. Radka Hejduková, project manažerka naší společnosti doplňuje: „ na prodejní stojan jsme pro maximalizaci impulzního potenciálu využili také tematickou „call-to-action“ výzvu – „Vychutnej si všechny barvy noci“. Zároveň jsme jednotlivé police barevně odlišili podle jednotlivých variant Frisca, abychom zákazníky co nejlépe orientovali a zároveň je na první pohled inspirovali nabídkou všech nových příchutí “.
Třpyt nočního života
Výsledná podoba stojanu má schopnost zaujmout nakupující zákazníky, stimulovat jejich emoce a pocity a navnadit je na produkt a moment jeho spotřeby. Specifická barevnost polic a decentní tělo stojanu, doplněné o klíčový vizuál mladé dívky a zmíněnou disco kouli, přináší výrazné odlišení od běžných stojanů, se kterými se zákazníci obvykle v této produktové kategorii setkávají. Celé ztvárnění také vhodně navazuje na nadlinkovou komunikaci a pokouší se sklízet v prodejnách co bylo zaseto do srdcí zákazníků mimo ně.
Zákazníci nový stojan oceňují
Úspěch nové podoby stojanu potvrzuje i náš zákazník Lucie Vaverová, shopper marketing specialista z Plzeňského Prazdroje: „Disco koule perfektně přiláká pozornost nakupujících a stylovou formou tak podporuje novinku Frisco Night i celý redesign značky“. Zároveň dodává „Také z trhu máme na nové stojany Frisco velmi pozitivní zpětnou vazbu od našich zákazníků“ .
Celkem jsme dodali a vyrobili 715 stojanů, z čehož 252 mělo 3D disco kouli, ve zbytku byla ztvárněna ve 2D. Do prodejen byly tyto stojany umístěny v listopadu loňského roku a můžete se s nimi potkávat doposud.
Přejeme produktům Frisco Night a jejím zákazníkům mnoho radostných společných zážitků.
Váš DAGO team