Frisco Night láká stojanem na noční život

Jemně perlivý alkoholický nápoj získal loni na podzim novou variantu Frisco Night. Plzeňský Prazdroj, a. s., tímto krokem reagoval na spotřebitelské chování hlavní cílové skupiny, tedy žen do 35 let, které navštěvují večírk…

Futuristická POP prezentace Samsung

Nová prémiová řada lednic a praček značky Samsung má v pražském showroomu kuchyňského studia Sýkora svou vlastní malou výstavu realizovanou naší společností. Společnost Samsung Electronics totiž uvedla na konci loňského rok…

Marketér roku 2015 – znovu jsme partnery

Protože nám záleží na českém marketingu, snažíme se ho růzými způsoby podporovat. Jednou z našich aktivit je již mnohaleté partnerství soutěže o Marketéra roku organizované Českou marketingovou společností, která právě vyhl…

Chytrý regál umí namíchat drinky

Míchané nápoje a lihoviny patří k sobě, proč tedy zákazníkovi nenabídnout návod, jak si udělat ten správný koktejl, přímo v obchodě? Díky novému „drink-mixovému“ regálu, který jsme zrealizovali pro firmu Brown-Forman Czechi…

Naše vítězství v POPAI AWARDS 2014

Devět. Přesně tolik ocenění jsme získali za naše P.O.P. aplikace přihlášené do mezinárodní soutěže o nejlepší prostředky komunikace a reklamy v prodejních místech POPAI AWARDS. Odbornou porotu nejvíce zaujala POP aplikace p…

Unikátní POP pro M&M´s v TESCO

Vytvořit unikátní P.O.P. aplikaci pro cukrovinky nebývá jednoduché. Zákazníci navíc koupi těchto produktů často neplánují a sladkosti v košíku mnohdy skončí až na základě impulzního rozhodnutí. Společnosti Wrigley se ve spo…

Shop in shop ACER pro Alzu

Jak nalákat zákazníky obchodu s elektronikou, aby se nebáli vyzkoušet veškeré vystavené technologie značky Acer a případně si je i pořídili? Vsadili jsme na prostorný a elegantní shop-in-shop.
Společnost Acer využila aktuál…

JOJO shop-in-shop v TESCO

Nestle nám dalo v srpnu příležitost vytvořit specifické shop in shopy pro oblíbenou značku bonbónů JOJO. V tuzemských prodejnách Tesco tak vzniká specifický bonbónový svět, který zákazníky upoutá hned na první pohled. Shop-…

Český svět grilování 2

Společnost Groupe Bongrain ve spolupráci s námi navázala na úspěšnou loňskou kampaň Českého světa grilování. I letos jsme tak pro zákazníky prodejen Interspar mohli navrhnout, vyrobit a nainstalovat tematické grilovací prom…

GEM-GEN2 – máme nový informační systém

Náš tým DAGO se kromě zajímavých realizací může pochlubit ještě jednou zajímavou věcí. Je jí unikátní, na míru vytvořený informační systém GEM druhé generace, založený na platformě Lotus Notes od IBM.

Ve společnosti DAGO jsme vždy potřebovali k projektovému řízení takový systém, který nám umožní co nejefektivnější správu složitých a náročných projektů z POP segmentu. Nejedná se jen o úložiště dat a podkladů, ale o interaktivní prostor pro přehlednou, variabilní a uživatelsky přívětivou koordinaci jednotlivých kroků při tvorbě zakázek,“ vysvětluje Marek Končitík, sales and marketing director.

Výsledkem je systém GEM druhé generace, jenž rozvinul dosavadní informační systém GEM1, který společnost využívala a průběžně rozvíjela již od roku 1999. Jeho novou generaci pro DAGO na míru vytvářela v posledních třech letech společnost RENTEL. „Nebylo snadné vytvořit systém, který by splňoval všechny naše požadavky, ale podařilo se a nyní můžeme říci, že se jedná skutečně o unikátní software, a to v několika rovinách: projekty jsou v systému spravovány podle toho, v jakém stavu se projekt nachází, zároveň vždy u každé zakázky jsou dostupná veškerá data a přehledný ekonomický reporting, samozřejmostí je několik možností komunikace mezi interními i externími subjekty, které na projektu participují,“ popisuje systém, který v DAGO používáme ve zkušební beta verzi od začátku tohoto roku, Marek Končitík. Jako výhodu zmiňuje i další aplikace, např. katalog produktů, skladová evidence, řízení logistiky, financí apod.
Také v rámci zadávání a řízení zakázek v produkci je pro nás nyní nový systém ještě efektivnějším nástrojem. GEM-GEN2 umožnil výrazné zrychlení celého procesu – kalkulace do 24 hodin, produkci v řádu dnů až týdnů. Rovněž manažerské nástavby systému, tzv. dashboardy, zajišťují přehlednější filtrovanou orientaci v zakázkách pro manažery relevantních částí projektů.
Systém umožňuje i přímý přístup klientů a dodavatelů, díky kterému se například nehromadí data a velké soubory v e-mailech, ale jsou vždy dostupné a aktuální jednoduše prostřednictvím webového rozhraní.
Celý systém průběžně dolaďujeme a rozvíjíme, nicméně již nyní, po necelém roce používání, můžeme říci, že bez tohoto výkonného pomocníka bychom již nedokázali koordinovat takové množství projektů při aktuální lidské kapacitě týmu DAGO. Děkujeme společnosti RENTEL i všem kolegům za skvělou práci a trpělivost při vývoji a zavádění systému!
Váš tým DAGO

Pin It on Pinterest

Share This