Chráněné dílny

Naše společnost rozšířila v letošním srpnu spolupráci s organizacemi se statutem chráněná dílna. V kontextu našeho etického kodexu se snažíme pomoci handicapovaným občanům se níženou pracovní schopností, tedy těm, kteří maj…

Nové fotostěny v ElectroWorld

Nové in-store řešení fotostěn v ElectroWorld od Dago. Již několik měsíců naše společnost ve spolupráci s maloobchodní společností Electro World, s.r.o., spolupracuje na projektu remodelingu prezentačních stěn na fotoaparáty…

Mobilní prodejní vozík KOLONÁDA

Pro svého klienta Kraft Foods jsme navrhli a vyrobili specifický prezentační stánek KOLONÁDA – mobilní prodejní vozík v retro stylu evokující dobu založení výroby tradičních oplatek Kolonáda.

Tvarem i konstrukčním řešením…

Prodejní demo jednotka Huawei

Prodejní demo jednotka Huawei – play table. Společnost Huawei se ve spolupráci s naší společností rozhodla posílit in-store prezentaci svých výrobků v prodejně internetového prodejce Alza.

Za tímto účelem jsme navrhli, vyrob…

Paletové ostrovy Budějovický Budvar

Dekorace paletových ostrovů Budějovický Budvar. Pro společnost Budějovický Budvar jsme navrhli a vyrobili projekt tří specifických dekorací paletových ostrovů. Jednalo se o dekoraci jedné palety s maximální visibilitou při…

Shop in shop Nikon v Alza

Nový projekt – Shop in shop Nikon v Alza. Naše společnost DAGO Vám představuje novou realizaci sofistikovaného shop in shopu Nikon, který jsme vyrobili a nainstalovali v prodejně Alza Bratislava. Zatímco většina podobných p…

ŠKOLENÍ – DAGO

Naše společnost nabízí svým klientům v rámci přístupu DAGO CIS (Complex In-store Solution) nový, unikátní, prakticko-teoretický školicí program zaměřený na in-store komunikaci. Školení je určeno implementátorům POP projektů z…

Sales promo v hobby marketech

O tom, že POS lze přizpůsobit i produktům mimo tradiční FMCG, není pochyb – ostatně vídáme podporu u telco, automotive či finančních služeb. Jak ale na atraktivní předvádění vrtaček, pil, brusek a jiných hobby produktů? Robe…

Nová firemní strategie

Na celofiremní konferenci jsme představili novou firemní strategii na příštích 5 let. Jejím základem je zejména zvyšování firemního know how v oblasti POP/POS, profilace jako znalostní firma a kromě stabilního růstu a akviz…

GEM-GEN2 – máme nový informační systém

Náš tým DAGO se kromě zajímavých realizací může pochlubit ještě jednou zajímavou věcí. Je jí unikátní, na míru vytvořený informační systém GEM druhé generace, založený na platformě Lotus Notes od IBM.

Ve společnosti DAGO jsme vždy potřebovali k projektovému řízení takový systém, který nám umožní co nejefektivnější správu složitých a náročných projektů z POP segmentu. Nejedná se jen o úložiště dat a podkladů, ale o interaktivní prostor pro přehlednou, variabilní a uživatelsky přívětivou koordinaci jednotlivých kroků při tvorbě zakázek,“ vysvětluje Marek Končitík, sales and marketing director.

Výsledkem je systém GEM druhé generace, jenž rozvinul dosavadní informační systém GEM1, který společnost využívala a průběžně rozvíjela již od roku 1999. Jeho novou generaci pro DAGO na míru vytvářela v posledních třech letech společnost RENTEL. „Nebylo snadné vytvořit systém, který by splňoval všechny naše požadavky, ale podařilo se a nyní můžeme říci, že se jedná skutečně o unikátní software, a to v několika rovinách: projekty jsou v systému spravovány podle toho, v jakém stavu se projekt nachází, zároveň vždy u každé zakázky jsou dostupná veškerá data a přehledný ekonomický reporting, samozřejmostí je několik možností komunikace mezi interními i externími subjekty, které na projektu participují,“ popisuje systém, který v DAGO používáme ve zkušební beta verzi od začátku tohoto roku, Marek Končitík. Jako výhodu zmiňuje i další aplikace, např. katalog produktů, skladová evidence, řízení logistiky, financí apod.
Také v rámci zadávání a řízení zakázek v produkci je pro nás nyní nový systém ještě efektivnějším nástrojem. GEM-GEN2 umožnil výrazné zrychlení celého procesu – kalkulace do 24 hodin, produkci v řádu dnů až týdnů. Rovněž manažerské nástavby systému, tzv. dashboardy, zajišťují přehlednější filtrovanou orientaci v zakázkách pro manažery relevantních částí projektů.
Systém umožňuje i přímý přístup klientů a dodavatelů, díky kterému se například nehromadí data a velké soubory v e-mailech, ale jsou vždy dostupné a aktuální jednoduše prostřednictvím webového rozhraní.
Celý systém průběžně dolaďujeme a rozvíjíme, nicméně již nyní, po necelém roce používání, můžeme říci, že bez tohoto výkonného pomocníka bychom již nedokázali koordinovat takové množství projektů při aktuální lidské kapacitě týmu DAGO. Děkujeme společnosti RENTEL i všem kolegům za skvělou práci a trpělivost při vývoji a zavádění systému!
Váš tým DAGO

Pin It on Pinterest

Dago s.r.o.
undefined
undefined
undefined
undefined
undefined
Share This