Další chuťovky z Pinterestu
Opět jsme pro vás vybrali zajímavé realizace, které jsme objevili na Pinterestu.
Nechte se inspirovat v naší fotogalerii nebo na Pi…
Jack Daniel’s oslavil 150. výročí s originálními regály v Tescu
U příležitosti 150. výročí založení první palírny Jack Daniel’s připravila společnost Brown-Forman pro zákazníky kampaň s limitovanou edicí whiskey Jack Daniel’s a prémiovými doprovodnými předměty. V obchodním řetězci Tesco…
Společnost Pet Center představila novou podobu poboček
Prodejce potřeb pro domácí mazlíčky Pet Center redesignuje prodejny a své zákazníky láká na vzdušnější a modernější prostředí. Modernizované pojetí in-store designu se netýká pouze nově otevřených prodejen, ale postupně se…
Originální Metaxa party
S nápadem, jak originálně ozvláštnit nadcházející letní party jsme přišli společně se společností Rémy Cointreau. Svým zákazníkům v Bratislavě nabízí během letních měsíců k pronájmu kontejner Metaxa Partyhaus zařízený jako…
Nescafé Dolce Gusto zve na kávu s novou podobou stojanů
Společnost Nestlé připravila pro milovníky kávy nový branding a také větší balení oblíbené kávy Nescafé Dolce Gusto. Jako součást komplexní podpory jsme pro klienta zrealizovali moderní a elegantní vystavení, které nyní lák…
Vítězství na POPAI Awards v Paříži pro tři naše projekty
Z letošního ročníku prestižní evropské soutěže POPAI Awards Paris putují do České republiky hned tři ocenění a všechna pro projekty realizované naší společností. Z Francie si přivezeme jedno zlaté umístění, jedno stříbrné a…
DAGO je nově partnerem výzkumného projektu POPAI CE
Znalost maloobchodního trhu v České republice je pro naší práci zásadní. Současně nám velmi záleží na jeho fungování, a proto jsme v DAGU přivítali možnost stát se partnerem výzkumného projektu asociace POPAI CE zaměřeného…
Metaxa domácí party a Kingswood Rosé s příjemným posezením se ciderem
Hned dvě realizace pro produkty z kategorie alkoholických nápojů jsme dostali od našich klientů příležitost vyvinout a implementovat do prodejen. Jednou z nich je originální regálový modul Metaxa, který radí zákazníkům, jak…
Vitana farmářské tržiště v hypermarketech
Praha, 9. května 2016 – Společnost Vitana, lídr v polévkové produktové kategorii, představila novou řadu polévek a rozhodla se podpořit launch lákavým vystavením. Zákazníky ke skvělým produktům lákala realizace, díky níž si…
POPAI Awards Paris – i letos se nám zadařilo.
Praha, Paříž, 7. dubna 2016 – Prestižní evropská soutěž POPAI Awards Paris v úterý oznámila projekty, které postupují do červnového finále. Tři z nich realizovala naše společnost a již teď je jasné, že získají ve svých kate…
GlaxoSmithKline SIS v Globusu
Společnost GlaxoSmithKline Consumer Healthcare (GSK) se rozhodla využít shop-in-shop v plzeňském a pražském Globusu k prezentaci svých zubních značek. Kruhový stojan prezentuje značky Sensodyne, Paradontax a Corega. Vystavení usnadňuje orientaci v sortimentu a poskytuje dostatek informací k péči o chrup. Kreativní návrh, výrobu a implementaci zajistila naše společnost.
GSK disponuje v oblasti terapeutické zubní hygieny třemi značkami: Sensodyne, Paradontax a Corega. Druhotné vystavení, pro něž se GSK rozhodla, se liší od běžných POS médií používaných v této kategorii. „Věříme, že získá pozornost nakupujících. Reagujeme tím zejména na spotřebitelské bariéry, kdy široká nabídka představuje jedno z úskalí. Spotřebitelé se totiž neorientují, nerozumí benefitům a rozdílům mezi výrobky,“ říká Lenka Školoudová, Shopper Activation Manager GlaxoSmithKline. Zmatený zákazník tak často raději zvolí výrobek, který již zná. Bariéru představuje také míra znalostí, kdy zákazníci mnohdy netuší, že například krvácení dásní mohou řešit správnou ústní hygienou, ke které jim GlaxoSmithKline nabízí cestu novou POP aplikací. „V neposlední řadě vnímáme, že celá kategorie postrádá emoce, chybí zde příjemný zážitek z nakupování, který posilujeme právě touto novou POP aktivitou“ doplňuje Lenka Školoudová. Na každé ze tří stran je vystavena jedna ze značek včetně jednoduchých rad k ústní hygieně. Provedení z lesklého lamina navozuje prémiový dojem a spolu s celkovým prosvětlením včetně polic symbolizuje odbornost a expertnost a zároveň jsme chtěli zaujmout kolemjdoucí zákazníky.
Váš DAGO team
Fotogalerie