To nejlepší z Shop! Design Awards: hodnocení pro Marketing&Media

Ceny v globální soutěži Shop! Design Awards byly uděleny. Své favority z oceněných projektů vybrala naše projektová manažerka Annette Schulze. Vybrané projekty: AT&T M&M's Buff City Soap Všechny realizace jsou naprosto skvělé. Mnou vybrané realizace ale...

Nominace v POPAI Awards Paris pro Domácí kavárnu od Nestlé

V letošním ročníku soutěže POPAI Awards Paris 2022 získal nominaci náš projekt pro značky Starbucks a Nescafé Dolce Gusto v kategorii permanentních POS – jídlo a nápoje. Vystavení vyhrálo kategorii Potraviny v české soutěži POPAI Awards 2021. Shop in shop s názvem...

Salute! To nejlepší z Itálie najdete na jednom místě

Italové si život umějí vychutnat. Jejich vášeň k životu je pověstná. A na to sází i nové vystavení pro Ultra Premium Brands, které vás mrknutím oka přenese do prosluněných italských ulic. Vydejte se s námi na cestu!

GlaxoSmithKline SIS v Globusu

Společnost GlaxoSmithKline Consumer Healthcare (GSK) se rozhodla využít shop-in-shop v plzeňském a pražském Globusu k prezentaci svých zubních značek. Kruhový stojan prezentuje značky Sensodyne, Paradontax a Corega. Vystavení usnadňuje orientaci v sortimentu a poskytuje dostatek informací k péči o chrup. Kreativní návrh, výrobu a implementaci zajistila naše společnost.

GSK disponuje v oblasti terapeutické zubní hygieny třemi značkami: Sensodyne, Paradontax a Corega. Druhotné vystavení, pro něž se GSK rozhodla, se liší od běžných POS médií používaných v této kategorii. „Věříme, že získá pozornost nakupujících. Reagujeme tím zejména na spotřebitelské bariéry, kdy široká nabídka představuje jedno z úskalí. Spotřebitelé se totiž neorientují, nerozumí benefitům a rozdílům mezi výrobky,“ říká Lenka Školoudová, Shopper Activation Manager GlaxoSmithKline. Zmatený zákazník tak často raději zvolí výrobek, který již zná. Bariéru představuje také míra znalostí, kdy zákazníci mnohdy netuší, že například krvácení dásní mohou řešit správnou ústní hygienou, ke které jim GlaxoSmithKline nabízí cestu novou POP aplikací. „V neposlední řadě vnímáme, že celá kategorie postrádá emoce, chybí zde příjemný zážitek z nakupování, který posilujeme právě touto novou POP aktivitou“ doplňuje Lenka Školoudová. Na každé ze tří stran je vystavena jedna ze značek včetně jednoduchých rad k ústní hygieně. Provedení z lesklého lamina navozuje prémiový dojem a spolu s celkovým prosvětlením včetně polic symbolizuje odbornost a expertnost a zároveň jsme chtěli zaujmout kolemjdoucí zákazníky.

Váš DAGO team

Fotogalerie

 

Pin It on Pinterest

Share This