Opojení technologiemi polevilo, prim hraje autenticita

Z naší návštěvy veletrhu Globalshop bylo zřejmé, že adorace digitálními technologiemi ochladla.
Veletrh Globalshop, jenž se letos z Las Vegas přestěhoval zpět do Chicaga, vyzařoval o poznání méně nadšení z digitálních techn…

Metaxa v retailu rozvíjí značku

Značka řeckých destilátů Metaxa přišla s vystavením v prodejnách Globus. Vedle podpory prodeje se zaměřuje na budování značky. Letošní rok je k tomu dobrá příležitost, neboť Metaxa prochází změnou vizuální identity. Připrav…

POPAI Euro Awards Paris: 5 našich projektů ve finále

Na úterním vyhlášení letošních POPAI Awards Paris jsme jako jediná česká firma získali 5 nominací našich projektů. Přihlášeno bylo 313 projektů ze 46 kategorií (loni 277 realizací ve 37 kategoriích). Finále proběhne v červn…

BIG SHOCK! dakarský adrenalin

Značka energetického nápoje BIG SHOCK! připravila pro zákazníky soutěž, v níž mohou vyhrát projížďku v závodním speciálu, který se letos účastnil Rallye Dakar. Na soutěž láká dvoupaletové vystavení s kartonovou maketou závo…

Remodelling Nestlé podnikové prodejny

Společnost Nestlé provedla remodelling své podnikové prodejny v Praze Modřanech. Zadání usilovalo o inovativní řešení, které zvládne ještě lépe reprezentovat společnost a její produkty. Kombinace materiálů i rozvržení prode…

Vychází kniha Marketingová komunikace v místě prodeje

Představujeme Vám novou knihu Marketingová komunikace v místě prodeje, která mapuje oblasti POP komunikace a Shopper Marketingu. Autorem je náš Managing partner Daniel Jesenský s týmem spoluautorů.

Tato v našem oboru uniká…

Adrenalin v podání OMEN od HP v Alze

Řada herních produktů od HP nazvaná OMEN láká náruživé hráče do gaming zóny v pražské a bratislavské pobočce Alza. Vytvořili jsme ji v temperamentním provedení, jež využívá geometrické tvary a červené osvětlení. Kombinace č…

Vánoční zpestření z Pinterestu

Jak si někteří designéři představují vánoční POS materiály.

Tyto a mnoho dalších realizací naleznete jako vždy na 

POPAI AWARDS: 10 ocenění

23. listopadu proběhlo vyhlášení POPAI Awards o nejlepší reklamní prostředky v oblasti in-store komunikace za rok 2017. Z večera jsme si odnesli ocenění za šest projektů. Nejvíce úspěšná byla práce pro Jägermeister, která k…

Origami jelen od Jägermeistera láká na podzimní atmosféru

Pro značku bylinného likéru Jägermeister jsme vytvořili netradiční a atraktivní vystavení s „origami“ jelenem. Je určeno pro podzimní akci českých prodejen řetězce Globus a slovenské Metro.
Společně se společností Remy Coin…

Globalshop Las Vegas 2017: špičková tradiční řešení

25. ročník veletrhu Globalshop Las Vegas 2017 (www.globalshop.org) se letos nesl v duchu sloganu „Experience Defines You“, zákaznická zkušenost tak i zde byla již tradičně na prvním místě.

Oproti düsseldorfskému Euroshopu byla americká přehlídka o poznání méně futuristická, robotů zde bylo po málu (jediný, co jsme na stáncích potkali, byl k neprobuzení) a celý prostor využíval méně projekcí a více špičkových analogových řešení. Stánky byly svou podobou střídmější, nicméně i tak obsahově obohacující.

Personál, v němž bylo zastoupeno neobvykle mnoho seniorů, byl po celou dobu decentně aktivní, což jen dokazovalo, o kolik jsou Američané pokročilejší v mezilidské interakci, v umění oslovovat a zároveň schopnosti nechat osloveným dostatek prostoru. Netlačili, jen lákali, a to platilo nejen na veletrhu, ale i v obchodě a na ulici.

Příčinou návalu u stánku tak nebyly jen moderní technologie, ale šikovní zaměstnanci, jak tomu bylo například u značky Imagine!, kde předváděl návštěvníkům kouzelník svá kouzla a jen tak mimochodem prezentoval i firemní nabídku. Když nechal zmizet hodinky jednoho z odvážných dobrovolníků, popsal zároveň i retailové služby zaměřené na úsporu času prodavačů.

Další specifikou amerického trhu je jeho velikost, která umožňuje vznik velmi specializované nabídky firem. Nepřekvapí tak, že zde funguje firma zaměřující se na dodávku řetězů pro retail, ať už jako vybavení, nebo estetický doplněk, či na cenovky a plastové poutače na regály, které jsou však patřičně vychytané.

Z prezentovaných prací nás zaujal například samoobslužný dávkovač od Pedigree, který může stát třeba na rohu trafiky nebo v čekárně u veterináře. Stačí do něj jen vhodit potřebný obnos, nastavit množství a domácí mazlíček dostane svou porci.

Další novinkou bylo chytré regálové čelo s LED technologií, jehož obsah na čelech i topperu je spravován na dálku. V sobě má zabudovanou také kameru s aplikací, jež je schopna rozpoznávat předměty i lidi. Dokáže tak nejen hlídat doplněnost zboží na policích, ale po identifikaci pohlaví a věku přizpůsobí přehrávaný obsah a shromažďuje data o tom, kdo se kdy u čela vyskytuje, kolik a kdy se z něj prodává.

Umění prokázali Američané také v práci s kartonem. Z tohoto materiálu dokážou vyrobit originální a poutavé stojany, například ve tvaru 3D žraloka, motorky, povozu se sudy nebo krbu.

Váš DAGO team

Fotogalerie

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Pin It on Pinterest

Share This