Jsme u vzniku rumové novinky Ron de Azur

Pro našeho dlouhodobého klienta STOCK Plzeň-Božkov jsme připravili set POP médií k uvedení panamského rumu s názvem Ron de Azur. Již na první pohled je jasné, že provedení POS materiálů předává zákazníkům mnohem více než jen informaci o výrobku. Láká je na výpravu do...

Ze soutěže SHOP! Awards Paris 2023 si odvážíme zlato a stříbro

Ve čtvrtek 15. června se na galavečeru v Paříži konalo slavnostní vyhlášení cen SHOP! Awards Paris, dříve POPAI Awards Paris. Naše nominované projekty – oba přihlášené do realizací vyrobených z kartonu – byly odbornou porotou ohodnoceny takto: zlato získalo vánoční...

Slovenský nealko trh obohatí novinka z Rajecké doliny

DAGO ve spolupráci s Kofola a.s. vdechuje na prodejních plochách život novým produktům značky pramenitých vod Rajec. Tradiční slovenské bylinky – sladkokyselý Rakytník, lahodný Měsíček a osvěžující Máta – se spojily s pravým čajem a přináší ještě intenzivnější chuť v...

Nový prémiový ležák Krušovice Bohém vstupuje do obchodů velkolepě

Heineken Česká republika, a.s. přichází na tradičně silný pivní trh s novinkou, a tou je prémiový ležák Krušovice Bohém. Už z jeho názvu je patrné, že řešení prezentace značky na prodejní ploše si žádalo kreativu a odvahu. Přenést do vystavení netradiční nápady,...

Hotpointy Jägermeister fandí hokejovému mistrovství světa

Společnost Mast-Jägermeister CZ s.r.o. nabízí fanouškům ledního hokeje možnost zpříjemnit si čekání na vyvrcholení hokejové sezóny. Oblíbená bylinná lihovina Jägermeister se nově prezentuje na prodejních plochách hypermarketů Albert, a to v rámci unikátních...

Aktivace Coca-Cola je vítězem POP STAR 02/2023

Naše aktivace pro společnost Coca-Cola získala první místo v soutěži POP STAR o nejlepší projekt za měsíc únor. Vystavení, které jsme vytvořili u příležitosti soutěže Coca-Cola o lístky do Disneylandu či na pražský Comic-Con, u odborné poroty zaujalo nejvíce svým...

Vystavení DAGO získala dvě nominace na ceny SHOP! France Awards 2023

V letošním ročníku prestižních SHOP! France Awards (v minulých ročnících označeny jako POPAI Awards Paris) máme hned dvě želízka v ohni. Nominaci získal shop-in-shop Sensodyne Nourish, a to v kategorii Zdraví a léčiva (kartonové POS) a dále vánoční paletové vystavení...

Hrdinové Marvelu vyzývají k soutěži v in-store kampani Coca-Cola

Spolupráce dvou ikonických značek, jakými jsou Coca-Cola a Marvel, si žádá něco výjimečného. K právě probíhající soutěži o zájezd do Marvel Avengers Campusu v Disneylandu Paris jsme pro Coca-Colu připravili hned několik vystavení pro český a slovenský trh.

Globalshop Las Vegas 2017: špičková tradiční řešení

25. ročník veletrhu Globalshop Las Vegas 2017 (www.globalshop.org) se letos nesl v duchu sloganu „Experience Defines You“, zákaznická zkušenost tak i zde byla již tradičně na prvním místě.

Oproti düsseldorfskému Euroshopu byla americká přehlídka o poznání méně futuristická, robotů zde bylo po málu (jediný, co jsme na stáncích potkali, byl k neprobuzení) a celý prostor využíval méně projekcí a více špičkových analogových řešení. Stánky byly svou podobou střídmější, nicméně i tak obsahově obohacující.

Personál, v němž bylo zastoupeno neobvykle mnoho seniorů, byl po celou dobu decentně aktivní, což jen dokazovalo, o kolik jsou Američané pokročilejší v mezilidské interakci, v umění oslovovat a zároveň schopnosti nechat osloveným dostatek prostoru. Netlačili, jen lákali, a to platilo nejen na veletrhu, ale i v obchodě a na ulici.

Příčinou návalu u stánku tak nebyly jen moderní technologie, ale šikovní zaměstnanci, jak tomu bylo například u značky Imagine!, kde předváděl návštěvníkům kouzelník svá kouzla a jen tak mimochodem prezentoval i firemní nabídku. Když nechal zmizet hodinky jednoho z odvážných dobrovolníků, popsal zároveň i retailové služby zaměřené na úsporu času prodavačů.

Další specifikou amerického trhu je jeho velikost, která umožňuje vznik velmi specializované nabídky firem. Nepřekvapí tak, že zde funguje firma zaměřující se na dodávku řetězů pro retail, ať už jako vybavení, nebo estetický doplněk, či na cenovky a plastové poutače na regály, které jsou však patřičně vychytané.

Z prezentovaných prací nás zaujal například samoobslužný dávkovač od Pedigree, který může stát třeba na rohu trafiky nebo v čekárně u veterináře. Stačí do něj jen vhodit potřebný obnos, nastavit množství a domácí mazlíček dostane svou porci.

Další novinkou bylo chytré regálové čelo s LED technologií, jehož obsah na čelech i topperu je spravován na dálku. V sobě má zabudovanou také kameru s aplikací, jež je schopna rozpoznávat předměty i lidi. Dokáže tak nejen hlídat doplněnost zboží na policích, ale po identifikaci pohlaví a věku přizpůsobí přehrávaný obsah a shromažďuje data o tom, kdo se kdy u čela vyskytuje, kolik a kdy se z něj prodává.

Umění prokázali Američané také v práci s kartonem. Z tohoto materiálu dokážou vyrobit originální a poutavé stojany, například ve tvaru 3D žraloka, motorky, povozu se sudy nebo krbu.

Váš DAGO team

Fotogalerie

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Pin It on Pinterest

Share This