Vezeme dvě zlaté medaile z POPAI Euro Awards 2019

Celkem pět medailových umístění jsme vybojovali na finále světové soutěže POPAI Euro Awards, ve kterém mezi sebou soutěží nejlepší projekty v oblasti in-store reklamy. Proměnili jsme všech pět březnových nominací.

Endcap pro Coca-Cola vás vtáhne do hry

Velký černý puk, po stranách dvě hokejky a v pozadí nadšení fanoušci – to jsou nejvýraznější prvky regálového čela, které si u nás nechala zhotovit Coca-Cola. Odkazuje na blížící se mistrovství světa v hokeji a jeho cílem je propojit tento zimní sport se značkou Coca-Cola coby známým podpůrcem sportovních aktivit.

Nový software zkrátí vyřízení zakázky až o tři čtvrtiny

Výroba v segmentu POS je velmi komplexní a kooperuje na ní celá řada subjektů. Už dávno jsme si kladli otázku, jak docílit toho, aby správa každého z našich projektů byla efektivnější – od samotné produkce až po umístění produktu v prodejně.

Na POPAI Awards 2019 jsme získali 5 nominací

Z nominačního večera soutěže POPAI Awards 2019 si do finále odvážíme skvělých 5 nominací. Počtem se tak držíme na stejné úrovni z loňska. Velké finále proběhne 13. června a o vítězství v něm zabojuje celkem 270 projektů nominovaných ve 44 kategoriích.

Tesco Mobile má velký shop in shop v Letňanech

Mobilní operátor Tesco Mobile otevřel shop in shop v prodejně Tesco v pražských Letňanech. Do této doby jako virtuální operátor využíval pro fyzický kontakt se zákazníky pouze menší pop up kontaktní místa, která jsme pro něj…

Nejlepší osvěžení při grilovačce? Coca-Cola láká opečenými kotletami

K pohodové letní atmosféře rozhodně patří grilování a k němu nemohou chybět osvěžující nápoje. Tak by se dala shrnout hlavní myšlenka kampaně „Grilujeme s Coca-Colou“, pro kterou jsme zhotovili shop-in-shop s jídelním stolem a grilem.

Vystavení míří na širokou cílovou skupinu od 19 let výš. „Shop-in-shop je určen převážně pro velké hypermarkety, kde se potkává značně různorodá směsice nakupujících. Tomu odpovídá i velká, mainstreamová cílovka, podle níž jsme koncipovali vzhled vystavení a nadefinovali jeho funkce,“ vysvětluje Martin Zelený, Channel Development Manager v Coca-Cola Hellenic Bottling Company.

Shop-in-shop, který v nakupujících evokuje myšlenky na dobrou náladu a posezení s kamarády nad dobrým jídlem, kombinuje tři hlavní prvky. Plynový gril, stůl s talířem a příbory a přihrádku s vyskládanými dřevěnými špalky. Ty navozují příjemnou atmosféru spojenou s venkovním prostředím. Přitažlivým prvkem jsou také atrapy kotlet, které vyvolávají dojem, že se na grilu opékají. Tento prvek v zákaznících vyvolává chuť na grilované maso, které je potřeba zapít něčím dobrým. Tím je podpořena okamžitá i pozdější spotřeba.

Myšlenka zapojení grilu vznikla už během loňské sezóny. „Tehdy jsme vystavení připravovali z kartonu, s nímž se však nedařilo vytvořit dostatečně realistický efekt. Proto jsme se tentokrát rozhodli umístit do shop-in-shopu opravdový gril,“ říká Martin Zelený.

Vystavení bylo postupně instalováno v prodejnách řetězců Tesco a Ahold. Na Slovensku ještě přibyly obchody Metro. Dohromady bylo vyrobeno přes 30 kusů. „Podařilo se nám vytvořit velmi prémiové a inovativní řešení, které oceňují koncoví zákazníci i obchodníci,“ dodává Martin Zelený z Coca-Cola Hellenic Bottling Company.

Těší nás, že jsme se na tomto projektu mohli podílet. Skvěle dokládá, jak se klientova nápaditost a ochota dělat netradiční kreativní projekty pozitivně podepisují na finálním výsledku.

Váš DAGO tým

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Pin It on Pinterest

Share This