Origami jelen od Jägermeistera láká na podzimní atmosféru
Pro značku bylinného likéru Jägermeister jsme vytvořili netradiční a atraktivní vystavení s „origami“ jelenem. Je určeno pro podzimní akci českých prodejen řetězce Globus a slovenské Metro.
Společně se společností Remy Coin…
Letní zajímavosti z Pinterestu
Realizace a návrhy, které nás zaujaly a mohly by se líbit i vám.
Tyto a mnoho dalších realizací naleznete jako vždy na
Na světě nejsme sami. Pomáhat je lidské a přirozené, zvlášť těm, kteří si sami pomoci nemohou. Rozhodli jsme se proto letos přispět částkou 250 000 Kč na několik projektů, které mají podle nás velký smysl a skutečně mohou p… Značka zvířecích krmiv Purina společnosti Nestlé letos na začátku srpna slavila den koček. V Globusu jsme spolu s Nestlé připravili originální hravé vystavení lákající na dlouhodobou slevovou akci. Značka krmiv pro domácí… Cukrovinky jsou stálicí v nákupních košících, jejich producenti ale v posledních letech stojí před důležitou výzvou: jak zajistit této kategorii dlouhodobý a především zdravý růst? V posledních letech jejich prodeje stoupaj… V kategorii Nápoje prestižní evropské soutěže POPAI Awards Paris jsme si za realizaci paletového ostrova pro značku Rajec přivezli společně s naším klientem Kofolou zlatou medaili. Naše tři další projekty byly oceněny bronz… Letošní cesta za inspirací v německém Düsseldorfu ukázala možnosti, jak se mohou prodejny stát příjemnou součástí volného času zákazníka. V rámci návštěvy veletrhu Euroshop v Düsseldorfu jsme si nenechali ujít naši tradiční… Příklady zajímavých a působivých realizací, které pomáhají budovat atmosféru v místě prodeje. 25. ročník veletrhu Globalshop Las Vegas 2017 (www.globalshop.org) se letos nesl v duchu sloganu „Experience Defines You“, zákaznická zkušenost tak i zde byla již tradičně na prvním místě. Oproti düsseldorfskému Euroshopu b… Společně se značkou elektroniky LG Electronics jsme vytvořili další zajímavý projekt. Na 42 metrech čtverečních v pražském Alza showroomu jsme se podíleli na plně funkčním shop in shopu prezentujícím hned několik typů produ…
Podporujeme děti i seniory
Purina od Nestlé oslavila se zákazníky Globusu den koček
Redesign sekce cukrovinek pro Nestlé: využití reflexe nákupního chování
Zlato s Kofolou na POPAI Awards Paris
Retail Safari v Düsseldorfu
Jaro přináší další výběr zajímavostí z Pinterestu
Tyto a mnoho dalších realizací naleznete jako vždy na
Globalshop Las Vegas 2017: špičková tradiční řešení
LG trendy shopping v Alze
Nejlepší osvěžení při grilovačce? Coca-Cola láká opečenými kotletami
K pohodové letní atmosféře rozhodně patří grilování a k němu nemohou chybět osvěžující nápoje. Tak by se dala shrnout hlavní myšlenka kampaně „Grilujeme s Coca-Colou“, pro kterou jsme zhotovili shop-in-shop s jídelním stolem a grilem.
Vystavení míří na širokou cílovou skupinu od 19 let výš. „Shop-in-shop je určen převážně pro velké hypermarkety, kde se potkává značně různorodá směsice nakupujících. Tomu odpovídá i velká, mainstreamová cílovka, podle níž jsme koncipovali vzhled vystavení a nadefinovali jeho funkce,“ vysvětluje Martin Zelený, Channel Development Manager v Coca-Cola Hellenic Bottling Company.
Shop-in-shop, který v nakupujících evokuje myšlenky na dobrou náladu a posezení s kamarády nad dobrým jídlem, kombinuje tři hlavní prvky. Plynový gril, stůl s talířem a příbory a přihrádku s vyskládanými dřevěnými špalky. Ty navozují příjemnou atmosféru spojenou s venkovním prostředím. Přitažlivým prvkem jsou také atrapy kotlet, které vyvolávají dojem, že se na grilu opékají. Tento prvek v zákaznících vyvolává chuť na grilované maso, které je potřeba zapít něčím dobrým. Tím je podpořena okamžitá i pozdější spotřeba.
Myšlenka zapojení grilu vznikla už během loňské sezóny. „Tehdy jsme vystavení připravovali z kartonu, s nímž se však nedařilo vytvořit dostatečně realistický efekt. Proto jsme se tentokrát rozhodli umístit do shop-in-shopu opravdový gril,“ říká Martin Zelený.
Vystavení bylo postupně instalováno v prodejnách řetězců Tesco a Ahold. Na Slovensku ještě přibyly obchody Metro. Dohromady bylo vyrobeno přes 30 kusů. „Podařilo se nám vytvořit velmi prémiové a inovativní řešení, které oceňují koncoví zákazníci i obchodníci,“ dodává Martin Zelený z Coca-Cola Hellenic Bottling Company.
Těší nás, že jsme se na tomto projektu mohli podílet. Skvěle dokládá, jak se klientova nápaditost a ochota dělat netradiční kreativní projekty pozitivně podepisují na finálním výsledku.
Váš DAGO tým
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY