Kompletný sortiment Orion na jednom mieste
Nestlé Slovensko v rámci kreatívneho endcapu v predajniach Fresh predstaví ucelenú ponuku cukroviniek Orion.
Propojení dvou různých konceptů Stock slavilo úspěch
Čtyřpaletí pro Stock Plzeň a.s. bylo opravdovou výzvou, slučovalo v sobě totiž prezentaci dvou naprosto odlišných konceptů. Na jedné straně to byly dvě nové tváře rozšiřující rodinu Božkov Republica, a to rumový elixír Božkov Republica Espresso a vodka z cukrové třtiny Božkov Republica Vodka, na druhé straně pak klasika – starý dobrý Fernet Stock Božkov.
Ovčák Éro šílí v obchodech po Brit Meaty Jerky
Ve spolupráci s českým výrobcem zvířecího krmiva VAFO Praha jsme představili nový psí snack Brit Meaty Jerky pomocí originálního permanentního vystavení. To bude ke zhlédnutí ve většině ze 75 zemí, kde společnost působí.
Big Shock vsadil na kreativní nabídku kompletního sortimentu
Značka Big Shock poprvé vystavila svůj kompletní sortiment na jednom místě, a to v rámci nového permanentního vystavení na prodejně Globus v Praze – Čakovicích. Kreativní endcap je kolektivním dílem společnosti Al-Namura a naší agentury.
Pětinásobné zlato z POPAI Awards
I letos se můžeme těšit z úspěchu na soutěži POPAI Awards, na kterých jsme uspěli s pěti realizacemi. Za vynikající realizaci bylo zvoleno vystavení se zubním kartáčkem Oral B.
Voda Natura proudí prodejnami Globus
Seznámit nakupující s balenou vodou Natura a upozornit na její rebranding má nový paletový ostrov pro společnost Coca-Cola HBC. Ten zapadá do široké kampaně s podobným cílem. Čistotu vody z Adršpachu lidem ukazuje pomocí bublající vody mezi skalami a živého jehličnanu uprostřed.
Krize nám pomohla k vnitřní proměně
Zdá se, že téma současné krize nás hned tak neopustí. Slyšíme o něm ze všech stran, a místo abychom se soustředili především na práci, bez přestání řešíme, co přijde. V Dagu jsme se rozhodli přistoupit k této krizi pozitivně a proaktivně. Provedli jsme...
Mazlíčkům dopřáváme víc než sobě
Česká republika je vyhlášeným národem pejskařů, v počtu psů na obyvatele se držíme na prvních příčkách Evropské unie. Nejedná se však jen o psy – nějakého domácího mazlíčka najdeme ve zhruba 70 procentech domácností, ať už se jedná o psy, kočky, králíky, morčata, či stále oblíbené rybičky.
Papoušek a hologram! JOJO se představuje pestrými vystaveními
Cukrovinky JOJO uniknou v těchto dnech pozornosti asi málokterého zákazníka. Pro jejich propagaci jsme vyrobili dva typy paletového vystavení, které jsou aktuálně k vidění ve vybraných prodejnách. První představuje značku pomocí hologramu, na druhém láká nakupující plyšový papoušek.
Becherovka na letišti ukazuje to nejlepší
Karlovarská Becherovka se rozhodla ukázat lidem z celého světa to nejlepší, co ve svém portfoliu má. Využívá k tomu náš shop-in-shop, které umístila na frekventované místo na pražském letišti. Kolemjdoucí si mohou dokonce přivonět k některým bylinkám, z nichž se známý alkoholický likér vyrábí.
Halloween je pro děti: Hodnocení pro Marketing & Media
![Akti](https://www.dago.cz/wp-content/uploads/2022/11/5_Target_hyde-and-eek_dek-prod-1-scaled.jpg)
Pojďme se bát… Ale krásně bát! Jak se neztratit v oranžovém moři a prodat o trochu více bonbónů, čokolád, dekorací, bublinek i dýní? Ta nejlepší halloweenská vystavení pro časopis Marketing & Media hodnotila Radka Hejduková.
Musím přiznat, že mě velmi potěšilo, kolik krásných halloweenských realizací připravila redakce MAM nám hodnotitelům k posouzení. Po Valentýnu další, pro nás v Čechách stále tak nějak cizí svátek, pro anglosaský svět důležitý každoroční milník podzimních dnů. A fotografie vystavení dokazují, jaký potenciál má Halloween v retailu. Můžete namítat, že „to“ skoro nikdo neslaví, ale změny se dějí.
Zájem o Halloween si vzala na starost nastupující generace, která využije svátku jako příležitosti se sejít, bavit se (ve strašidelných kostýmech) a konzumovat různé občerstvení mající tematické tvary lebek nebo dýní. A děti předškolního i školního věku mají zájem se připojit, aby ten (z valné většiny) pošmourný podzim měl nějaký veselý a barevný moment, na který se mohou těšit a pobavit se. Vyzdobit byt či dům, vydlabat dýni a vzpomenout si veseleji na ty, kteří tu s námi být už nemohou.
Poptávka po produktech s halloweenskou tematikou stoupá rok od roku, což potvrzují i řetězce, které už jí věnují i stránky v letácích a rozšiřují nabídku sortimentu – od původních dobrot a sladkostí až nyní k čarodějnickému oblečení, maskám a doplňkům. A navíc – nejsme už všichni otráveni tím, jak od října potkáváme v obchodech palety a palety čokoládových Mikulášů a vánočních kolekcí? Nevím, zda je horší čekat, že další rok nás to potká už v září, nebo zda si skutečně prodejci myslí, že bychom nestihli pár čokolád koupit později v listopadu nebo v prosinci, když mají obchody otevřeno skoro pořád?
Věřím, že se trendu vzrůstající obliby Halloweenu konečně „chytí“ i samotní zadavatelé. Letos se do toho výrazně pustila limonáda Fanta, jejíž povedený koncept stojanů a regálových čel dokázala navíc propojit se spotřebitelskou soutěží a v některých obchodech i s cross promem produktů značky Intersnack. A moje malé duchařské věštění na závěr? Pohanská oslava dne, kdy se stírá hranice mezi živými a mrtvými, se bude jednou dělit o „popularitu“ ve stejném poměru s Dušičkami. Každému, co vlastní jest, můžeme si vybrat, který ze svátků je nám bližší.
Hodnocení:
Zdroj: Marketing & Media 44/2022
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY