Whisky festival z vás udělá experta
Společnost Rémy Cointreau, jež distribuuje řadu značek whisky a bourbonů, připravila pro české zákazníky Whisky festival. Je určen všem, kdo chtějí poznat nejoceňovanější světové whisky. Zákazníci mají šanci získat s nákupe…
Captain Morgan v novém plavidle
Značka karibského rumu Captain Morgan začala k prezentaci na promo akcích a festivalech využívat nový mobilní bar ve tvaru lodi, který pro ni vytvořila naše společnost. Atmosféru vedle působivého vzhledu a řezbářské práce p…
HP poutá hráče k hernímu oltáři
Hewlett Packard (HP) má ve svém portfoliu notebook zaměřený na hráče nazvaný HP Omen. K příležitosti jeho vydání se rozhodla využít na vybraných prodejnách výrazný stojan, který působí vizuálně i zvukově. Stojan, který jsme…
POPAI Masters Chicago
V říjnu se v Chicagu uskuteční tradiční POPAI University Master´s Program. Prestižní vzdělávací program se zaměří například na využití neuromarketingu, design a kreativitu, nákupní chování a další témata z oblasti shopper m…
GlaxoSmithKline SIS v Globusu
Společnost GlaxoSmithKline Consumer Healthcare (GSK) se rozhodla využít shop-in-shop v plzeňském a pražském Globusu k prezentaci svých zubních značek. Kruhový stojan prezentuje značky Sensodyne, Paradontax a Corega. Vystave…
Evropské POPAI Awards Paris – završili jsme vítězné tažení
Praha, Paříž, 19. června – POPAI Awards Paris mají své vítěze, do Česka putují jen dvě ocenění, obě pro naši společnost, jedno z nich společně s Mondelez, druhé s Rémy Cointreu Czech Republic. Soutěž POPAI AWARDS Paris se k…
3D CHALUPY OD NESTLE V GLOBUSU
Společnost Nestlé v červnu a červenci podporuje prodej všech značek bonbonů. Činí tak pomocí soutěže „S bonbóny tě baví svět!“ ve spolupráci s portálem chatyachalupy.cz. Výherci v ČR i na Slovensku si užijí celkem 42 pobytů…
In-store v Šanghaji a Pekingu
Právě jsme se vrátili ze světa, kam jsme se vydali za dalším in-store dobrodružstvím s tradičním cílem inspirovat se a obhlédnout nové trendy v oboru P.O.P. komunikace. Tentokrát jsme zamířili do Číny. Nejprve na veletrh C-…
JOJO v Tesco přitahuje zákazníky uhrančivým kruhem
Značka bonbonů JOJO od minulého týdne podporuje prodeje ve vybraných prodejnách TESCO námi navrženými a vyrobenými regálovými čely s vířící fantazií v hlavní roli. Cílovou skupinou jsou trochu překvapivě mladé ženy. Kromě p…
Baileys ve stylové vaně
Našemu klientovi STOCK Plzeň, distributorovi známého likéru jsme do vybraných prodejen TESCO k uvedení nového dárkového balení dodali pravou stylovou koupelnovou vanu. Originální vystavení mělo za cíl vzbudit pozornost a zá…
Halloween je pro děti: Hodnocení pro Marketing & Media

Pojďme se bát… Ale krásně bát! Jak se neztratit v oranžovém moři a prodat o trochu více bonbónů, čokolád, dekorací, bublinek i dýní? Ta nejlepší halloweenská vystavení pro časopis Marketing & Media hodnotila Radka Hejduková.
Musím přiznat, že mě velmi potěšilo, kolik krásných halloweenských realizací připravila redakce MAM nám hodnotitelům k posouzení. Po Valentýnu další, pro nás v Čechách stále tak nějak cizí svátek, pro anglosaský svět důležitý každoroční milník podzimních dnů. A fotografie vystavení dokazují, jaký potenciál má Halloween v retailu. Můžete namítat, že „to“ skoro nikdo neslaví, ale změny se dějí.
Zájem o Halloween si vzala na starost nastupující generace, která využije svátku jako příležitosti se sejít, bavit se (ve strašidelných kostýmech) a konzumovat různé občerstvení mající tematické tvary lebek nebo dýní. A děti předškolního i školního věku mají zájem se připojit, aby ten (z valné většiny) pošmourný podzim měl nějaký veselý a barevný moment, na který se mohou těšit a pobavit se. Vyzdobit byt či dům, vydlabat dýni a vzpomenout si veseleji na ty, kteří tu s námi být už nemohou.
Poptávka po produktech s halloweenskou tematikou stoupá rok od roku, což potvrzují i řetězce, které už jí věnují i stránky v letácích a rozšiřují nabídku sortimentu – od původních dobrot a sladkostí až nyní k čarodějnickému oblečení, maskám a doplňkům. A navíc – nejsme už všichni otráveni tím, jak od října potkáváme v obchodech palety a palety čokoládových Mikulášů a vánočních kolekcí? Nevím, zda je horší čekat, že další rok nás to potká už v září, nebo zda si skutečně prodejci myslí, že bychom nestihli pár čokolád koupit později v listopadu nebo v prosinci, když mají obchody otevřeno skoro pořád?
Věřím, že se trendu vzrůstající obliby Halloweenu konečně „chytí“ i samotní zadavatelé. Letos se do toho výrazně pustila limonáda Fanta, jejíž povedený koncept stojanů a regálových čel dokázala navíc propojit se spotřebitelskou soutěží a v některých obchodech i s cross promem produktů značky Intersnack. A moje malé duchařské věštění na závěr? Pohanská oslava dne, kdy se stírá hranice mezi živými a mrtvými, se bude jednou dělit o „popularitu“ ve stejném poměru s Dušičkami. Každému, co vlastní jest, můžeme si vybrat, který ze svátků je nám bližší.
Hodnocení:
Zdroj: Marketing & Media 44/2022
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY