ŠKOLENÍ – DAGO

Naše společnost nabízí svým klientům v rámci přístupu DAGO CIS (Complex In-store Solution) nový, unikátní, prakticko-teoretický školicí program zaměřený na in-store komunikaci. Školení je určeno implementátorům POP projektů z…

Sales promo v hobby marketech

O tom, že POS lze přizpůsobit i produktům mimo tradiční FMCG, není pochyb – ostatně vídáme podporu u telco, automotive či finančních služeb. Jak ale na atraktivní předvádění vrtaček, pil, brusek a jiných hobby produktů? Robe…

Nová firemní strategie

Na celofiremní konferenci jsme představili novou firemní strategii na příštích 5 let. Jejím základem je zejména zvyšování firemního know how v oblasti POP/POS, profilace jako znalostní firma a kromě stabilního růstu a akviz…

Vůně

Společnost DAGO přichází s řadou novinek, které rozšiřují stávající nabídku našich produktů, a zákazníkům tak nabízíme mnohem širší uplatnění jejich nápadů a možností, jaké typy POP materiálu umístit, jak ještě více upoutat p…

Elektrotechnické inovace

Přicházíme na trh s funkčními a cenově dostupnými elektrotechnickými a elektronickými součástkami, které lze integrovat do tradičních POP prostředků.
Jedná se o motorické součástky zabezpečující pohyb nebo rotaci, speciální…

Hisense Group představuje dva nové shop in shopy v nejnovějším showroomu Alza

Společnost Hisense Group ve spolupráci s námi připravila pro zákazníky showroomu Alza v pražských Chrášťanech zajímavý projekt, který přehledně prezentuje produkty bílé i černé techniky značek MORA a Hisense.

Zákazníci mají možnost se na prodejní ploše setkat s domácími spotřebiči a elektronikou značek Hisense a MORA. Celý koncept shop in shopu reflektuje požadavky moderního trhu a je doplněn o světelné části a skutečné prvky, jako jsou například květináče s kytkami, vinotéka nebo kuchyňské nádobí. Celek u zákazníků navodí domácí atmosféru a naláká je k prohlédnutí vystavených produktů.

V chrášťanském showroomu, který je zároveň strategicky spojený s největším logistickým centrem Alzy, jsme společně s agenturou Dago připravili dva velké shop in shopy. Zákazníci tak mají možnost si ve stylových interiérech prohlédnout to nejzajímavější z naší nabídky dříve, než si zboží objednají přes e-shop Alza. Ať už jsou to nové XXL trouby MORA s chytrými funkcemi, které doplňují moderní varné desky s automatickými funkcemi, technologicky vyspělé myčky, odsavače nebo další kuchyňské spotřebiče této tradiční české značky,“ říká Regina Netolická, Head of Marketing CZ/SK, a dodává: „Druhým projektem s agenturou Dago je i dokonale slazený smart showroom inovativní a technologické značky Hisense. V něm si mohou návštěvníci prohlédnout nejen špičkové televizory a soundbary, ale i další spotřebiče do domácnosti – chladničky, pračky, sušičky, smart vysavače a další.“

Vystavení je vyrobeno z řady kvalitních materiálů, které vydrží velké zatížení. Design shop in shopu je jednoduchý, ale přesto moderní a dává prostor k tomu, aby prezentované zboží upoutalo pozornost a zdůraznilo jeho design.

VIDEA Z REALIZACÍ NALEZNETE ZDE.

Váš tým Dago 

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Pin It on Pinterest

Share This