To nejlepší z Shop! Design Awards: hodnocení pro Marketing&Media

Ceny v globální soutěži Shop! Design Awards byly uděleny. Své favority z oceněných projektů vybrala naše projektová manažerka Annette Schulze. Vybrané projekty: AT&T M&M's Buff City Soap Všechny realizace jsou naprosto skvělé. Mnou vybrané realizace ale...

Nominace v POPAI Awards Paris pro Domácí kavárnu od Nestlé

V letošním ročníku soutěže POPAI Awards Paris 2022 získal nominaci náš projekt pro značky Starbucks a Nescafé Dolce Gusto v kategorii permanentních POS – jídlo a nápoje. Vystavení vyhrálo kategorii Potraviny v české soutěži POPAI Awards 2021. Shop in shop s názvem...

Salute! To nejlepší z Itálie najdete na jednom místě

Italové si život umějí vychutnat. Jejich vášeň k životu je pověstná. A na to sází i nové vystavení pro Ultra Premium Brands, které vás mrknutím oka přenese do prosluněných italských ulic. Vydejte se s námi na cestu!

Hisense Group představuje dva nové shop in shopy v nejnovějším showroomu Alza

Společnost Hisense Group ve spolupráci s námi připravila pro zákazníky showroomu Alza v pražských Chrášťanech zajímavý projekt, který přehledně prezentuje produkty bílé i černé techniky značek MORA a Hisense.

Zákazníci mají možnost se na prodejní ploše setkat s domácími spotřebiči a elektronikou značek Hisense a MORA. Celý koncept shop in shopu reflektuje požadavky moderního trhu a je doplněn o světelné části a skutečné prvky, jako jsou například květináče s kytkami, vinotéka nebo kuchyňské nádobí. Celek u zákazníků navodí domácí atmosféru a naláká je k prohlédnutí vystavených produktů.

V chrášťanském showroomu, který je zároveň strategicky spojený s největším logistickým centrem Alzy, jsme společně s agenturou Dago připravili dva velké shop in shopy. Zákazníci tak mají možnost si ve stylových interiérech prohlédnout to nejzajímavější z naší nabídky dříve, než si zboží objednají přes e-shop Alza. Ať už jsou to nové XXL trouby MORA s chytrými funkcemi, které doplňují moderní varné desky s automatickými funkcemi, technologicky vyspělé myčky, odsavače nebo další kuchyňské spotřebiče této tradiční české značky,“ říká Regina Netolická, Head of Marketing CZ/SK, a dodává: „Druhým projektem s agenturou Dago je i dokonale slazený smart showroom inovativní a technologické značky Hisense. V něm si mohou návštěvníci prohlédnout nejen špičkové televizory a soundbary, ale i další spotřebiče do domácnosti – chladničky, pračky, sušičky, smart vysavače a další.“

Vystavení je vyrobeno z řady kvalitních materiálů, které vydrží velké zatížení. Design shop in shopu je jednoduchý, ale přesto moderní a dává prostor k tomu, aby prezentované zboží upoutalo pozornost a zdůraznilo jeho design.

VIDEA Z REALIZACÍ NALEZNETE ZDE.

Váš tým Dago 

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Pin It on Pinterest

Share This