Top Class Shop in Shop Becherovka

Naše nové shop-in-shopy Becherovka zvyšují prodeje na pražském letišti v šesti obchodech Aelia Duty Free.

Nakupující v duty free shopech Aelia na Letišti Václava Havla mají možnost si s sebou na poslední chvíli přibalit i…

Světelné regály pro Imperial Tobacco

Naše společnost přišla s elegantním a jednoduchým řešením, jak zaujmout potenciální zákazníky značek společnosti Imperial Tobacco hned při příchodu do obchodu. Pro svého klienta jsme navrhli, vyrobili a instalovali nové svě…

Globalshop Las Vegas – shoppercentrismus standardem

Český a evropský svět in-store komunikace má své limity dané regionem i mentalitou. Uvažuje ve vlastním kulturním a myšlenkovém rámci a i když je logicky nutné tento přístup přijímat a pracovat s ním, trendy nastolené za oc…

Euroshop 2014 – sci-fi realitou

Naše branže se nesmírně mění a rozvíjí. Jasným důkazem toho byl letošní maloobchodní veletrh Euroshop 2014, kterého se nás několik z DAGO teamu tradičně zúčastnilo a proto se s Vámi můžeme alespoň touto cestou podělit o naš…

Demo stěny na mobilní telefony v Electroworld

Naše světelné stěny na mobilní telefony jsou jako dětská skládačka. Pomocí několika kliků na ovladači je možné změnit jejich barvu, snadno lze zaměnit i logo značky. Úplné přestavení aktuální nabídky telefonů na prodejně je…

Nové LEGO světy: Pojďte si hrát!

Naše společnost vytvořila pro svého klienta LEGO do sítě hračkářství Bambule (na Slovensku Alltoys) unikátní instalaci světů LEGO pro malé i velké příznivce této světoznámé značky. První pilotní projekt byl právě instalován…

Sledujte DAGO novinky a hodnocení na Linked In !

Kdo dnes není na síti, jako by nežil. Proto jsme se rozhodli prezentovat DAGO na LinkedIn – největší profesionální síti světa.

Sociální sítě skýtají nevídaný potenciál firemní komunikace, a tak jsme se rozhodli zřídit si <...

POPAI Awards – nejvíce ocenění pro DAGO

Naše společnost získala mezi všemi přihlášenými soutěžícími nejvíce cen v letošní mezinárodní soutěži o nejlepší prostředky komunikace a reklamy v prodejních místech POPAI AWARDS . Na slavnostním galavečeru jsme přebrali še…

Rémy Cointreau Whiskey POP

Češi a Slováci díky naší nové POP aplikaci lépe porozumí whisky. Rostoucí segment prodeje destilátů z kategorie whisky má podpořit nová POP kampaň zaměřená na vzdělávání zákazníků. Pro našeho klienta Rémy Cointreau a jeho z…

Nové POP stojany Tassimo

Vítězství stojanu Tassimo v oborové soutěti POPAI Awards 2012 bylo pro nás výzvou k navržení a nasledné výrobě a implementaci nové verze menšího podlahového stojanu o půdorysu 1/4 palety. Zadavatelem projektu byla společnos…

Jak se daří promovat grilování – hodnocení pro Marketing & Media

Weber
Vše, co jste chtěli vědět o grilování, Německo

Společnost Weber-Stephen otevřela svůj první německý „Original Store“ už v roce 2014. Od té doby jej několikrát upravovala do dnešní podoby. Prodejní koncept slovy tvůrců kombinuje „akci, integraci, poradenství a prodej v perfektním souladu“. Neslouží jen k představení portfolia, ale v části prodejny nazývané „koutek dědictví“ zákazníkům odhaluje i historii firmy. V další části je kuchyně a malá restaurace, v rámci níž mohou zákazníci ochutnat menu z grilu a rovněž se přiučit od zdejších kuchařů. Přímo v prodejně si mohou vyzkoušet grilování na šesti „indoor“ grilech nebo se poučit o pěstování bylin v přilehlé zahradě. V nabídce prodejny je také „Original Weber Grill Academy“. Materiálům dominuje cihla, beton, dřevo a kov. Převahu přírodních odstínů narušují červené detaily. Modernost multimediálních stěn a LED ohňů doplňují jednoduché křídové nápisy.

Hodnocení: 4 / 5
Designová prodejna pro milovníky grilování se vším všudy je tu. Líbí se mi vše co je v prodejně dostupné – sekce s grily, dřevem, surovinami, příslušenstvím a dokonce také prostor grill academy. Suprově propojeno a dohromady krásně sladěno. Celý koncept používá materiály spojené s grilováním. Cihlové obložení zase připomíná dům, u kterého většinou lidé grilují. Povedené.

Kohle
Také uhlí si zaslouží design, Německo

Prodejní displej pro prémiové grilovací brikety od společnosti Kohle Manufaktur určený pro hobby markety určitě přitáhne pozornost zákazníků. Merchandisingovou sadu z lepenky tvoří několik typů displejů. Každý je samostatnou maloobchodní jednotkou určenou jak pro přepravou zboží, tak přímo pro prodej. V prodejně pak stačí odtrhnout čelní část, horní složit dovnitř a vše se přemění v atraktivní displej, který má i polici na umístění podpalovacích gelů. Tímto způsobem je možné v rámci jednoho stojanu vystavit společně dva produkty. Ty jsou pak také součástí speciálního balení v brandovaných krabicích, které je možné vyskládat na jednu paletu. Hlavní motiv tvoří fotografie briket, tedy odstíny černé barvy v kombinaci se zlatou, což jsou i korporátní barvy Kohle. Na každém displeji jsou pak jako doplněk použity i lifestylové fotografie související s grilováním.

Hodnocení: 3 / 5
Brikety na grilování si také zaslouží nějakou tu podporu prodeje a to můžeme vidět zde. Na první pohled jednoduchý kartonový stojan, avšak s velkou zátěží na police, není lehké vyrobit. Linie na bočnicích mají dle mého názoru připomínat tvar pytle, v kterém se brikety prodávají, a to je celkem hezky vymyšleno. Není to žádná velká originalita, ale s nejspíš omezeným budgetem zvládnuto obstojně.

Knorr
Všechny chutě na jednom místě, Německo

Značka Knorr se v rámci kampaně se svým šéfkuchařem Luigi Carolou rozhodla upozornit na stávající portfolio vhodné ke grilování a rovněž představit nové produkty. Těžištěm kampaně byla spotřebitelská soutěž a komunikace v místě prodeje. Při nákupu jednoho z vystavených produktů Knorr mohli zákazníci každý den vyhrát jeden ze tří grilů nebo jednu ze třiceti tří grilovacích lopatek se značkou „Luigi Carola“, kterou pak bylo možné vypalovat na steaky. Paletovému vystavení dominovala svěží zelená barva a z dálky poutal slunečník. Na místě byly pak spotřebitelům kromě široké nabídky omáček vhodných ke grilování k dispozici také brožurky s recepty od Luigiho.

Hodnocení: 1 / 5
Bohužel tuto kampaň nemohu hodnotit moc pozitivně. Celé mi to trošku připomíná reklamy X let zpátky. Kuchař přes celou komunikaci působí jako prodejce v teleshopingu. Klasické paletové vystavení je také velmi tradiční a podle mě dosti neoriginálně navrženo. I s paletovým vystavením se dají dělat divy. Jediné, co se mi v kampani líbí, je „razítko“ na maso, které zákazník může vyhrát, zakoupit.

Hodnotila Anna Brůžková, DAGO s.r.o.
Zdroj: Marketing & Media 18/2021

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Pin It on Pinterest

Share This