Top Class Shop in Shop Becherovka

Naše nové shop-in-shopy Becherovka zvyšují prodeje na pražském letišti v šesti obchodech Aelia Duty Free.

Nakupující v duty free shopech Aelia na Letišti Václava Havla mají možnost si s sebou na poslední chvíli přibalit i…

Světelné regály pro Imperial Tobacco

Naše společnost přišla s elegantním a jednoduchým řešením, jak zaujmout potenciální zákazníky značek společnosti Imperial Tobacco hned při příchodu do obchodu. Pro svého klienta jsme navrhli, vyrobili a instalovali nové svě…

Globalshop Las Vegas – shoppercentrismus standardem

Český a evropský svět in-store komunikace má své limity dané regionem i mentalitou. Uvažuje ve vlastním kulturním a myšlenkovém rámci a i když je logicky nutné tento přístup přijímat a pracovat s ním, trendy nastolené za oc…

Euroshop 2014 – sci-fi realitou

Naše branže se nesmírně mění a rozvíjí. Jasným důkazem toho byl letošní maloobchodní veletrh Euroshop 2014, kterého se nás několik z DAGO teamu tradičně zúčastnilo a proto se s Vámi můžeme alespoň touto cestou podělit o naš…

Demo stěny na mobilní telefony v Electroworld

Naše světelné stěny na mobilní telefony jsou jako dětská skládačka. Pomocí několika kliků na ovladači je možné změnit jejich barvu, snadno lze zaměnit i logo značky. Úplné přestavení aktuální nabídky telefonů na prodejně je…

Nové LEGO světy: Pojďte si hrát!

Naše společnost vytvořila pro svého klienta LEGO do sítě hračkářství Bambule (na Slovensku Alltoys) unikátní instalaci světů LEGO pro malé i velké příznivce této světoznámé značky. První pilotní projekt byl právě instalován…

Sledujte DAGO novinky a hodnocení na Linked In !

Kdo dnes není na síti, jako by nežil. Proto jsme se rozhodli prezentovat DAGO na LinkedIn – největší profesionální síti světa.

Sociální sítě skýtají nevídaný potenciál firemní komunikace, a tak jsme se rozhodli zřídit si <...

POPAI Awards – nejvíce ocenění pro DAGO

Naše společnost získala mezi všemi přihlášenými soutěžícími nejvíce cen v letošní mezinárodní soutěži o nejlepší prostředky komunikace a reklamy v prodejních místech POPAI AWARDS . Na slavnostním galavečeru jsme přebrali še…

Rémy Cointreau Whiskey POP

Češi a Slováci díky naší nové POP aplikaci lépe porozumí whisky. Rostoucí segment prodeje destilátů z kategorie whisky má podpořit nová POP kampaň zaměřená na vzdělávání zákazníků. Pro našeho klienta Rémy Cointreau a jeho z…

Nové POP stojany Tassimo

Vítězství stojanu Tassimo v oborové soutěti POPAI Awards 2012 bylo pro nás výzvou k navržení a nasledné výrobě a implementaci nové verze menšího podlahového stojanu o půdorysu 1/4 palety. Zadavatelem projektu byla společnos…

Hračky na několik způsobů – hodnocení pro Marketing & Media

Barbie: můžeš být kýmkoli
Společnost Mattel před dvěma lety s firmou Propability, která se specializuje na vizuální merchandising a POP, vytvořila interaktivní prostor v prodejně Hamleys v Londýně. Hlavním prvkem je růžově lakovaná gondola s natištěnou grafikou a obrazovkou s interaktivní hrou, v rámci níž si malé zákaznice mohou vybrat panenku a přizpůsobit její vzhled svým preferencím. U stropu je umístěn senzor a projektor propojený s obrazovkou.
Senzor rozsvěcí obrazovku i velké svítící logo nad gondolou a také snímá pohyby zákazníků a podle nich rozhýbává panenku na obrazovce. Na míru vyrobené vystavení bylo inspirované hracími sadami. Jednotlivé regály v gondole bylo možné přizpůsobit velikosti panenek, stejně jako regály pro sběratelské kousky. Na speciální oddělení Barbie „You can be anything“ poutala i výloha do ulice s využitím stejných motivů a barev.

Hodnocení: 3 / 5
Jsem si jistá, že malé princezny budou naprosto nadšené. Která z nich by nechtěla další panenku do sbírky a ještě když si ji mohou interaktivně prohlížet a upravovat. Prostor s gondolou je čistý, lesklý a adekvátně uzpůsoben dětem. Jediné, o bych vytkla, je umístění panenek do horních pozic regálů, kde nemají šanci si Barbie prohlédnout, ale to je samozřejmě nutné zase z prostorových důvodů.

Asda a Entertainer: spolupráce řetězců
Britský širokosortimentní řetězec Asda otevřel letos v únoru v pěti prodejnách prototyp svého oddělení hraček. Vytvořil je společně s firmou Entertainer, která právě hračky prodává. V rámci uličky se objevuje „kurátorský výběr“ značek: Hasbro, Lego, Mattel, WowWee, Zuru, Paw Patrol a dalších. Samozřejmou součástí je i nabídka vlastní značky od Entertainer Addo Play. Do uličky láká nepřehlédnutelné značení, v orientaci pomáhají výrazné regály i podlahová grafika. Entertainer je zodpovědný v Asda za výběr sortimentu i cenotvorbu, dále za doplňování výrobků, merchandising i personální obsazení. Podobnou spolupráci na bázi „test and learn“ (zkoušet a učit se) řetězec Asda rozjíždí s bižuteriemi Claire’s, pekárnami Greggs, hobbymarkety B&Q nebo s Fragrance Point. Důvodem je snaha zákazníků kvůli pandemii navštěvovat menší počet prodejen.

Hodnocení: 2 / 5
Branding uličky s hračkami je podle mě dost nepřehledný. Chápu potřebu umístit mnoho produktů na malý prostor, ale bohužel na první pohled působí celkem chaoticky. Jednotlivé značky mají obrandování vyřešené hezky, ale jako celek je toho příliš. Poutače na topperech jsou cílené pouze na rodiče, chybí mi něco ve výšce očí a dosahu malých rošťáků. Například vitrína s panenkami Barbie v horní polici je naprosto zbytečná.

Jou Jou: nakupování v pohádce
Prodejnu hraček v hotelu Grand America v Salt Lake City poznáte už zvenku ve foyer podle magických výloh. V každém místě prodejny můžete najít originální myšlenku. Hlavní hale vévodí varhany se sedmnácti píšťalami naplněnými cukrovinkami. Obrovský strom osvětluje pokladní zónu. Místo stráže hlídá prodejnu robot v nadživotní velikosti. Kabinka je spíše tajemnou mechovou dračí slují. A nechybí ani veliký kartonový drak. Z každého rohu na vás může něco vykouknout: mýval, sova, žirafa. Prodejnu postavilo studio Watts Architects, návrh vznikl v digitální agentuře StruckAxiom. „Chtěli jsme vytvořit svět dětské zvědavosti, který mohou objevovat všechny generace,“ uvedl k návrhu prodejny hraček, ředitel agentury Brent Watts.

Hodnocení: 4 / 5
Tato magická prodejna hraček hned na první pohled působí originálně. Je to jiné pojetí dětského prostoru, než jsme zvyklí, a to hodnotím rozhodně kladně. I pro děti je to příjemná změna z kreslených postaviček a převládání růžové barvy. Určitě toto místo v dětech probudí jejich zvídavost a touhu vše prozkoumat, a že toho je. Každý kousek nábytku je propracovaný a promyšlený. Je zde prostor i pro hraní a vyzkoušení produktů, a to je v hračkářství velmi důležité.

Hodnotila Anna Brůžková, DAGO s.r.o.
Zdroj: Marketing & Media 14/2021

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Pin It on Pinterest

Share This