Orion přináší do obchodů atmosféru Velikonoc
S velikonočními svátky jsou vedle pomlázky a barvených vajec spojeny i čokoládové dobroty pro koledníky. Na to nezapomíná ani přední výrobce čokolády Orion společnosti Nestlé, která se svým zákazníkům rozhodla zprostředkova…
POPAI Awards Paris: Čtyři naše projekty ve finále POPAI Awards Paris
Hned čtyři naše realizace postupují do finále prestižních evropských cen POPAI Awards Paris. V úterý byly na soutěži, kam se zapojilo 277 realizací ve 37 kategoriích, vyhlášeny projekty, které budou oceněny v červnu na finá…
Máme Shop! Global Award za Somersby
Sedmý ročník mezinárodní soutěže Shop! Global Awards zná vítěze nejlepších in-store realizací za rok 2016. Mezi oceněnými je také stojan cideru Somersby z dílny našeho týmu. Z maloobchodního veletrhu Euroshop v Dusseldorfu…
Nescafé Dolce s mixem kapslí na míru
Společnost Nestlé ve spolupráci s naší společností připravila pro příznivce kávy Nescafé Dolce Gusto možnost vytvořit si vlastní kolekci kapslí podle své chuti v unikátním pop-up store, v němž si mohou zákazníci sami vybrat…
GEM-GEN2 – máme nový informační systém
Náš tým DAGO se kromě zajímavých realizací může pochlubit ještě jednou zajímavou věcí. Je jí unikátní, na míru vytvořený informační systém GEM druhé generace, založený na platformě Lotus Notes od IBM.
„Ve společnosti DAGO…
Vánoční chuťovky z Pinterestu
Ani v prosinci jsme nezapomněli a vybrali jsme pro vás na Pinterestu zajímavé realizace. Jak jinak než s vánoční tematikou. Ve čtvrtek 24. listopadu proběhlo vyhlášení letošních POPAI Awards o nejlepší reklamní prostředky v oblasti in-store komunikace. A stejně jako v loňském roce si i letos nejvíce cen odnesla naše společnost. Uspěli jsme hned se… Segment hotelů, restaurací, pivnic, kaváren apod. často pro kontakt se zákazníky využívá nástrojů POP komunikace. Jejich funkci a vliv na spotřební chování, hodnotu značek a prodej podporovaných produktů právě v segmentu HO… Značka potřeb pro zubní hygienu Oral-B společnosti Procter & Gamble připravila pro zákazníky v showroomech Alza nové Shop in Shop vystavení elektrických kartáčků. To zaujme prémiovým provedením, které se kromě vzhledu a… Jak zatraktivnit prostředí dětské sekce, konkrétně jednorázových plenek, a edukovat nakupující, jsme vymysleli společně se společností Procter & Gamble. V obchodním řetězci Globus jsme realizovali kampaň na podporu prém…
Nechte se inspirovat v naší fotogalerii nebo na
Díky za ocenění POPAI CE AWARDS 2016
DAGO partnerem POPAI průzkumu v segmentu HORECA
Elektrické zubní kartáčky Oral-B se v Alze „chlubí“ recenzemi zákazníků
Pampers láká maminky interaktivním modulem
Hodnocení lékáren pro Marketing & Media
![obrazek-34](https://www.dago.cz/wp-content/uploads/2021/02/obrazek-34.png)
Schubert Apotheke
Pullach, Německo
Moderní interiér ze světlého dřeva s promyšleným osvětlením a teplým odstínem dlažby vytváří i přes svou strohost pocit útulnosti. Důraz na každý detail pak současně zákazníkovi „říká“, že je zde v dobrých rukou. Pozornost přitahují designová světla nad tárou. Za návrhem stojí architekti oceňovaného důsseldorfského studia Raumkontor.
Přestavba proběhla v roce 2019.
Známka: 2
Světlé odstíny dřeva v kombinaci s kovem a šedými doplňky v člověku na první pohled nevyvolávají pocit „lékárenského prostředí“, což byl nejspíš také jeden z cílů designérů. Důvodem bylo nejspíš proboření zabudovaného nepříjemného pocitu, když musíme do lékárny jít (většinou je to na základě nějaké nemoci či bolesti). Prostředí tedy na zákazníky působí velice klidně a čistě. Spíše bych to na první pohled viděla na nějakou prodejnu s bio přírodní kosmetikou než úplně lékárnu s farmaceutickým zbožím. Není zde totiž nikde vidět žádná edukace, akční zboží a jiné, které je zejména pro starší generace klíčové. Cílení bych tedy viděla spíše na mladší lidi. Za mě technicky a designérsky zpracováno velmi hezky a precizně, nejsem si však jistá, zda šťastně pro lékárnu.
Medly Pharmacy
Brooklyn, USA
Medly Pharmacy je digitální lékárna, která doručuje léky volně prodejné i ty na předpis v tentýž den, kdy si je zákazník objedná. Společnost, kterou vlastní otec a syn Marg a Sahaj Patelové, nechala v roce 2018 přestavět kamennou pobočku, jež současně slouží i jako výdejna objednávek. Nová podoba, kterou navrhlo studio Sergio Mannino, odráží nutnost propojení online a offline světa.
Známka: 5
Vize propojení online a offline světa je určitě správný směr, o tom nikdo nepochybuje. Přednost tohoto konceptu, že zákazníci obdrží své objednané zboží tentýž den je určitě super. Bohužel při pohledu na provedení a design prostoru lékárny a výdejny mě trochu mrazí. Studený až chladný design připomíná prostředí nemocnice či nějakého léčebného ústavu a to je za mě místo, kam člověk chodit bohužel nechce. Prodejní kamenný pult, který ve spodní části vypadá, jako po povodni dle mého názoru není vhodný designérský kousek. To samé platí pro minimalistické sedačky v zelené barvě. Bohužel za mě toto není dobře volený design prodejny. U lékárny by mělo být cílem to, že když už tam lidé musí, tak ať se jim prodejce pokusí atmosférou navodit lepší náladu.
Lékárna ve Zwickau
Německo
Nemocnice Heinricha Brauna dostala v areálu již před několika lety novou lékárnu. Exteriéru, který svými ostrými tvary doplňuje architekturu okolí, kontrastuje zařízení interiéru. Ohýbané tmavé dřevo (Guibourtia ehie) doplňují bílé hladké plochy a nasvícené police v barvě zeleného jablka. Denní světlo dovnitř přivádějí velké stropní světlíky. O návrh se postaralo lipské studio Atelier st.
Známka: 1
Toto je za mě skvěle navržená lékárna. Ať už zvenčí či zevnitř. Exteriér na první pohled připomíná malý novodobý kostelík a to se krásně hodí. Má také své označení, díky kterému každý hned pozná, o co se jedná, přitom takovým minimalistickým způsobem. Vnitřní prostor je dobře využit. Regály mají dostatek prostoru pro prezentaci výrobků, které si mohou zákazníci prohlédnout a promyslet nákup, což je u farmaceutických produktů velmi důležité. Dřevěný lakovaný pult v bílé barvě doplněný o dekor dřeva se krásně line celou prodejnou a je také nenápadně praktický – prostor pro odložení tašky v čele či dostatek místa, kde mohou být vyskládané nakupované léky. Technické zpracování je nádherná, čistá práce. Velká stropní světla zaručují také dostatek osvětlení. Velmi povedená realizace.
Hodnotila Anna Brůžková, DAGO s.r.o.
Zdroj: Marketing & Media 8/2021
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY